Lianne Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 deel het maar met jezelf morgen, de meest speciale persoon in je leven..en natuurlijk met ons allemaal!!meisje wat knap...ik had in je andere draad nog gezet dat je dat mooie stukje aan je vriend zou moeten laten lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 ja dat vind ik ook,zo erg was het ook weer niet..ik zou persoonlijk erg boos zij als ik jou was en denken van : laat maar dan!!maar goed, ieder voor zich.plus dat hij moet snappen dat het naar is voor jou om uit een koffer te leven en dat je je hond mist.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 tis hier een beetje stil,iedereen fijne dag en veel wijsheid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Allo allo allemaal,Theemuts sterkte met je vader (en met jezelf natuurlijk).Julius je gedicht sprak me heel erg aan.Hannah zoek hulp meidje voordat er wat ontpolft bij jou thuis want dit gaat zo niet goed. Op deze manier kom je nooit van de drank af maar kom je in een cirkel waar je niet uit kan komen omdat de problemen alleen maar groter worden.Kreeg vanochtend een telefoontje van Sammy, was ik erg blij mee. De dieren hebben heerlijk verse kippenlevertjes gegeten. Ik hoef niet te kotsen dus de pijnstilling blijft er in gelukkig. Ovenschoteltje voor vanavond al gemaakt dus kan er weer voor gaan vandaag hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 IK was ook blij om Druppeltjes stem eens weer in het echt te horen.Even lekker bijgekletst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Hannah, sterkte en wijsheid meid.Iedereen moed voor een goede dag.Ben thuis van de cursus vanmorgen, heerlijk dat ik niet meer op de tijd hoef te letten ivm thuiskomen van Dochter om 1200 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Fijn te lezen AR dat het zo lekker gaat in je nieuw baan maar ook in je nieuwe (alcoholvrije) leven. Vind je een bijzonder mens want je klaagt nooit en leeft altijd mee met anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Verdriet, je ziet het niet.Je bent het.Soms went het.Soms niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Verdriet, je bént het nietverdriet is slechts een passant, zoals zo vele emotiesook al zijn ze nog zo heftig, allesoverheersend,je bént ze niet!Je bént Liefdeje hébt soms (veel) verdrietDingen komen, dingen gaan... maar je bént ze nietdaarom ook mogen we elke moment opnieuw beginnen En soms is het de kunstal doet het nog zo'n pijn(want ik weet niet waarom, maar 1 verdriet laten we vaak zwaarder wegen dan 10 lachen)tóch ook zo'n lach te blijven zienal is het er maar ééntjevoor het evenwicht ;-)Een hele grote Troostknuffel voor iedereen die verdrietig isen voor iedereen die (ook) vandaag die eerste laat staan, there where it belongs voor mij was en blijft het het mooiste kado wat ik mezelf heb mogen geven,ik gun een ieder die wonderlijke kracht, die echt zoveel gelukkiger maakt!Bijna 2 jaar verder en het hóéft niet meer, YIHA!liefs,Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Hoi Isa, heb je nu behalve dat kaartje geen pogingen tot contact ondernomen? Ben je er nog niet naar toe gegaan? Hannah, ik kan het niet echt volgen zo, wat er aan de hand is maar het klinkt wel als: tijd voor actie. Je schiet behoorlijk heen en weer van posi naar negi. In ieder geval succes.Soothe; ook hier volg ik de Beagle.Tas; je wilde een trap onder den kont, bij deze Mooi Kaia; nog feli met je 22 maanden.Hier gaat het lekker, ik zie de 8ste maand drankvrij niet als probleem tot nu toe. Ik ben er weinig mee bezig behalve dat ik de drank gewoon uit de weg blijf gaan. Ik krijg meer zin in volgende stappen; rust en energie zijn redelijk ok aanwezig. Het probleem van die verslavingen is dat men veels te lang in bepaalde situaties blijft hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 misschien heeft iemand hier wat aan..:http://www.jellinekminnesota.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Morge mensen..12 uur wakker door stommelend geluid op de trap... ik kijken... allemaal enge horror ademhalingsgeluiden.Oefening brandweer bleek het te zijn, gang vol met rook en overal water. Even vergeten te vertellen. (woon antikraak in oud gemeentehuis) :#How's everybody? Voel alsof ik een kater heb, gisterochtend ook al, maar goed... Vandaag weer verder opbouwen.. stage zoeken... ( In welke hoek weet ik sinds de 29e, haha.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Moeilijk Isa, wil jij nog wel steeds met hem verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 @ Isa: Misschien een idee met een vriend(in) van hem wat te praten?Is misschien niet helemaal koosjer, maar misschien weet je dan beter hoe je het aan moet pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Doet me denken aan een slak; Als je hem prikt met een stokje schiet hij naar binnen. Voordat hij er weer uitkomt duurt het wel even. (waarschijnlijk is hij het dan vergeten, kun je nagaan)@ iedereen: Hebben jullie dat vandaag ook zo vaak op deze site? Je wil wat posten en verstuurt en krijgt dan een foutmelding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Ok, Isa dan moet je het waarschijnlijk gewoon meer tijd gunnen. Ik vind het idee van Lianne ook goed; wat je bij wie-is-wie had geschreven aan hem doorsturen; hem toch op de hoogte houden van je ontwikkeling; als hij jou groei ziet, keert er misschien wat vertrouwen terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Wat je wel kan doen is naar hem toegaan en alleen maar zeggen dat je er klaar voor bent en wanneer hij er aan toe is naar je toe mag komen omdat jij er voor hem wil zijn... ofzo...Dat je ´t een beetje open laat... aan de andere kant is af en toe iets van je laten horen en vragen ook wel handig...weet t niet. moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 @Dhendro: dankjewel, en jij ook felies met je 8 maanden, fijn dat het zo goed gaat ook bij jou, wij hebben een goed icoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Waar een icoontje al niet goed voor is! Hoi,***Dhendro, onderhoudend hè, De Beagle.Daarvoor heb je een docu over de eerste kolonisten in New York.ook interessant.Niet drinken geeft ruimte voor andere aangelegenheden.Dhendro, je gaat goed. Nu vasthouden.Alles wordt niet op stel en sprong leuker, maar we stopten niet zomaar.Waarschijnlijk vonden we het toen helemaal niets.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Hoi !Zeg ik mis Vladimir al een poosje ??Vanavond het optreden van mn instructrice.Gister zijn we gefilmd, ik kan niet wachten tot ik het kan zien. Heb een klein stukje gezien op de camera na afloop, en het zag er heel fraai uit. Vooral de opkomst met sluiers (Saristoffen). Was wel bijzonder want de mensen wisten niet dat er een buikdansoptreden kwam. Dat doen we wel eens vaker, dan is het effect nog verrassender. We kwamen op met hele langzame mysterieuze muziek. Ow kan niet wachten op dat filmpje. Anders ga ik snel wel gewoon langs, kopje koffie, dat is wel een goed idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Thnx Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Theemuts, nog aan het klappertanden?Lijkt een griepje.Zet een lekker potje thee onder de muts en snel opknappen!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Druppeltje, had je de PB gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Girly, welkom !! Dit is het dagdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Leuk gevoel. Vanavond ga ik dus 'uit'Heel appartMooi aankleden en opmaken, maar nou eens niet voor de kroeg Ik hoop dat ik het droog hou, er is 1 dame die niet drinkt, dus daar blijf ik bij in de buurt. Nu even wat doen, tot laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden