meiske Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Mika ,Jij ook voor straks knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 knufffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Mika Nu ga ik echt weg m,n ogen vallen bijkans dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 meiske pb als je nog meegluurt, stiekemtruste Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Iedereen weltruste! Daarnet lekker gedouched...Ik sluit vast mijn pc af, nog verder met tandenpoetsen. Zoals ik het nu voel zou ik best wel eens kunnen slapen...Bedankt voor jullie steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Fijn Mikaopen en in contact blijvenmet elkaardas belangrijkdan heb jede meeste kans dat jullie erallebei en hopelijk samengoed/beter uitkomenMet mij ups en downszelf ga wel goedhoop trubbels met puberkindersen hun vaderja veel forummers blijven kortanderen zijn weer terugvan wat langer geledenen door een hoopgesteggel op het forumof zich verwaarsloosd voelenzijn er ook afgehaakten anderen als jijzijn er niet zo verslaafd aanals iken komen af en toegelukkigdat het goed gaatWelterusten alvasthoogste tijd voor meJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Jane bedanktLief van je echt wel , heb wat terug ge PB't,ik ga nu echt hoop dat ik goed slaap knuffie van meeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Even een rectificatie vooraf: Tactus is dus Tactive!Hoi mensen,ik ben al een tijdje bij ADB, laat echter zelden wat van me horen...Nu echter heb ik, zéér tegen mijn natuur in, een bericht aan de Tactussen gepost.Bij deze:Hallo Moderator,u heeft ongetwijfeld gemerkt dat het beleid van Tactus niet zo goed valt bij de forummers. En uiteindelijk zijn de forummers toch de basis van uw beleid.Is er een mogelijkheid om ergens een tussenweg te vinden?Natuurlijk zijn alle forummers bereid om geen grove taal te gebruiken, maar kunt u me dan vertellen dat u zelf nooit het woord : k*t of kl*te gebruikt?Dit hoort toch in de huidige taal?Misschien kunt u, (Tactus), iets meer de commerciële doelen loslaten, en u gaan wijden waar het éigenlijk om gaat: namelijk mensen van de drank afhouden!Graag krijg ik een overdacht antwoord.Groet, en dank voor de mogelijkheid van het forum,Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Ik heb foto's !!Ik heb me suf gewerkt en het is nu redelijk klaar. Klaar genoeg voor foto's. Ik zal ze plaatsen, momentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 http://img42.imageshack.us/gal.php?g=dsc00845f.jpgDit zijn ze ....Ik ga de hond uitlaten, en even chillen douchen en naar bed. Tot morgen !!xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 quote: Originally posted by: woman">http://img42.imageshack.us/gal.php?g=dsc00845f.jpg Dit zijn ze .... Ik ga de hond uitlaten, en even chillen douchen en naar bed. Tot morgen !! xx Ik hoop dat dit lukt Woman,ze zijn te mooi om snachts te tonendan ziet haast niemand zeKUNSTkomplimentenen heel veel gelukkige dansmomenten hierin!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden