dhen Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Slaap lekker Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Mijn hondje is een dame, en ze plast gehurkt.Verder is ze extreem hygienisch. De grote hoop moet altijd heel ver diep in de struikenGelukkig maar quote: Originally posted by: CPASFish en andere hondenbezitters, Laat je beesten niet tegen huizen of auto's of zo plassen. Daar ben ik niet van gediend. Raap ook hun poep op zelfs als die plat is. I dogs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 quote: Originally posted by: dhendroIdd An, de muren zijn te hard om ons er stuk op te lopen, het hoeft ook niet, we kunnen ze afbreken omdat ze misschien wat minder hoog zijn dan we dachten en anders er overheen klimmen of omheen lopen. Ze hoeven niet allemaal afgebroken te worden, toch ? Nee niet allemaal afgebroken, grote wijsheid. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Gevoelsmatige zonnebril opzetten. Als hij je ogen niet ziet voel je je minder geintimideerd. Of een koptelefoon met mp3 speler en hard meebrullen met de muziek. Ik heb eens schuin boven een kroeg gewoond, en daar had ik ook overlast. Vooral op vrijdag en zaterdag. Ik had 3 ploegendiest dus moest er wel eens zaterdag om 5 uur uit. Ik heb toen de politie gevraagd er iets aan te doen maar dat deden ze niet....Je kan eens anoniem bellen met de politie hoe dat nou zit. Gewoon informatief. quote: Originally posted by: FishermansFriendIk moet nog de vuilniszak naar de containers brengen en kom dan weer langs de kroeg, probeer me niks van hem aan te trekken, maar voel me wel geintimideerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Hoi,ff afwezig geweest, wel meegelezen trouwens.goede avond allen.Mika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Isa, dan zou ik denk ik toch proberen om je moed bij elkaar te rapen en om de sleutel gaan vragen en in ieder geval wat spullen ophalen en je hond een aai geven. Echt praten kan misschien nog wachten, gewoon zeggen dat je graag samen verder wilt, dat jij er aan werkt en of hij dat ook wil proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Truste Ari knuffieeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Eigenlijk Fisch, gewoon moet je juist gewoon langslopen. Je hebt met hem overlegd over zijn geluidsoverlast. Dat is je volste recht.Buikchakra dicht en stevig je wortels in de aarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Woman, bedankt! Die gevoelsmatige zonnebril heb ik inderdaad maar opgezet! En jij hebt je er ook maar weer doorheengeslagen schuin boven die kroeg! Ik zal toch eens gaan informeren bij politie en/of gemeente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Oordopjes, FischEn als het mogelijk is in een andere kamer slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Buikchakra dicht om me niks aan te trekken op gevoelsgebied van die knul, Woman?Hij is het nu zelf ook zat geloof ik...ik hoor ff niks meer, wat een verademing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Welkom SalvadorHeel goed van je dat je reageert hier,Je hebt dan ook veel meegemaakt, knap van je dat je het nu laat staan,Dus volhouden hoor geeft je heel veel genoegdoening Echt wel , misschien is internet behandeling van de AdB wat voor je,krijg je veel inzicht in jezelfDikke knuffel van me en een :present:voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Heb je die Dorrestein al een keer uit The' of was het een Rubinstein? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Dat vind ik een goede instelling, Isa, van het positieve blijven uitgaan. Succes er mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Oeps verkeerd draadje moet naar wie is wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Nog spannende dingen gebeurd, buiten het feit dat de moderator -waarschijnlijk- overuren draait in het eigen koppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Hoi Fish,je kunt ook de wijkagent of buurtbemiddeling inschakelendie worden beter serieus genomen dan buren en hij weetmeteen dat hij in de gaten wordt gehouden.Emmaroos gefeliciteerd:present:Ome Wing: ook van :heart:e!!!meiske: er staat ergens een stuk van ene Alex over dysthemiemisschien herkenning als je dat leest: ik zal kijken of ik t vindHoutje: als je nog op bent; veel plezier bij de voetbal vij dochter zowelals in het stadion, en voorzichtig zijn he: hi ha HOUTJEEEEEEEenne morgen ga ik ook eens aan de taki takiklinkt goed en rijmt op r... hmmmm, oeps is dit ook vloeken??Tijn, dank je voor je verhaal, raakt me ergchapeau!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Inderdaad Fisch !Met beide armen vanuit je onderrug een cirkel naar je buik toe trekken. Dan gaat ie dicht. Andersom gaat ie openAls je het zo snapt hoor, even snel zo omschreven... quote: Originally posted by: FishermansFriendBuikchakra dicht om me niks aan te trekken op gevoelsgebied van die knul, Woman? Hij is het nu zelf ook zat geloof ik...ik hoor ff niks meer, wat een verademing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Mikaniet weggaan hoorwe lezen welwelkom terughoestie?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Ik ga nog even wat doen, tot laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Isa, weltrusten! Dat de nachtrust je mag sterken en dat het je zicht geeft op een goed besluit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Lieve mensen ik ga ervandoor,eerst een slaapmutsje nemen ( de witte motor met honing)voor hetgeval jullie wat anders denken Truste allemaal Jane lief van je Dikke knuff van me voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Hoi Jane, gaat hier wel okee, bouw af. hen eindelijk contact met man.Hij begrijpt het nu een beetje.Hoe gaat het met jou?Mis sommige forummers?Mika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Goedennacht MIka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst 25 september 2009 Meiske, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden