Julius Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 (Met vereende krachten) [@ Tijn: Morgen ga jij gewoon weer lekker door, als vanouds.]Kwam net dit treffend gedicht tegen.k zie haar staan ken haar verdriet ik weet het allemaal toch help ik haar niet haar ogen vol verdriet maar toch geen traan ooit huilde ze van pijn nu heeft ze het laten gaan een hart van porselein veranderd in steen hard gemaakt van buiten daar komt niemand doorheen alles wat ze wilde was een mooi leven maar door haar ziekteheeft ze dat nog niet gekregen ik zie haar staan met al haar verdrietik wil haar helpen maar spiegels praten niet.©TessaBroeken.nlIk ga slapen. Ik wens u allen een vruchtbare en voorspoedige dag toe. Vergeet niet te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 goedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 morge tijn,ik kon niet meer slapen en dat half uurtje neem ik dan maar voor lief!nah, een drukke dag vandaag en ik heb gewoon even een uurtje voor mijzelf nodig voordat ik weer ga rennen!voor jou ook de laatste werkdag van de week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 ook een bijzonder goede morgen!heeft me 3 kwartier gekost om met deze gebaksdoos op het forum te komen!pagina niet beschikbaar,bla bla bla!ergste hebben we alweer gehad gelukkig,kom alweer uit mijn depressie!vanmiddag maar eens overleggen hoelang ik nog moet logeren,heb er alweer schoon genoeg van.vrije jongens zoals ik moet je niet opsluiten! binnen no time komen de muren op je af,straks word ik nog ècht gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 hee morge Sailor!!toch is het een knap en verzorgd huis!!! opgesloten en toch 's ochtends op de PC?mooi om te horen dat je alweer wat opknapt.een beetje zenuwachtig voor het gesprek vanmiddag of valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 tijn,anders nog maar een massage plannen!het heerst ook wel bij iedereen, ik hoor niets anders dan verkrampte ledematen, verkoudheden en koorts, dus zo gek is het allemaal niet, een verkrampte nek.nog een dagje bikkelen en het is weer weekend!ga je nog wat leuks doen of gewoon lekker bijkomen en genieten van de vrije tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 ach lekker relaxen dus!!gelijk heb je, moet ook een keer gebeuren niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 werk ze weer voor vandaag!en doe een beetje rustig aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goedemorgen,werk ze tijn.Hoi tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 hee morge tina!ik zat net te lezen dat je gesprek goed is verlopen!maar hoe gaat het er uit zien? wat ga je exact doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 theetje,ook jij natuurlijk een hele goede morgen!kanp je al wat op? of lig je nu helemaal voor pampus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Mogguh Tas,RET, individuele therapie, cognitieve gedrags therapie,en nog een onderdeel maar ik ben de naam vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goedemorgen Thé,hoe gaat het vandaag met de griep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 dat klinkt heftig tina!!maar ga je dan dagelijks heen of een paar keer per week?helemaal niet nieuwsgierig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Tas,het zijn 5 dagdelen per week, dus niet dagelijks.Oh ja, en ik wil ook graag naar de creatieve therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Thé,het klinkt raar maar griep is besmettelijk voor jij zelf ziek bent.Dus niet als je al griep hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 volgens mij is de gewone griep niet zo besmettelijk, of tenminsteeee nit langdurig!weet je uberhaupt wel zeker dat het de griep is?normaliter lig je wel een weekje goed plat met de griep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 tina!toch lekker! 5 dagdelen therapie.daar knap je van op en je bent even eruit!je zit ook al zo lang thuis, het enige wat je dan gaat doen is malen en nog een keer malen.he, ik ben blij voor je!blij dat je de stap hebt gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Thee,hoe is het eigenlijk met je vader? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Thé,dat weet ik niet precies, ik krjig het programma nog opgestuurd.Wel weet ik dat er één individueel is en één in groepsverband.Ik moet je ook zeggen dat na het gesprek mijn hoofd wat leegwas, dus zodra ik het programma heb houd ik jullie exact op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 he gatver!maar ios hij wel thuis of ligt hij nog steeds in het ziekenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Thé,ik heb in mijn medisch dossier alcoholabuse staan.Dus moest er eerst worden besproken of ik wel echt gestopt ben met drinken.Ik moet ook nog één gesprek met de Brijder hebben, nou daar heb ik geenhoge hoed van op.Dat heb ik gister ook uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Wat naar voor je vader Thé,beterschap voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 Goedemorgen Hannah,hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2009 nou dan kan ik me goed voorstellen dat je heen wilt.hij heeft toch een behoorlijke klapper gemaakt en als hij ook nog niet wilt opknappen.had je je zoon niet mee kunnen sturen?geintje natuurlijk, maar het kan behoorlijk hectisch zijn, je vader, jezelf, de kinderen en maar rijden en nog een keer rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden