Spring naar bijdragen

Zondag 4 oktober 2009


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thee:

Kalmte, moed en wijsheid.
Kalmte om te aanvaarden wat je niet kan veranderen.
moed om te veranderen wat je kan veranderen en
wijsheid om tussen deze twee onderscheid te maken.

Of zo iets.

Je loopt vast zo Thee, loslaten is een proces dat hoort bij het ADB worden.
Dat is wat ik ervan vindt van al jouw reacties op Tactive, de banner en vertrekkers.

Loslaten is het sleutelwoord.

Er zijn hier nu zoveel mensen die ECHTE ondersteuning nodig hebben laten we daar onze energie in steken.

Herman: mijn stelling is 'doe alles wat je maar wilt als je maar van de drank afblijft.'

Niks is zo gevaarlijk als het doorzuipen. Dus als het je helpt doe wat je wilt doen en trek je van niemand wat aan, het is jouw leven en jouw keuze.

Neem je tijd, je bent van harte welkom.

Nu ga ik ECHT naar bed.
Ik heb zojuist een mega vuilniszak met kleding opgeruimd en dat voelt goed.
Eindelijk die oude dingen losgelaten en wat een ruimte nu in mijn kast,
maar ook in mijn hoofd.

Truste!!!

p.s. ik pas niks aan hier, schrijffouten wat zegt dat in hemelsnaam, als we elkaar maar verstaan. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13scorpio: ga je toch niet beweren dat het leven met je fles gezellig is.
Wat mis je allemaal?
De mooie ochtenden.
De heerlijke middagen.
Alles wat je kan gaan ondernemen.
Mensen waar je mee kan gaan praten.
Nieuwe contacten, nieuwe activiteiten.
Man de wereld staat voor je open.

Zeker de nacht kom je wel door, nee je bent niet zielig, maar wel ziek nu.
Je hebt hulp nodig en die is in aantocht.

Veel water en ik wens je evengoed een goede nachtrust toe, op een of andere manier.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gezellig isa? de meesten worden horendol van mij als ik zo'n periode heb,heb mijn kwek geen seconde stil,maar er komen wel briljante uitspraken uit,alles draait op hoogspanning!!
duurt gelukkig maar een dag of 5,en dan stort ik van pure (over) vermoeidheid in,want slapen doe ik
uiteraard ook niet.
volgens mijn "life-chart"valt morgen weer de grote klapper,ben benieuwd!

scorp,op eigen houtje stoppen? knap hoor! maar is dat niet wat link? of was/ben je niet zo'n mega-innemer,dat je naar de detox moet?

tja en waarom beginnen we af en toe weer? geen idee! blijft een proces van vallen en opstaan,als je
maar gelijk weer opstaat.
het is zo verduveld makkelijk om te zeggen,we zijn nu toch gevallen,dus kunnen we nog wel "ff" door
gaan,want dan is het hek weer van de dam natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
13scorpio13

Ja dat wil ik dus ook en de 12 weken dat het me lukte voelde ik me ook top maar waarom dan toch weer die stomme fles...... ben ik nou zo stom ik weet toch beter.



Nee je bent niet stom, maar je bent momenteel slaaf van de drank en dat kan iedereen overkomen.
Praat jezelf niks aan.

En nu ga ik ECHt en morgen ga ik lekker werken, zo!!! zojuist besloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik typ al een aantal avonden hele epistels op dit forum , maar door 1 verkeerde toets verdwijnen mijn teksten spoorslags, op een bepaals moment raak ik tijdens het typen de esc toets aan en is alles weg, ik blijf niet bezig en zal in stacccato zinnen mijn mening aan u opdringen. met uw goedvinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste Sailor,

ik kan wel een druk iemand gebruiken vannacht... heb twee keer detox gehad 1 keer 9 dagen zoetermeer en laatst 4 dagen monster tussendoor nog zelf twee keer detox gedaan pijnlijk dat wel. bankpas aan mijn moeder gegeven eten en drinken (non alcohol) in huis en uit zitten. mijn inname bestond uit 1l Vodka en 1l rose per dag ik werkte 9 tot 10 uur per dag en daarna drinken tot coma opstaan en werken tot ziek melden en nu ziektewet tot eind jan. dan ga ik ziek uit dienst heb ik gisteren met mijn baas af gesproken

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is het mogelijk vooraf een iets te schrijven in word of zo, en het dan toch hier te plaatsen?
want gisteravond bijvoorbeeeld had ik een behoorlijk stuk text gemaakt en ging het op het allerlaatmoment mis door 1 verkeerde aanslag, ik baalde hier ontzettend van.
is er en mogelijkheid om bijvoorbeeld je eigen verhaal op je eigen laptop te maken en in één keer op dit forum te zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zegmaar je levensverhaal wil laten zien kan je een onderwerpje openen in het themagedeelte "Wie is Wie".

Als je in word iets tiept... druk je op control en de 'A' (dat is alles selecteren)
dan kopiëren: "control" + "C" tegelijk
dan de cursor hier in het tekstvak en dan"Control" + "V"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het en therapie gehad en genezen verklaard maar PTSS dat is de oorzaak mede met mijn eigen gedrag voor het drinken. Borderline raak je nooit kwijt voor PTSS bestaat een goede therapie nu EMDR deze ga ik de komende weken ook volgen samen met 12 stappen van de brijder. vroeger dacht ik altijd dat praten onzin was en therapie voor mietjes nu weet ik beter .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee naamgenoot,dit programma is net zo goed als dat misselijke hotmail,zodra je links iets aanraakt is het poef,wèg tekst!
ik tril als een espenblad,neehee,gèèn tremor! dus ik maak zoveel mogelijk in word,en dan knip/plak.
was een tip van Dar als ik mij goed herinner,en mijn muis staat ook op de stand slak 65+ anders vliegt die zo van het scherm af!

scorp,met jou kan ik door de bocht hoor ik al wel,ik draaide ook op drank en pillen (uppers) om mijn 60/70-urige werkweek door te komen,totdat de man met de botte bijl kwam,en ik met een mega-burnout in een instelling belandde!
voel met je mee,en blijf nog wel even ouwe......! maar of ik het volhoud?
zo te voelen is de beruchte omslag,al weer heel erg dichtbij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...