Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Chips wat een drukte hier, heb ik bijgelezen kan ik weer opnieuw beginnen Treurig Drup! Klinkt rot, maar misschien steken de a-socialen er iets van op dat je werkelijk gevallen bent...lijkt wel of je het sommigen op die manier in moet prenten....WAKKER WORDEN!!!!!!Mooie muziek Wing en Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Iets meer opgezocht over het derde chakra:Voor de liefhebbershttp://www.vijfdedimensie.nl/content/view/62/67/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Of deze:http://www.yogadeventer.nl/lee...derdechakra/index.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 De Kundalini dansen doet je beseffen waar je chakra's zitten (....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Nou,nou gaat ik ff zitten hoor. Ga doen wat Cocoo me aangeraden heeft. Beloof niet dat ik het lang vol houd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Aanvulling op mijn vorige post....kundalini laat stromen; je trilt van de Chi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Thanx allemaal, moet gewoon mijn invalidteit accepteren met alles er bij dus ook reacties van de omgeving en die kunnen idd hard zijn.Ga even proberen wat soep te eten en ff liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 De feun...latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ik hoor allerlei termen en middelen, ik weet absoluut niet waarover jullie het hebben maar kundalini zou ik niet nemen, klinkt als een partydrug of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Halloooooooooo!!!!!!!!!!Ff lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ff pippi?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hahahaha Die Herman toch. Ik gooide alleen een balletje op met de vraag aan woman of zij ooit de kundalini gedaan had omdat zij een beetje in die wereld zit begreep ik. Heb er verder ook weinig verstand van hoor. Wij moesten dat in de tijd dat ik op Leefdeal zat (verslavingskliniek) ook doen. Was een onderdeel van de therapie. Is dus geen drug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hey Cocootje ga weer zitten hoor neem je raad serieus. Kijken naar Pop Stars.Hoe is het nu met jou? Gaat het weer een beetje beter. Voel je je weer lekker in je velletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 doe de kundalini doe de kundalini is t een dansje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ja begin al weer aardig op t rechte alcoholvrije pad te blijvenen ik voel de meligheid alweer opkomen....misschien beter pc uit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Nee nee Cocootje niet uit zetten!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 pop stars bolja das wel :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hello, ik ben er ook weer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 heb al bij hele rol van die salmiacdrop achter mijn kiezengaat je bloeddruk daar van omhoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hoi ARlekker gewerkt vandaag?morgen lekker uitslapen en vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ik had al zo`n idee dat het zoiets zou zijn maar ik dacht, laat ik maar eens een balletje opgooien om de reactie`s te peilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Haha Coco, nee niet ff kan ik wel bijna een avondje voor uittrekken en ondertussen komen er ook allemaal weer nieuwe berichtje binnen.Hahaha nou ja, ik heb iets gelezen en val nu maar gewoon bij jullie binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Lekker kopje koffie erbij.Heerlijk zeg weekend. En ik heb helemaal geen afspraken, dus kan lekker doen waar ik zin in heb. Jullie nog plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja herman haha had zomaar gekund nou geen partydrugs voor mie pippieveel hé, ja is een half boek.......niet bij te houden......maar gewoon invallen en "meedraden":D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Moet de boodschappen ook nog uitpakken.Allemaal gezonde dingen gehaald, fruit, groente, sapjes.En weet je wat ik gegeten heb........??????2 boterhammen met chocopasta hahaNou ja, ik had wel een bekertje karnemelk erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden