Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 Oktober 2009

Julius

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja dat vind ik ook,
zo erg was het ook weer niet..
ik zou persoonlijk erg boos zij als ik jou was en denken van : laat maar dan!!
maar goed, ieder voor zich.
plus dat hij moet snappen dat het naar is voor jou om uit een koffer te leven en dat je je hond mist..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allo allo allemaal,

Theemuts sterkte met je vader (en met jezelf natuurlijk).

Julius je gedicht sprak me heel erg aan.

Hannah zoek hulp meidje voordat er wat ontpolft bij jou thuis want dit gaat zo niet goed. Op deze manier kom je nooit van de drank af maar kom je in een cirkel waar je niet uit kan komen omdat de problemen alleen maar groter worden.

Kreeg vanochtend een telefoontje van Sammy, was ik erg blij mee. De dieren hebben heerlijk verse kippenlevertjes gegeten. Ik hoef niet te kotsen dus de pijnstilling blijft er in gelukkig. Ovenschoteltje voor vanavond al gemaakt dus kan er weer voor gaan vandaag hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdriet, je bént het niet
verdriet is slechts een passant, zoals zo vele emoties
ook al zijn ze nog zo heftig, allesoverheersend,
je bént ze niet!

Je bént Liefde
je hébt soms (veel) verdriet

Dingen komen, dingen gaan... maar je bént ze niet
daarom ook mogen we elke moment
opnieuw beginnen :)

En soms is het de kunst
al doet het nog zo'n pijn
(want ik weet niet waarom, maar 1 verdriet laten we vaak zwaarder wegen dan 10 lachen)
tóch ook zo'n lach te blijven zien
al is het er maar ééntje
voor het evenwicht ;-)

Een hele grote Troostknuffel voor iedereen die verdrietig is
en voor iedereen die (ook) vandaag die eerste laat staan, there where it belongs ;)
voor mij was en blijft het het mooiste kado wat ik mezelf heb mogen geven,
ik gun een ieder die wonderlijke kracht, die echt zoveel gelukkiger maakt!

Bijna 2 jaar verder en het hóéft niet meer, YIHA!

liefs,
Kaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Isa, heb je nu behalve dat kaartje geen pogingen tot contact ondernomen?
Ben je er nog niet naar toe gegaan?

Hannah, ik kan het niet echt volgen zo, wat er aan de hand is maar het klinkt wel als:
tijd voor actie. Je schiet behoorlijk heen en weer van posi naar negi. In ieder geval succes.

Soothe; ook hier volg ik de Beagle.

Tas; je wilde een trap onder den kont, bij deze ;)

Mooi Kaia; nog feli met je 22 maanden.

Hier gaat het lekker, ik zie de 8ste maand drankvrij niet als probleem tot nu toe.
Ik ben er weinig mee bezig behalve dat ik de drank gewoon uit de weg blijf gaan.
Ik krijg meer zin in volgende stappen; rust en energie zijn redelijk ok aanwezig.
Het probleem van die verslavingen is dat men veels te lang in bepaalde situaties blijft hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge mensen..

12 uur wakker door stommelend geluid op de trap... ik kijken... allemaal enge horror ademhalingsgeluiden.

Oefening brandweer bleek het te zijn, gang vol met rook en overal water. Even vergeten te vertellen. (woon antikraak in oud gemeentehuis) :#

How's everybody? Voel alsof ik een kater heb, gisterochtend ook al, maar goed... Vandaag weer verder opbouwen.. stage zoeken... ( In welke hoek weet ik sinds de 29e, haha.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet me denken aan een slak; Als je hem prikt met een stokje schiet hij naar binnen. Voordat hij er weer uitkomt duurt het wel even. (waarschijnlijk is hij het dan vergeten, kun je nagaan)

@ iedereen: Hebben jullie dat vandaag ook zo vaak op deze site? Je wil wat posten en verstuurt en krijgt dan een foutmelding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, Isa dan moet je het waarschijnlijk gewoon meer tijd gunnen. Ik vind het idee van Lianne
ook goed; wat je bij wie-is-wie had geschreven aan hem doorsturen; hem toch op de hoogte
houden van je ontwikkeling; als hij jou groei ziet, keert er misschien wat vertrouwen terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je wel kan doen is naar hem toegaan en alleen maar zeggen dat je er klaar voor bent en wanneer hij er aan toe is naar je toe mag komen omdat jij er voor hem wil zijn... ofzo...
Dat je ´t een beetje open laat... aan de andere kant is af en toe iets van je laten horen en vragen ook wel handig...

weet t niet. moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar een icoontje al niet goed voor is! :D

Hoi,

***Dhendro, onderhoudend hè, De Beagle.
Daarvoor heb je een docu over de eerste kolonisten in New York.
ook interessant.
Niet drinken geeft ruimte voor andere aangelegenheden.

Dhendro, je gaat goed. Nu vasthouden.
Alles wordt niet op stel en sprong leuker, maar we stopten niet zomaar.
Waarschijnlijk vonden we het toen helemaal niets.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi !
Zeg ik mis Vladimir al een poosje ??

Vanavond het optreden van mn instructrice.

Gister zijn we gefilmd, ik kan niet wachten tot ik het kan zien. Heb een klein stukje gezien op de camera na afloop, en het zag er heel fraai uit. Vooral de opkomst met sluiers (Saristoffen). Was wel bijzonder want de mensen wisten niet dat er een buikdansoptreden kwam. Dat doen we wel eens vaker, dan is het effect nog verrassender. We kwamen op met hele langzame mysterieuze muziek.
Ow kan niet wachten op dat filmpje. Anders ga ik snel wel gewoon langs, kopje koffie, dat is wel een goed idee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk gevoel.
Vanavond ga ik dus 'uit'
Heel appart
Mooi aankleden en opmaken, maar nou eens niet voor de kroeg
Ik hoop dat ik het droog hou, er is 1 dame die niet drinkt, dus daar blijf ik bij in de buurt.
Nu even wat doen, tot laterrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...