13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 ik heb 1 kater NOA die verblijft nu tijdelijk bij mijn broertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Fijne avond 13scorpio.Ik wens je veel sterkte morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ga nu weg vertel straks wel hoe het ging .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 mensen, ik ga uitloggen.Vandaag niet op bed gelegen en dat breektme nu op.Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Het is hier verkiezingsdag vandaag; de ene grote partij of de andere grote partij gaat vandaag waarschijnlijk winnen. Voor de tallozen kleinere, betere en meer inhoudelijke partijen is geen plek. Een coalitie kennen ze niet. Er mag er maar 1 winnen, er mag er maar 1 de grootste zijn.Het volk kiest de partij waarbij de kans het grootst is dat zoon of dochter mag gaan studeren of nog veel beter een ambtenaarsbaan krijgt. Eenmaal ambtenaar in dit land ben je dat tot aan je pensioen; of men nu geschikt is of niet. Vrijheid lijkt te moeilijk, een keuze is niet vrij, teveel waardes worden ondergeschoffeld, teveel leugens worden verteld, teveel "ik heb het niet geweten" , teveel corruptie sinds het Junta tijdperk lijkt het leven af en toe ondraaglijk te maken.Ondanks veel onrecht vindt het volk zijn vrijheid, door zijn eigen weg te gaan, door zijn hart te volgen. Niet simpel; er zijn veel barrières maar ze zijn sterk in overleven.Op een dag als vandaag denk ik soms zomaar wat parallellen te zien tussen een volk en nuchter zijn.Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ja. verwacht je nu dat we op alles wat jij uitbraakt iets zinvols terug kunnen zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Thé,Ben je aan het doen ????uitdagen niet doen heb je niks aanknuffel van meeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Jennifer,wens je heel veel sterkte knuffie van meeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hoi Tapas,Goed te horen, dat het herkenbaar was.Ik ben diep aan het nadenken over de volgende stap.Het kan beter Tapas, maar ook vééél slechter.Hoe kan jij forummen in een bos.Leg eens ,hoe gaat dat?Groet van Mike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Thé OKE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hoi,You can't please all of the people all of the timeBut you can please some of the people, some of the time.Het lijkt het echte leven wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Hallo , ik ben hier voor het eerst, ik weet niet hoe jullie als groep werken en zal nog wel enige tijd nodig hebben om dit uit te vinden.ik heb nog niets verteld over mijzelf maar dat heeft nog wel tijd, hoop ik, ik wil graag enige tijd op dit forum rondneuzen om te zien hoe dit alles werkt.groetjes Herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Soothe,You not but know it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 quote: Originally posted by: meiskeThé OKE kijk zo hoort het! of je spreekt heel goed ABN,of je bent een zuiderbuur,want die kennen het verschil nogtussen mnl.vrwl. en onz. !!een schip is vrwl. zoals ik laatst al heel flauw opmerkte (daarom moet er zoveel verf op!)en het is dus idd DE mijne,chapeau meiske!dag 5 alweer! maar nog een heleboel te gaan!!depressief is niet alles,maar zo hyperdepiep als ik nu ben is ook niks,kan amperom typen,zo rammel ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 sailor,komt wel weer goed met je,weet ik wel zeker knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Meiske Nu verder met de TV, de eerste kolonisten in America!Straks, de reis van Darwin met the Beagle.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Zie het Soothe En Kirky, wat doe je voor werk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 mien god herman,hoe groot schat jij dat het forum worsdt op termijn met je 0167?maar welkom hoor!groetjes van herman 1-2-3-10, gèèn idee,gelukkig is er maar èèn sailor,weliswaar met een niet uniek$-teken,maar goed,das een questie van ff oplwetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Isa en Theemuts bedankt voor het verwelkomen op deze pagina, betekend voor mij dat er mensen zijn die mijn bericht lezen en er op reageren, dit doet mij goed, bedankt hiervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Sailor,ik wil even reageren tussen mnl.vrwl.ik ben al blij dat ik met m,n dislectie er nog zo goed uit komvind het nogal knap van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Kirky,wens je heel veel succes morgen ,ben echt blij voor je,En wens je een fijne werkdag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Het laatste voor nu!Thé, iedereen mag zich aanmelden, maar...eerst een blaastesten de "inburgeringscursus" HET FORUM.Met name wellevendheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ik 0343 Sailor Herman, welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ik heet gewoon herman maar dat blijkt toch wel een beetje uit de nickname toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 is een nickname die verder niets zegt, waar ik die gebruik zijn de profielen zowiezo openbaar dus dat maakt niet zo veel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden