Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 De "waardevolle" met de goede tips en adviezen (veelal op mijn andere probleem) heb ik ook gekopieerd en gesaved in een wordbestand.Nu je box weer leeg is kun je me dus PBen
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 ik hoor constant over de berichten exporteren, maar weet iemand waar dat naartoe wordt geexporteerd?misschien wel handig als je die lieve berichtjes wilt bewaren
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Welteruste jongens, waarschijnlijk tot morgen. Slaap lekker
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Geen idee Tas, ik heb de meest waardevolle idd ook ff gekopieerd op word. Ben ook niet zo een pc wonder dat ik dat soort dingen weet.
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 ik heb het al gevonden.er staat bovenin het scherm van je PB-box, de optie exporteer je berichten.als je dat doet kan je de pagina overal opslaan waar je wilt.nu hang ik hier al zolang rond maar dat wist ik niet! het heeft geloof ik ook een jaar geduurd voordat ik er achter kwam dat je met F5 kan verversen.ach het houdt het forum uitdagend, zal ik maar denken
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Nog een ververser is Control + R (refresh)Nieuw tabblad in Firefox Contr.+TAlt+tab= wisselen tussen vensters (houd de alt ingedrukt, en wissel door wat op tab te drukken)En zo zIjn meer leuke grapjes.
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Gevonden, maaarrrre... waar wordt het dan naar toe geexporteerd???Hee ik ben blond he, dus, mag ik dat wel vragen.....toch??
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Laat maar Julius.....Hier is een duidelijk leeftijdverschil hahahaDit gaat echt boven mn pet.
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ik ga trouwens naar mn bed, ben al veel te lang en teveel aanwezig vanavond.Truste allemaal en tot morgen
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Sneltoetsen (hotkeys, eng.) noemen ze dat, vaak een combinatie van 2 toetsen. Trouwens je biografie niet gevonden...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 slaap lekker witteNou julius,het lijkt er op dat we met zijn tweeen overblijven
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ha kan ik je toch nog wat leren vanavond Julius.Scroll naar bovenoptie zoekentik mn naam in bij auteurlinks wie is wie selecterenen voila.......
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Ben nu echt weg........pb is leeg hahaha
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 oktober 2009 Wat kan ik dáár slecht tegen Edit: Weet al waarom, je hebt je bio 7 maanden later geschreven ... herstel... laatste plaatsing was in Aug.Trouwens nooit geweten dat je een vrouw was... nam ik eenvoudig weg aan door je pic. maar nu ik beter kijk...Geloof dat ik nog even moet wennen uit mezelf naar bed te gaan ipv. dat ik vanzelf omval...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden