tessa31 Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hallo allemaal,Het is toch niet normaal als je je bed uitkomt en eerst zo'n ...biertje moet nemen om op te knappen?Hoe hebben jullie dat gedaan?IK begin het echt zat te worden, maar begin gelukkig volgende week met de internetbehandeling, en hoop dat het me helpt.gr. tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 3 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hallo The,Hoe kom ik in de dagdraad?liefs, tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 tessa,kijk even naar zaterdag 3-okt, en klik dat aan dan ben je op de dagdraadmeiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hoi Tessa,Ik begin altijd pas te drinken rond etenstijd. Moet overdag werken. Heb er dus geen ervaring mee.Lijkt mij inderdaad heel erg vervelend. Ik heb juist 's ochtends altijd de balen dat ik weer teveel gedronken heb, en neem mij dan juist voor om die dag niet te drinken. Dus geen haar op mijn hoofd die 's ochtends nadenkt over alcohol. Helaas verdween dat voornemen altijd weer naar mate de dag vorderde....Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Dagdraad: ik heb ook even moeten zoeken wat er nou eigenlijk mee bedoeld werd. Maar dat is inderdaad het draadje dat de datum van vandaag draagt. Er wordt iedere dag een nieuwe aangemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden