Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 September 2009

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En jawel, daaaaaaar zijn we weer!!!!!!!! En wat zit er vandaag in de prijzenkast???
Yihaaaaaa, de dag is weer begonnen. Ja zeker, alweer:D
Hondjes uit, kopje koffie, vrouw zit al op de fiets naar haar nieuwe huis. Schilder was zn sleutel vergeten dus mocht zij vroeg. Honden wisten nu wel dat het tijd was voor brokken, ikke nog beetje moe maar wel nuchterrrr.

Ach lieve mensen, als er iemand iets lelijks zegt, zegt dat, bijna, altijd iets over die andere persoon. En Tactus, ach ja, die lieve moederatoren. * mag wel, en pruim, poes ofzo. Maar jongens, als je een brief schrijft zetten we er toch, meestal dan, ook geen schuttingtaal in. Ik weet wel dat het soms flauw overkomt, ook ik mag mezelf graag bedienen van gevloek en * enzo. Maar probeer ook dit te zien als een oefening. Alles is een oefening. En we zijn toch ook blij met 'ons' forum en regels horen er nou eenmaal bij. Er mag geen schuttingtaal worden gebruikt, nou dan mag het niet. AAiiiii, wat word ik braaf:huh::devil::o Hahahahahahahaha.

Maar om daar nou zo allemaal in mee te gaan en je daar zo druk over te maken, tja...
Ik moet er bij zeggen dat ik wel gelezen heb wat Spud schreef maar niet gesnapt heb waarom ze een ban kreeg. Maar het zal. Jammer voor haar, anderzijds, ook Spud weet hoe het werkt. Ik heb ook wel es een pb gehad dat ik niet zo mocht vloeken.
Ik ben wel blij met de controle met ik ook bekennen. Ze letten nu ook erg op je, hoe heet dat specifieke nummer voor je computer. We hebben hier ook vaak zat mensen gehad die klaarblijkelijk als doel hadden zoveel mogelijk onrust te schoppen op het draadje. Daar wordt goed op gelet en dat vind ik erg prettig.

Tasseke, voor jou nog een vraag. Waarom verzet jij je al je hele leven tegen autoriteit? Ik hoef het antwoord niet zo nodig hoor maar ik vroeg me wel af wat het zegt over jou.
Zoals ik vanochtend schreef is bijna alles terug te voeren op mezelf. Is mijn ervaring. Je zou kunnen overwegen dit es te onderzoeken en te kijken wat het je kost en wat het oplevert.

Ik moest denken aan riet wat meebuigt met de wind. Riet is bijna onbreekbaar maar buigt wel mee. Tja joh, diep hoor zo midden in de nacht:wacko::D

Teteretetttttt, honden uit en weer naar het schuren en verven. Het einde nadert......
Haha, en dan begin ik in mn eigen huis, zucht. Lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, de prijs is voor U! En allee, wat is die prijs dan????
1 dag nuchterheid toevoegen aan uw totaal. Yeah.

Ok, dat van die **** enzo wist ik niet, jammer maar helaas. Dan zullen we moeten zeggen, ik voel me wat een stier eronder heeft hangen? Reetjesindewei? Ik voel me vernaggeld? Ik voel me rot? Ik vind het allemaal maar knap poes? Hahaha. Of is dat ook off limits?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon::moon::moon:

Op de wijs van Daar is Swiebertje, wel beetje improviseren hoor. Ben niet zo muzikaal en tekstvast.

Daar is Albertje, daar is Albertje, daar is Albertje
met haar weelderige dos.
Daar is Albertje, daar is Albertje
ze viel en was weer eens de klos.

Revalideren, dat valt toch echt niet mee
dvdtjes kijken, trek ze door de plee.

Daar is Albertje, daar is Albertje, daar is Albertje
heus meissie, het komt goed
Daar is Albertje, daar is Albertje
je bent echt sterk, heb geen noed....

tralatrallalatralAA

Take care allen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Thee: ten eerste: ik slaap als een otter! Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Ik laat mijn kinderen wel naar school gaan en ze worden OOK gedrogeerd.
Zonder dat spul komen ze de school niet binnen.
Wat wij hier allemaal hebben meegemaakt en nog dagelijks meemaken is met geen pen te beschrijven.
Wat me bij jou opvalt is, en dat bedoel ik niet boos of vervelend, is dat je dingen wilt wegpraten, goed praten, niet willen zien etc. Ik ben voor openheid en dat is niet erg, dat geeft duidelijkheid.
Je schreef laatst over je moeder en toen dacht ik 'ah, dat zit dus in de opvoeding'.
Ik ben opgevoed met hetzelfde idee. Mond houden, doen wat je gezegd wordt en vooral de lieve vrede (voor de buitenwereld) bewaren. Lees dit a.j.b. niet als een aanval op jou of want je bent heel gezellig hier op het forum. Maar misschien kan je er wat mee.
Ik kreeg in mijn kindtijd al last van hyperventileren .. ik kon mijn emoties niet kwijt, mocht niks zeggen, monddood gemaakt. Op een bepaald punt in mijn leven ben ik gaan praten.
Mijn eigen weg gekozen en me niet meer laten dicteren wat een ander wel denkt hoe het moet.
Maar mijn kind moet naar school en helaas, daar wint de maatschappij toch weer van mij.
Ik geef eraan toe, want ik heb geen keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Hebben jullie gelezen van die PVV'er Brinkman, die openlijk heeft toegegeven, een drankprobleem te hebben en er wat aan gaat doen?
Het kan best zijn dat dit gisteren al voorbij is gekomen, maar geen tijd gehad om die draad te lezen.
Ben niet zo van de PVV, maar dit vind ik toch wel dapper van zo iemand.
Als meer publieke figuren zoiets zouden toegeven, zou het allemaal misschien veel bespreekbaarder worden.

Verder wil ik alleen melden dat het met mij goed gaat, druk bezig met van alles, op een leuke manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal

Stopper gefeliciteerd :D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart::D:present:;):moon::):sun::rose::light::musicnote::heart: 1 MAAND

Ik ga weer werken tot later:rose:

Tina sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...