naomi Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ik durf zelf niet goed zo'n draadje te beginnen..... weet niet goed wat te schrijven.Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Beetje burgerlijk idd... En hoezo de boot gemist? Hij heeft iig wel op 'College' gezeten daar.... Als ik jou was zou ik ook eens in Oxford gaan kijken.. en dan gewoon achter 't centrum de steegjes ingaan. Das't leukst!Trouwens, we vergeten Frost! Nog zo'n alci! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ok, ik ga kijken...Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 ben al begonnen http://forum.alcoholdebaas.nl/...id=3453&enterthread=yal blijft het moeilijk te zeggen dat er iets niet klopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Volgens mij wel Ok Scorp.Wellicht nog even een inleidinkje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 het is alles behalve een asiel!ik leerde mezelf kennen door te doensamen met de groep waar je ik in terecht kwamiedereen houdt een spiegel voor, voor de anderom ervan te lerenvan elkaar en met de persoonlijk begeleiders kun je nog verder gaande modules zijn interessantdaar kon ik ook veel meeoefenen in de groepfouten maken, maar ze ook inzien en herstellenik ben er 6 maanden geweestde bedoeling was 3 maanden toen der tijd (2005)door de keuzes die ik daar heb durven en leren makenwas de tijd van drie maanden te weinigik heb daar besloten te gaan scheidenik leef nu een kompleet ander levenzelfbewuster, ik heb de verantwoordelijkheid voor mijn leven leren nemenhet gaat goed met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Frost is ook een van mijn helden.Dat weet ik wel van Morse, maar hij is toch maar gewoon een politieman voor de mensen die hem tegenkomen in de serie. Dat doet hem altijd een beetje pijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 ok dit helpt THX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Das waar idd... Tot hij academische moorden binnen de poorten weet op te lossen van geheime genootschappen, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Trusten,ben inmiddels verhuisd naar andere draad,Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden