tessa31 Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Goeie morgen allemaal,Heb net de lijsten ingevuld bij internet.Voel me niet zo lekker want ik moet zo de deur uit en heb daar angst bij.Heb maar een biertje gepakt om mijn angst te overwinnen, wat een *****zooi zeg om zo naar buiten te moeten.m.v.g. tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Tessasterkte meidgoed dat je de lijsten hebt ingevuldnu maar hopen dat je neit al te lang hoeft te wachtenmet de behandelingzet m op heen buiten gewoon jezelf blijvenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 1 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Dank je wel Jane, binnen 3 dagen moet ik bericht krijgen.Dnak je wel voor je mailtje.liefs, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Sterkte Tessa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Tessa ,je bent heel goed bezig ,dus nu komt er bericht ,dus kan je er mee aan de slag je zult zien hoe het je helptwens je heel veel succes ermeeknuffeltje van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 1 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Dank je wel Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 1 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2009 Ik hoop dat je gelijk krijg Meiske, want ik begin het zelf ook een beetje zat te worden, dat gezuipknuffel, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden