Har Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Hoi Soothe ouwe knakker Zo, ben hier weer terug maar ga nu eerst wat koken. Kom vanavond nog eens kijken.
Soothe Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Geer, misschien moet je meer dan je best doen!Misschien je uiterste best!
Julius Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Waarom wil iedereen altijd dat internet?Is it 'even better than the Real Thing'?
Har Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Tsjonge Geer, nog steeds met drama bezig?
Soothe Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Ik geef niemand aan. Is me niet waard!
Har Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Goed, tijd om te gaan koken...laterssss
Soothe Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Laat ik netjes zijn en zeggen dat ik hoop dat je eruit komt.Dat gun ik mezelf en een ander ook.Geer, pak je bijeen.
Hermie Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Geer als je dit forum zo slecht vindt wat doe je hier dan nog? Mag ik daaruit opmaken dat je nergens anders meer terecht kunt?
Hermie Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 OK maar waarom dan vaak zo'n negatieve toon? Ik ben het ook niet met alles eens wat hier geschreven wordt maar dan reageer ik daar gewoon niet op. Haal de voor jou positieve dingen eruit en negeer de rest.
Julius Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Ik heb een crême van Chanel, die valt wel mee... Niet dat ik refusal oid heb, maar 't is minder sterk...Je kan een (dennen) olie doen ofzo Kijk bij de drogist even. Tis toch wel lekker, juist voor jezelf 's ochtends goed te ruiken... maakt je fris en zelfverzekerder.
Soothe Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Jean paul gaultier. Wat moet jij nu met zo'n nichten luggie.
Hermie Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Wie ik? Geprikkeld? Helemaal niet! ...Beetje pre-examen stress that's all.
Soothe Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 En nu m'n pizza in de oven. jammie:)Groet allen!
Hermie Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Geer probeer je me uit te lokken tot bepaalde uitspraken? Die zul je niet krijgen. Wat jij met je leven doet moet je helemaal zelf weten. Ik voor mezelf ben blij met mijn leven nu, ook al is het niet altijd even gemakkelijk. But hey that's life. Deal with it!
Julius Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Tsja.. als je die antabuse of refusal neemt... en je voelt je knudde zegmaar... hou je daar gewoon rekening mee. Tis niet meer dan een extra drempeltje...
tessa31 Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Hallo Hermie,Ben met meer problemen bezig, zoals straatangst en paniekaanvallen.Ben daarom afgewezen omdat mijn problemen erger te blijken zijn voor internetbehandeling.Ben erg teleurgesteld en zoek het nou maar verder zelf uitgr.tessa
Soothe Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Dar, wat hou jij je ontzettend slecht aan je beloftes!!!En dan zwijg ik nog maar over je afscheidsrede!
Hermie Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Nee Dar heb totaal geen ervaring als tandartsassistente en dat heb ik ook geschreven maar toch willen ze me zien. Als ze me willen hebben ga ik het doen, waarom niet weer een nieuwe ervaring toch. En daarnaast kan ik dan proberen mijn eigen (sport)massage praktijk op te zetten.Trouwens fijn dat je er weer bent, ben het niet altijd eens met wat je schrijft, maar dat zullen velen ook met mij hebben.
Hermie Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Tessa heb je mijn stukje gelezen naar jou over de verslavingszorg, daar zijn ook mogelijkheden hoor. Niet meteen opgeven!
Houtje Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Geer,Jammer dat het niet goed met je gaat.Jammer dat je weer gedronken hebt.Jammer dat je onrust komt stoken,en andere mensen van de wijs brengt.De MEESTE mensen hier weten dat je een levenslange ban hebt,maar steeds inlogt onder andere namen, 's avonds en in het weekend,als je Tactive niet verwacht!Die mensen kennen jou en jouw kwade dronk,waardoor je hier komt spoken en storen. Maar de nieuwe(ren) die jouw trieste verhaal niet kennen,maak je van slag en breng je aan de twijfel.edit: ik stuurde Geer weg terwijl iedereen een kansverdient maar ik heb téveel met deze gast meegemaakt.
Julius Geplaatst 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst 6 oktober 2009 Gerard, hoe weet jij nu weer dat ik in de zorg zit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden