Alf Geplaatst 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar ik wil iedereen bedanken die heeft gereageerd op mijn intropagina op 'wie is wie'. Het was ronduit hartverwarmend, zo verschillend al die reacties, maar allen o zo bruikbaar en stimulerend. Ik was vooral verbaasd over de hoeveelheid herkenning, vooral ook van lichamelijke ongemakken. Op sommige reacties zal ik nog persoonlijk antwoorden. Ik ben niet zo'n trouwe bezoeker, ik heb al moeite om mijn alcoholschrift bij te houden, laat staan een regelmatige deelnemer, maar ik zal mijn best doen om mijn bijdrage te leveren aan de strijd tegen de alcohol. Nogmaals dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Hoi alkol,Graag gedaan ,hoop dat je naar de dagdraad toe komt,kun je meeschrijvenen het helpt je echt:)knuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Hallo AlkolGoed dat je er iets aan hebt gehaden graag gedaan natuurlijkDenk dat iedereen blij is met eenstukje aandacht bij moeilijk dingenin het leven waarmee geworsteld wordtAls je op de dagdraad schrijft bereik je inéén keer meer mensen met je bericht,misschien een idee?Bij de topic: Maandag 12 oktober 2009Ik wens je veel succes en hoopje nog eens te lezenliefssssss Cocootje:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 alkol,je kan op je eigen draad gewoon antwoorden!dat is een stuk makkelijker en overzichterlijker en raken je berichten niet kwijt.kom je meeschrijven op de dagdraad?we hebben dagelijks een draadje bij de ditjes en datjes.hier schrijven we dagelijks en komt iedereen bij elkaar.mocht je in nood zijn, hart willen luchten of gewoon aanspraak nodig hebben zijn we daar allemaal te vinden.het lijkt soms druk en verwarrend maar dat went vanzelf en euuuhhh gewoon kletsen, niet afwachten maar gewoon meedoen!!tot op het draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2009 Hoi Alkol,je hoeft niet iedereen te antwoorden hoor,dat is wel beleefd natuurlijk, maar ook heel veel werk.ASls je op de dagdraad van bijv. 12 oktoberinhaakt door op laatste te klikken heb je meteeniedereen die online is en sommigen lezenlater nog wat bij, dus dan bereik jede meeste mensen en hebt meteen respons.Succes ermeeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden