Spring naar bijdragen

Zondag 4 oktober 2009


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dus jullie stellen mij voor dat ik mij niet herman0167 noem maar japie of zo, oke ik zal mijn profiel wijzigen in japie, en mijzelf wederom anders voordoen dan ik ben, al heb ik dat al vele jaren gedaan.
de gast zijn die zijn drinken onder controle heeft ten opzichte van zijn omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet wat we bedoelen. Als jij nog opdrachten in de wacht wil slepen moet je ff veranderen.

Ik verschuil me achter m'n nickname omdat dit een OPEN forum is. Hierdoor kan ik JUIST nog meer mezelf zijn. ECHT eerlijk zijn.
Mensen waar ik beter contact mee heb weten mijn voornaam wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrok van ';t resultaat dak gelijk weggeklijkt heb.Ik wil je niet kennen nu omdat dit beïnvloed.

Een man van jou vak en kennis zou beter moeten weten. Nobele gedachten... ja dat herken ik bij mezelf. Maar misbruik is er altijd..

@ Kirky: Dat word op tijd ophalen dan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond vrienden,

Nou, mijn gezelschap (vrouw en kids) zijn zojuist weer naar "huis". (Wat is nou thuis, dit huis of die andere, of hebben we twee huizen?) Weer moeilijk afscheid, maar prrrrima weekend gehad. Tis weer eens het sprookjeswonderland geworden en het Ajax dekbed vond mijn zoontje ook mooi.

Nu de boel maar weer eens laten bezinken en eens lezen wat hier allemaal gebeurd is van het weekend. Ik zag dat het aardig druk is (veel mensen online). Alles een beetje rustig gebleven of zijn de discussies nog een beetje voortgezet van van de week?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach voor het oog van heel de wereld is ook weer relatief, dit is ook maar weer een forum zoals er honderdduizend zijn op het net.
ik probeer hier ook iets te vinden en maak fouten, maar leer weer, zal in de toekomst nog voorzichtiger zijn, maar zal mijn openheid naar andere mensen op dit forum nadelig beinvloeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben terug van het zogenaamd sporten met mijn allerbeste vriend had geen kleding meegenomen wel bloemen en de linda voor zijn vrouw aangezien mijn broertje afgelopen woensdag hun auto mocht lenen om me op te halen uit detox.. lang en goed gepraat eerlijk geweest over de hoeveelheden daar schrok hij wel van. ook vertelt dat ik het niet meer red zo en hoop dat ik na morgen snel opgenomen wordt.

was wel pittig maar nodig en goed nu nog de nacht door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee weinig moet er weer doorheen ik weet wat er komen gaat en weet ook dat ik het kan hebben alleen leuk is anders maar slapen of ontspannen nee dat is er vannacht niet bij. maar dat was en is wederom mijn eigen keuze geweest. (Stomme ......) overleven doe ik het echt wel en zielig ben ik ook niet. morgen 11:00uur dat is belangrijk de rest even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hieiejaaa hoor daaar istie weer!
geen paniek thee,begon een beetje te flippen,opperhoofd erbij,beetje pam er in en verplicht ff relaxen,
en nu gaat het wel weer.
het moge duidelijk zijn dat ik de lifestyle training nog niet afgerond heb.
link hoor,een leven zonder lithium,depakine en andere stemmingsstabilisatoren (leuk scrabble-woordje!)
in mijn overmoed denk ik dan ook wel weer èèn biertje te kunnen drinken, (dus niet!),en van die alco wordt ik gelijk zo depressief als een dodo met voorkennis,en word ik voor de zoveelste keer weer afgevoerd!
heb nog een hèèèle lange weg te gaan,dus voorlopig zijn jullie weer met mij opgezadeld.
had nl ook het idee dat ik wel zonder forum,en AA kon,(niet dus!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...