Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Dank Witte. In een grijs verleden heeft Vie mij beloofd een bos rozen naar Amsterdam te sturen,wanneer ik echt van het roken af was, dus niet een weekje, maar echt!!!Zelfs deze leuke geste heeft mij niet doen stoppen.Het is met Soothe maar droevig gesteld!Welterusten! Morgen houden we het droog, oké! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik vervreem een beetje van het forum, maar dat is een goed teken.Iedereen veel sterkte met heel het proces. Het is te doen, maar werken aan jezelf.Ik heb er een baan bij de komende maand, dus druk, druk...Onmogelijk om dan te gaan drinken voor mij.Ik heb weer energie en voel me happy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Marieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 An Een vreemde in den lande!Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Marieke dank je. Ik ben weer terug op de wereld. En nu ga ik slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik ga mn pecee uitzetten. De hond moet straks nog uit, en brrr het is koud buiten. Dikke sjaal om dus en lekker gek met er rennen, word je warm van. Tot morrugen xx Slaap zacht met schone dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ligt iedereen op 1 oor?Denk het wel he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 nee hoor....was aant lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Rustig hier nu.Wat lees je Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden