Spring naar bijdragen

dinsdag 6 oktober 2009


sailor

Aanbevolen berichten

:D vandaag wordt het Breitner-weer zoals ze dat in Wassenaer zeggen,of het zeik van de regen in Leie
10 mm is er voorspeld,van mij mogen het wel 10 cm worden!
voor de niet kunstkenners,de heer Breitner schiderde van die landschappen waarbij je gelijk dacht,aan die boom ga ik mij verhangen! echt opbeurende werkjes dus!
Julius was me ff voor met het starten van een draad om ca 03.15 uur,maar ik mag een boon worden als ik hem kan vinden!

tja zal ik nu nog te kooi gaan tis amperom de moeite waard! :moon:"'smorgens vroeg om 7 uur,begint voor mij het avontuur,alwèèèr een nieuwe dag,
lever al uw lege flessen voor het statiegeld maar in,een goede morgen maakt je blij van zin" :moon:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Adam en Jane: PROFICIAT :present:

Tijn: PROFICIAT met je zoon :present:

Tessa: we zijn vroeg. Heb je al plannen voor vandaag?

Albertina, Julius en Valentine: goodmorning.

Albertina: is je ruggetje nog niet genezen?
en hoe is het met je been?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina: rust houden .................... dan maar..........
Straks ga ik ook aan het werk. Ben wel weer helemaal opgeknapt.
Maar als ik zo wiebelig blijf de rest van mijn leven word ik crazy van mezelf.
Of gewoon accepteren. Ik heb bewondering voor je hoe jij je zo kranig houdt.
Iets om over na te denken. (voor mij dus) :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik net nog bij gisteravond te lezen over Tapas:

Tapas: joehoe ik moest wel lachen om je berichtje dat je gekozen bent voor wijkraadslid.
Maar het lijkt me niet gezond voor je als ik lees hoeveel ze daar drinken en dat jij de halve flesjes weg 'mag' gooien en zowaar trek krijgt.
Teveel stress joh. Begin er niet aan zou ik zeggen.... na dat berichtje van jou dan.

Nog ff wachten tot hier de badkamer vrij is en dan ben ik foetsie.

Tessa: sterkte vandaag! Kalmte.... moed.... en wijsheid.
Probeer rustig na te denken en bedenk hoeveel beter je leven wordt zonder die drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het al vier op een rij.

Tessa: ik las je net bij wie is wie: ik had je intro nog niet gelezen.
Mijn hemel wat heb je al veel mee moeten maken.
De drank loopt echter als een rode draad door jullie levens.
Is vandaag niet de dag om de cirkel te doorbreken?
Je hebt al een kleinkind waar het goed mee gaat.
Is dat misschien een motivatie?
Het ga je goed vandaag, dat wens ik je van harte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Jane ;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:;):rose::present::D:heart::musicnote::sun:

Adam :D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart::D:moon::present:;):musicnote::sun::light::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Adam en Jane gefeliciteerd, en Tijn ook gefeliciteerd met je zoon. Altijd een bijzondere dag als je kind jarig is, vind ik.

Aan Tessa: wij hebben ons op dezelfde dag ingeschreven geloof ik, ik wacht ook op de internetbehandeling. Kreeg gisteren een mailtje dat ik binnen 3 dagen reactie krijg van mijn behandelaar. Ik zie er naar uit, en ook tegenop. Ik heb gelezen wat je verhaal is Tessa, en ik begrijp daar ook veel van. Pijn en verdriet willen zich graag laten verdoven door drank. Ik vind het heel positief dat je je hier hebt ingeschreven, en dat je aansluiting zoekt, misschien kun je daar wat hoop uit putten?
Voor mij werkt het zo merk ik. Ik vind het echt een ondersteuning om me hier te kunnen melden, bij mensen die snappen waar ik het over heb, en die niet gelijk veroordelen.

Gisteravond was geen probleem meer om na het eten niet te drinken, heb best redelijk gelapen voor mijn doen, tot de wekker van 7 uur! Paar keer even wakker geweest, maar niet zoals voorheen al om 5 uur en niet meer kunnen slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...