DROGEBOB Geplaatst 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst 30 september 2009 Hoi ik ben drogebob nieuw en zal kijken of de side mij bevalt. Het is nog ff wennen maar verder komen zal ik, betreft de side. Groet jes van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Goeie morgen drogebob,Welkom op deze side.Ikzelf zit er ook pas op en moet ook nog even wennen.Veel succes.Tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hallo drogebobleuke naam trouwensjongens iemand nog een ritje ergens naartoewe hebben een bob in ons midden, welkom!!!Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekten kunt brengen wat je te bieden hebtzet m op!!!jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DROGEBOB Geplaatst 12 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Foutje bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DROGEBOB Geplaatst 12 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 hOI TESSA IK ZAL JE TOEVOEGEN AAN DE FAFORIETENLIJST, MISSCHIEN MAKKELIJKER OM TE MAILEN, HET IS VOOR MIJ OOK NOG NIEUW.GROET DROGEBOB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DROGEBOB Geplaatst 12 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 hOI ISA IK HOOP DAT IK JE RAAD HEB KUNNEN OPVOLGEN, IK MOET HIERMEE OOK NOG LEREN, EN LEER OOK VAN ELKAAR IK BEN MEDIO MAART DROOG.VANDAAR GROETJES VAN DROGEBOB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Hoi Drogebob,ik hoop dat je vaak meeleest op het forumen dat je ook op de ditjes en datjes dagdraadeens meeschrijft. Misschien wil je wat vertellen of vragenof alleen meelezen kan ook natuurlijk.groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Bob,Ik kort je naam maar even af, met uw welnemen.Als je rechts boven weer op Home klikt,kun je "ditjes, datjes en dagdraad" aanklikkenen op de dag van vandaag met het gesprek meedoen.Ik zie je daar!Goed hoor dat je al zolang droog bent.Weet je ook hoeveel dagen dat precies is?Hout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DROGEBOB Geplaatst 12 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Hoi Fibo,Wil jij nazien, of ik het goed gedaan heb alvast bedankt, jou advies?Groet Drogebob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Fibo is niet online Drogebobmaar ik kan je zeggen dat je het goed hebt gedaan, wantals je op de onderste balk het woord FORUM zietzie je je naam in dezelfde letters als de rest. Als je profielnog zichtbaar is zijn de letters blauw en onderstreept.Dus niemand kan nu je profiel meer lezen, en je kuntals je wilt je gegevens weer invullen voor de moderator(degene die van tactive soms meeleest).Bij die namen kun je meteen zien wie er ingelogd zijn.Als je hebt uitgelogd, staat je naam daar nog wel15 minuten tussen, dus soms krijg je geen antwoorden zijn ze toch al weg.Succes, ik ga ook uiloggenwelterustenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DROGEBOB Geplaatst 12 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Hoi Jane4, bedankt voor je welkom,nog ff wennen aan de side maar leer snel door tips van ook andere Herfstgroet Drogebob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden