witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Valt wel mee hoor suffertje...Truste voor wie naar bed is.Ik bedoelde mn pb berichtjes Sufffertje, mn teller staat nog in de 40, terwijl ik alles gewist heb...Nou ja anders krijg ik misschien morgen van iemand een tip???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Kom ook nog even gedag zeggen, of weltrusten.Probeer het ritme weer op te pakken en morgen staat de wekker dan ook weer om een uur of 8.slaap al 2 weken beroerd en dat breekt me aan alle kanten op.Hannah, ik kan je even helemaal niet meer volgen maar dat zal wel aan mij liggen. Het lijkt me wel belangrijk dat je je trots eens opzij gaat zetten en nu gewoon echt goede hulp gaat zoeken.Je kunt je kinderen niet de schuld geven van dingen want jij bent de volwassene en zij zijn afhankelijk van jou en niet andersom.Okee, morgen probeer ik er weer meer te zijn, nu slapen!!weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Julius, bedankt voor je uitleg maar ik was abuis. PB'en doe ik ook regelmatig en heb al vaak moeten wissen. Tis al laat he, ik ga zo ook maar, alhoewel ik nog niet echt zin heb. Al die chocola ook. Energie he, nou ja, begin toch vermoeid te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 truste Tapas en sailor!!!Wel echt gaan slapen he sailor...Daar kun je grappen maken maar op dit forum niet, haha we houden je in de gaten hoor pas maar op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 En Witte, misschien heb ik die tip wel voor je. Ik had dat namelijk ook eens. Wat bleek, ik had alleen de ingekomen berichten verwijderd. Wat bleef staan en niet direkt zichtbaar was (maar zo gevonden) waren de door mij verstuurde berichten.Wedden dat dat het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Tas??Zie ik jou daar om een hoekje gluren???Tis nog geen tijd hoor om een nieuwe draad te openen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 hoi die hoi deze avond!!!Tapas en Sailor,het was weer kort en krachtig vandaag slaap lekker en droom zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 ha witte,laat ik je schrikken???ik ben net thuis van een feestje en het was blehhhh!ik ben blij dat ik weer thuis ben, je moet ook niet weggaan als je je niet lekker voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Neee joh gekkie, Ik schrik niet, vind t juist leuk om is een keer tegelijk online met je te zijn.Dus je komt hier nog ff bijkomen, das beter kun je straks lekker slapen (hoop ik)Suffertje je had gelijk!!Tellertje staat nu weer op 0, wel jammer eigenlijk, zitten lieve berichtjes tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 De "waardevolle" met de goede tips en adviezen (veelal op mijn andere probleem) heb ik ook gekopieerd en gesaved in een wordbestand.Nu je box weer leeg is kun je me dus PBen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 ik hoor constant over de berichten exporteren, maar weet iemand waar dat naartoe wordt geexporteerd?misschien wel handig als je die lieve berichtjes wilt bewaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Welteruste jongens, waarschijnlijk tot morgen. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Bij deze suf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 slaap lekker suf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Geen idee Tas, ik heb de meest waardevolle idd ook ff gekopieerd op word. Ben ook niet zo een pc wonder dat ik dat soort dingen weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 ik heb het al gevonden.er staat bovenin het scherm van je PB-box, de optie exporteer je berichten.als je dat doet kan je de pagina overal opslaan waar je wilt.nu hang ik hier al zolang rond maar dat wist ik niet! het heeft geloof ik ook een jaar geduurd voordat ik er achter kwam dat je met F5 kan verversen.ach het houdt het forum uitdagend, zal ik maar denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Nog een ververser is Control + R (refresh)Nieuw tabblad in Firefox Contr.+TAlt+tab= wisselen tussen vensters (houd de alt ingedrukt, en wissel door wat op tab te drukken)En zo zIjn meer leuke grapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Gevonden, maaarrrre... waar wordt het dan naar toe geexporteerd???Hee ik ben blond he, dus, mag ik dat wel vragen.....toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Laat maar Julius.....Hier is een duidelijk leeftijdverschil hahahaDit gaat echt boven mn pet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ik ga trouwens naar mn bed, ben al veel te lang en teveel aanwezig vanavond.Truste allemaal en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Sneltoetsen (hotkeys, eng.) noemen ze dat, vaak een combinatie van 2 toetsen. Trouwens je biografie niet gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 slaap lekker witteNou julius,het lijkt er op dat we met zijn tweeen overblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ha kan ik je toch nog wat leren vanavond Julius.Scroll naar bovenoptie zoekentik mn naam in bij auteurlinks wie is wie selecterenen voila....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ben nu echt weg........pb is leeg hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Wat kan ik dáár slecht tegen Edit: Weet al waarom, je hebt je bio 7 maanden later geschreven ... herstel... laatste plaatsing was in Aug.Trouwens nooit geweten dat je een vrouw was... nam ik eenvoudig weg aan door je pic. maar nu ik beter kijk...Geloof dat ik nog even moet wennen uit mezelf naar bed te gaan ipv. dat ik vanzelf omval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden