Spring naar bijdragen

zaterdag 3 oktober 2009

Houtje

Aanbevolen berichten

Hoi An, rottig dat die verslaving het dan weer even wint. In het begin toen ik hier pas was,
vertelde jij mij juist: ga het forum op bij trek. En het heeft me geholpen.
Wat ik nu zo jammer vind is dat juist jouw advies je zelf niet helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo ik ben weer thuis. Eerst de halve dag bardienst bij de korfbal daarna met ex en dochter een nieuwe fiets voor haar verjaardag uitgezocht en boodschappen doen. En vanavond nog weer wat studeren pffff.

An ik weet dat je het moeilijk vind om hier te melden dat je bent gestruikeld, maar goed van je dat je het doet en toch weer de draad oppakt. Ik heb inmiddels een begeleider bij de internetbehandeling gekregen en heb mijn eerste opdracht binnen. Ondanks dat ik het nu bij af en toe een drankje kan houden ben ik bang dat het uiteindelijk toch weer uit de hand gaat lopen dus wil ik nu voor die nullijn gaan.

AR geniet je een beetje van je eerste 'vrije' weekend?:D Of weet je nu niet wat je met je tijd moet doen?

Isa hoe is de situatie nu met je vriend, heb niet bijgelezen maar ben wel benieuwd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's in ieder geval goed om te horen Isa. Nee morgen en de rest van de week wordt het studeren en stampen. Natuurlijk weer veel te laat begonnen. Gek is dat eigenlijk als ik iets voor anderen moet doen is het ruim op tijd af en als het voor mezelf is.. Naja iig volgende week zaterdag examen dus blik op oneindig en verstand op nul en hopen dat ik het haal;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja zo werkte het in het verleden Isa, altijd makkelijk kunnen leren maar nu heb ik ook een dochter van bijna 10 die de nodige aandacht vraagt en dat alles in het Latijn is maakt het ook niet gemakkelijker. Maar ik ga mijn beste beentje (beentjes) voorzetten. Keep you posted, good or bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie: sterkte met de studie. Ja het gevaar blijft erin zitten.
Momenteel kies ik voor een moeilijke weg en dat is geen nullijn.
Dat zeg ik nu maar gewoon eerlijk en wil er ook geen discussie meer over.
Van die nullijn word ik compleet neurotisch.
Maar vier dagen achter elkaar drinken is voor mij in ieder geval helemaal verboden.
Zo heb ik nog veel meer verboden ingesteld.
Vandaag heb ik me terug op de rails gezet. En dat blijft ook zo voor een lange tijd zeker.
Op het moment dat ik iets ga doen wat ik eigenlijk helemaal niet wil is het al fout.
Opnieuw moet ik ga nadenken hoe ik verder wil hier op het forum.
De reacties van vandaag vond ik in ieder geval zeer opbouwend en daar kan ik wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Isa.

An van mij zul je geen discussie over al dan niet de nullijn volgen krijgen. Iedereen moet dat voor zichzelf beslissen. Maar wat ik probeer te zeggen is dat je voor mij echt geen minder mens bent als je een keer een terugval hebt hoor. Je bent je bewust van en probeert ermee te dealen, dat is het belangrijkste. Wie ben ik om een oordeel uit te spreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier jullie Drijfhout.

Mijn courgette-soep staat op (waanzinnig simpel receptje, ik zal het zo even plaatsen) en aangezien ik met Dochter alléén ben mocht zij het eten kiezen.

Zo meteen even de staafmixer erdoor gooien en klaar. Stokbrood erbij en smullen maar.

Het wordt niet laat vanavond, want ik ben na de boodschappen (grote rond de Cee 100.000 en de Lidl en het Kruidvat) flink aan het inkakken. Moet dringend eten.

Maar ga eerst even lezen.

Tozzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.
Niks hier te melden eigenlijk, alles gaat zn gangetje.
(gelukkig)

als het helpt duim ik ook voor je Hermie

Irritant he The, dat je nog niet helemaal beter bent. Ik hoor hier om me heen de 1 na de ander ziek worden. Wens je nogmaals beterschap.

Heet Julius
Ik moest nog lachen om je berichtje van gister dat je personen ziet als hun icoontje. Hoe zou ik jou dan moeten zien??
En t is gek maar heb van iedereen wel een fantasiefiguur in mn hoofd hoor.
Zal wel ontzettend niet kloppen met de werkelijkheid.
Maar ja waar zouden we zijn zonder onze fantasie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve allemaal.
Allereerst wil ik An en Hannah heel veel sterkte wensen en weet dat ik aan jullie denk.
Hermie, ik zal voor je duimen maar ik heb gemist waarvoor.
Witte, weet je dat ik dat ook heb, bij iedereen een beeld van hoe jullie eruit zien? Hahaha zal wel niet kloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie begrepen me niet met die spek en bonen. Bedoelde dat ik voor spek en bonen aan de discussie deel nam. Kan nooit mijn mond houden maar nu dus wel want vind dit heel erg. Zodadelijk valt weer de ene ban na de andere en waarom? Kort lontje? Ongesteld? Elkaar de waarheid zeggen is prima maar elkaar aanvallen vind ik erg.

Rapilos zit in Australie en Vie maakt het goed zover ik weet. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,
Hoe zeggen ze dat ook altijd weer: kleine kinderen, kleine zorgen. Grote kinderen grote zorgen.
Das bij jou wel van toepassing denk ik??
Lijkt me heel moeilijk om tegen je eigen kind te moeten zeggen dat het eigenlijk niet kan.
Wens je voor nu ff veel sterkte!!!

Hee Emmaroos,
Ik zat er niet ver naast bij Julius:)
Hoe is t met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,
Ik ben gister weer eens door het ijs gezakt. Maar de schade is gelukkig beperkt gebleven. Ik ben gestopt met drinken omdat ik gewoon echt genoeg van had, ik hoefde niet meer. Dat was wel een apparte ervaring. Ben ik wel blij mee, want voorheen ging ik altijd tot het gaatje, tot de laatste drup.
En dan ben ik perplexed dat ik jarenlang DAGELIJKS het DUBBELE gedronken heb. en in het weekend nog veel meer. Ongelooflijk zeg. poeh !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...