Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 September 2009

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan jouw pc dat aan Thé? Ik bedoel zoveel versies open hebben staan?
Maar sorry als ik een uitgekauwde discussie weer levend maak. Eigenlijk zou ik de draad van gisteren hebben moeten doorlezen. Meestal doe ik dat wel, maar door de reakties vandaag had ik er niet zo'n trek in. Zelf kan ik dat niet altijd aan.

Ondertussen ben ik woensdagavond naar de AA geweest, wat een vrij bijzondere ervaring was.
Ten eerste omdat ik nooit iets in groepsverband durf of wil doen;
Ten tweede omdat ik al eerder naar groepen van de AA was geweest die me niet bevielen;
Ten derde omdat het werkelijk interessant was.
Voor mij was het een hele belevenis, die denkelijk heel goed te combineren valt met de ervaringen die we hier op het forum delen.
En nee, ik ga niet preken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Tina ben blij dat je voor jezelf dus juiste beslissing hebt genomen en dat dit je wat rust geeft.

Spud een ban? Hahaha die kan nog geen vlieg neerslaan, is ze veels te lief voor. Maar * weer. Zijn de fluitjes in de aanbieding ofzo dat ze er zo scheutig mee zijn? Begrijp er niets meer van. Hebben we nu te maken met overijverige leerlingen of vergrijzing?

Joann ik waardeer je openhartigheid en hoop met je mee dat zich het gaat oplossen. Kost miss ff tijd maar hoop dat het vanzelf gaat zoals met de meeste dingen. Denk dat het goed is om het te laten rusten want het lag eigenlijk aan niemand.

Dhendro vind je posting naar mij toe zeer onvriendelijk. Gooi hier nooit met modder en ga zeker geen strijd aan om forumpopulariteit want die interessert me niet. Ben hier om een heel ander doel en die is waarom we hier allemaal zijn. Als je denkt iets persoonlijks met me uit te willen vechten doe dat dan via pb om vraagtekens (lees onrust) bij anderen te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thé, dat is het ultieme woord wat jij zegt: complementair. Dat vind ik èrg goed gezegd. En zo is het ook.
Er is geen ultieme methode.
Hè, hier word ik helemaal opgelucht van, dat ik niets meer hoef uit te leggen.

Druppeltje ik heb alles van gisteren niet gelezen en dat ga ik ook niet doen, maar ik hoop dat jouw tuintje binnenkort omgespit wordt :)
En dat het goed met jou gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tientje ik had je wel gelezen hoor vanmorgen. Heel veel sterkte gewenst met de deeltijd, ik hoop zo dat het voor oplevert wat je wil!
Je verdient het zo en wat meer is, je wil het zo.
Altijd, in het diepste van een heel donkere tunnel, als er nog die wil is om weer beter te worden, dan is er hoop.
Lieve Albertina, geloof en hoop dat jij weer de kracht vindt om jezelf lief te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie ben er nog erg blij mee. Stomme fout gemaakt want had je lang geleden al gemaild maar blijkbaar niet verzonden. Dus ik toen de concepten aan het checken was zag ik dat je er tussen zat. Vervelend maar wel geleerd dat ik ook maar een mens ben.

Tina thanx, je hebt volkomen gelijk maar zoals je weet kan ik toch mijn mond niet houden. Ban of geen ban ik wens gewoon niet zo in het openbaar benaderd te worden en ik vind niet dat we zo met elkaar om mogen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yoehoee,

het eerste gedeelte van de dag weer succesvol afgerond en nu hoppa naar ronde 2!

Bam,
je stelde mij nog een vraag over autoritair gedrag
De reden dat ik hier niet tegen kan, komt doordat dit gedrag eenzijdig zonder hoor of wederhoor wordt opgelegd.
uiteraard zijn er situaties te bedenken waarin je niet moet zeuren maar direct de bevelen moet opvolgen maar over het algemeen in het dagelijkse leven is dit gedrag niet te vergoeilijken.
dus aggeer ik hiertegen, ik wens in samenspraak met mensen om te gaan en als ik domweg bevelen wil opvolgen dan had ik wel bij het leger gegaan.
autoritair gedrag is voor mij ook een ziekelijke uiting van eigen onzekerheden die gecamoufleerd dient te worden door over het algemeen agressief zijn of haar wil op te leggen.

misschien iets duidelijker???

over het schelden gesproken, laten we even wel zijn, ik heb een hekel aan vloeken en schelden en promoot dit dan ook niet.
Maar zelfs de Bond tegen vloeken schiet in een daverende lach als wij hierover krachttermen spreken.

Maar wat zit me nu daadwerkelijk dwars?

Ongelimiteerd mag hier geroddeld worden, het bloed onder de nagels gezogen worden, scheldkannondades via de PB, mits uiteraard natuurlijk in correct nederlands taalgebruik zonder krachttermen, steken onder water en ga maar door!

Nu heb ik altijd geleerd, waar er twee kijven zijn er ook twee schuldig.
Helaas gaat dat hier niet op, ik heb nu al te vaak meegemaakt dat diegene die begint of het veroorzaakt vrolijk door tiept en diegene die zijn of haar boosheid en gekwetsheid even niet goed kon formuleren, dat die een ban kreeg.

ik heb dus moeite met het feit dat onoprechtheid, kwetsend gedrag en andere buitensporige gedragspatronen een beetje half wordt weggepoetst en oh oh oh een krachtterm is zo verschrikkelijk errrrggg, die bannen we.
Dit zijn niet mijn normen en waarden!

Ik trek het dus mij ook persoonlijk aan als ik weer iemand afscheidt zie nemen door dit dubbele moraal.
uiteindelijk zijn wij, diegene die schrijven, die het forum tot grote hoogte brengen, helaas is ADB zelf verantwoordelijk voor het breken van het forum.
Ik vind het dan ook jammer dat je bij onoprechtheid een aai over de bol krijgt en bij het gebruik van een krachtterm een ban.

Zo,
mijn excuses voor het tussendoor knallen maar het zit me erg hoog!
Ik zal het verder ook niet meer ten sprake brengen en nu ga ik lezen of er nog iemand anders in nood zit
of iets leuks te delen had :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas Theemuts bamboe gaat via de wortels (vandaar sporeplant) dus hier haal je het weg en daar komt het tevoorschijn. Hahaha nog zin? Net als mos maar dit heeft dus sterke wortels en wel zo erg dat de terras ookk een beetje scheeft raakt. Het is een woekeraar dus en kan hier tegen vechten als tegen de bierkaai hahaha. Dar niet wanhopig worden want heb een electrische zaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja thee,

zo kan ik nog honderd redenen bedenken om die ban te rechtvaardigen!
maar dat is allemaal goedpraterij voor een zinloze beslissing en overijverige medewerkers die punten denken te scoren door het bannen op krachttermen en uitlokking hiervan.

laten ze eens overijverig zijn in het opsporen en correct afhandelen van wangedrag zoals pesterijen.
helaas is dit meestal niet overduidelijk en direct te lezen, daar moet je moeite voor doen en interessse en begrip hebben voor de menselijke natuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorreut dan maar Druppel,

ik geef mijn instructies door aan Thee! en jij veel succes bij de slijter!
bye the way, lust ik ook wel weer eens taki taki

thee,
bamboe moet bij de wortels afgebakend worden, dan kunnen ze niet doorwoekeren.
meestal gebruiken ze zo een grote specibak waarbij ze de onderkant verwijderen.
gelukkig heeft de bamboe niet van die hele diepe wortels dus het verwijderen gaat relatief makkelijk.
even de bamboe bakeren doormiddel van een border of iets dergelijks, ongeveer 40 cm diep in de grond en het woekeren is afgelopen.

Nog meer tips en trucs nodig?
Ik zit er nu in, want halleluja paps komt morgen voor de nieuwe koelkast en de tuin!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmm,

thee moet spitten en weg is ze!
druppel naar de slijterij en laat de tuin over aan thee en dar!
(voor de slechte lezers onder ons, ze taki taki aan het halen, geen alcohol )
:huh:
wat een leven!

Vie,

ik had je al gemist een paar dagen maar gelukkig zit ik net te lezen dat je het gewoon druk hebt.
leuke dingen allemaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup gaat nu naar de slijter... taki taki! Brand je bekkie niet schat, maar wel heerlijk!

Tas ik heb alles van gisteren niet helemaal gevolgd.
En dat wil ik ook liever niet. Vandaag is vandaag.

Ik hoop dat we vandaag weer met elkaar kunnen opschieten. Of tenminste prettige en interessante meningsverschillen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou voor de afleiding dan.

Morgen ga ik naar FC Utrecht-AZ. Dit mensenschuwe mens jaja wat niet
van grote menigten houdt gaat met een speciale bus (!) vol ....... tja.....
ik hoop ingetogen :angry: ....(iemand wel eens 'n ingetogen supporter gezien?)
naar Galgenwaard, de naam zegt het al, de Galg Waardig om deze
schreeuwpartij bij te wonen.

Je kon bij onze plaatselijke voetbalclub mee-loten voor kaarten voor een
habbekrats en ik dacht nou we worden wel uitgeloot, mooi dus niet.

Binnen 48 uur twéé dingen (gedaan en to do) waar ik vreselijk tegenop
zag en zie.

Nahhhhh, je kan het ook als overwinning beschouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!

Vandaag een lekker dagje.
Wat kleine huishoudelijke klusjes, aanprutsen, lezen, koffiedrinken en puzzelen.
Ach zo'n dagje is zo fijn.

Door nuchter te zijn komt er ruimte voor hoop en meer positiviteit.
Bij problemen vertrouw ik erop dat er wel weer een uitweg komt.
Ik word altijd geholpen, vroeger of later.
Ik vraag ook om hulp. En als dat komt is dat een geschenk.
Ik zie dat het leven zo heel veel te bieden heeft in elk klein moment.
Elk moment bestaat uit 1000 mooie dingetjes. We zien het vaak alleen niet.

Geloof je me niet?
Heb je geen stoel om op te zitten, een bed (sommigen een bank :D) om op te slapen, een koelkast met eten, een klein katje of hondje dat naar je toekomt, een vogel in de boom die zingt.
Het zonlicht dat naar binnenvalt en je hand verwarmt. Een plant die zomaar uitzichzelf groeit.
Een voorbijganger die naar je glimlacht.
Het leven is zo rijk als je je ervoor openstelt.

Ik heb wel eens problemen met het leven. Kleine en grote. En dan vraag ik: leven help me. Laat me zien hoe het zit. Laat me kijken met mijn hart.
En dan zie ik het weer, dat moment komt altijd.

Het is het waard om met alcohol te kappen.
Dat spul maakt de wereld echt niet vrolijker.
Dat is maar een verhaaltje dat ze ons verteld hebben en dat we later aan ons zelf vertelden.
Het lijkt een sprookje maar het werkt alleen niet zo lang.
Eens uitgewerkt, is het sprookje over en kun je jezelf niks meer wijsmaken.
Je probeert het wel, maar in je hart weet je dat het niet waar is.

Vertel jezelf eens een ander verhaal en zie wat er gebeurt :heart:

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wuhaaa,

nu gaat daadwerkelijk mijn fantasie met mij aan de haal!
Houtje naar FC Utrecht- AZ :D

Wat moet je daar? wie heeft je omgepraat? ken je het clublied wel? Voor welke club ben je eigenlijk?

Nondejuu,
Hier komt de nieuwe generatie Hooligans!!
wel een keurige Hooligan wel te verstaan :D

auwwww, mijn buik en kaken doen pijn van het lachen1
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hotje, laat je eens gaan! Schreeuw lekker mee! Word je one of the guys, hihi.

Drup, bamboe, proat mie der nich van. Ik verwacht nog steeds een keer de kamer binnen te lopen en te zien dat er een bamboescheut tussen het parket uitkomt.
Hou je in bij de slijter he!

Vie hoe was het bij de AA?

Lees het later wel.
Nu hop aan de strijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kate,

mijn lachbui is direct over!
dat komt omdat het waar is wat je schrijft.

het leven is zo mooi en bovendien dankbaar, je moet je inderdaad alleen even openstellen voor de pracht ervan.
het is zo makkelijk om te verzanden in negativiteit en ellende, het ligt ook vaak als een warme deken om je heen!
maar dat is schijn!

het mooie leven mag dan lijken op een koele katoenen deken,
maar elke keer als je in staat bent om je hart te verwarmen door een glimlach van een vreemde
te genieten van het positieve wat aangereikt wordt,
pas dan ervaar je die katoenen deken als verwarmend en de wollen deken van ellende als benauwend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, een hooligan met wapperende parel-oorbellen, zoiets?
(ik doe ze maar uit denk ik hahahahahahaha).

Grietje is natuurlijk voetbalgek dus die wilde er so vreselijk
graag heen....

en het mooiste is nog......

(hoe zeg ik dit nu netjes?!?)

Onze buren zijn des buitenlands. Dat weten jullie. Ik heb hier
wel eens mijn heil gezocht toen de krijspartijen hiernaast zulke
ongekende hoogte bereikten, dat ik dacht ik móet het kwijt.

De buurman, niets mis mee, aardige man, minus de opvoeding
van den kleinen spruiten, maar dat is niet des buitenlands maar
gewoon heel anders dan wij, nou deze beste kerel (nahhhh,
kerel, het is een mannetjé, ik denk 12 jaar jonger dan ik maar
had nou eenmaal vroeg een vrouw en kinderen) gaat met
oudste twee kinderen. Daarmee moet ik dan samen naar de bus
hier in het dorp zien te komen.

Eén buitenlandse meneer, nou ja, meneertjé, in campingsmoking,
en Uw Hout, met parels, en dan een sloot kinderen........:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...