meiske Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Morge Anen ja ik ben ook blij dat ik die hulp heb gezocht en gekregen ,maar ook blijf ik in mezelf geloven is denk ik de beste manier om van de drank te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Haa, die An! Hoe ist meiske? Toch nog stoeiwerk.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ha Ha hardat stoeien valt wel mee hier op het forum hoor,blijf gewoon stug doorgaan ,verder lees ik wel heel veel mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Oeps, wat een drukte opeens,goedemorgen,Har, Meiske, An, Dar Jennifer, uiltje, AR en suffertje,zo ik hoop dat ik niemand vergeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Meiske: je gaat als een trein, geweldig.Har: ja stoeiwerk is het af en toe nog, maar dan is het een klein worstelpartijtje.We komen er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Morge Albertina, Jaja het is een drukte van belang hiero;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Albertina: ha hoi, het is al heel wat als je alles bij kan houden, mij lukt het niet meer. Dus val ik gewoon maar binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 An is een meiske Meiske Wat het stoeien op het forum betreft dat is van alle tijden.... Heb me d'r maar niet mee gemoeid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ik doe mijn best An,vanaf volgende week zal het mij ook minder lukken.Dan ben ik weer een paar dagen van de straat.Voor nu is het een welkome afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Hoi Tientje...stugge doorbijtster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Hej mooi goed Harik bemoei me er dan al helemaal niet mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Nou ja zeg, Har.Het is eigenlijk diep triest zo om hulp te moetenschreeuwen.Ik praat het niet goed maar het heeft me wel wat gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 ....de aanmodderaarsters worden door een modderrator in de gaten gehouden....lache! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Lieve mensen ,Ik ga weer joggen met m,n doggy,this weer:clock: ervoor en best wel mooi en droog weer hierfijne dag verder, tot latersknuffel van me voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 ren ze Meiske!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 quote: Originally posted by: albertinaNou ja zeg, Har. Het is eigenlijk diep triest zo om hulp te moeten schreeuwen. Ik praat het niet goed maar het heeft me wel wat gedaan. Heeft iig wel invloed op het forum....Ik wens Geer het beste, dat is het enige wat ik voor hem kan doen....de rest is aan hem.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Have a nice walk Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Uiltje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Goedemorgen "Riders on the storm",Een week na mij laatste voelt het nog steeds goed, ik heb lekker geslapen. Tevens goed gesprek gehad met mijn vriendin. Dus een goede start van deze dag.Jane hoe gaat het met je?Groet, Uiltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Har,dat is het beste wat je kan doen, er niet op in gaan omdat je er toch niets aan kan doenhet is ook wel een erg confronterend en eisend gedragmaar dat neemt niet weg dat het voor anderen best pijn blijft doen om te zien hoe iemand in nood is en niet de mogelijkheid ziet om de problemen anders op te lossen.ik ben zelf beperkt om hiermee om te gaan maar net als tina zegt, mij heeft het ook wel weer geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Goedenmorgen allenVoor het eerst sinds een half jaar eens een beetje uitgeslapen vandaag. 09.15 uurLekker aan de koffie nu en mijn "vriendin" is met mijn binkie naar zwemmen. Mijn dochtertje kijkt lekker naar Micky Mouse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Goede morgen Heb ondertussen gelezen, en de plannen zijn er weer legio vanmorgen;)Ook ik ga wat doen, Will helpen met de keuken leeghalen want die krijgt een nieuwe. We weten nog niet waar het allemaal heen moet, want de douche en het toilet zijn ook nog niet klaar en als de keuken er uit is beginnen ze ook meteen maar met de centrale verwarming:huh:Dus ruim een week geen water en geen verwarming. (leve de woningbouw)Nu ga `k opschieten tot later en maak er een fijne droge dag van:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Mij raakt het in die zin dat ik er mezelf in herken tijdens mijn drankperiodes. Eèn ding is me duidelijk geworden dat het hebben van medelijden met mezelf niet geholpen heeft en zeker het medelijden van een ander niet al leek dat een pleister op de wond. Geef mezelf liever een trap onder de kont of waardeer het als een ander dat doet....zachte heelmeesters en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Potverrdrie AR,ik heb niet anders leren kennen dat je maar aan het rennen bent!nu ben je vrij in het weekend en ben je nog aan het rennen, doe eens rustig aan!heb je wel gegeten en rustig een kop koffie genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Goed genoeg hierover, wil je niet wegjagen Dar ....tis geweest.Welkom nieuwe sparringpartners trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden