pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja wat let ik toch weer goed op he?Maar ze had het ook over een nieuw iemand hier op het Forum, ik dacht misschien bedoelt ze mij wel oeps.Morgen maar ff vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 pippie troost je met de gedachte dat ik ook nog steeds niet op wie is wie ben geweest,ik weet mijn verhaal ook nog niet te formuleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Oh ok Herman, dat is een hele troost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ja hoor, pippie,zolang ik niet drink gaat alles goed en hou dat zo al een poos vol.1 dag per keer, maar die gedachte verwatert ook wat naarmate de tijd vordert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Bedoel je dat je 1 dag per week drinkt Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 als het verwatert is goed toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 beter water dan wat anders bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 nee, ik bedoel dat ik helemaal niet drink.en toen ik begonnen ben, deed ik dat dag per dag,vandaag drink ik niet, iedere dag opnieuw, en als het 00.00u is het weer vandaag, en drink ik weer die dag niet.Maar na verloop van tijd ga je daar makkelijker over redeneren en minder bij stil staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja Herman, water is inderdaad veeeel beter. Zit nu aan een kop groene thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Maar wel scherp blijven hoor Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 groene thee? is die nog wel goed Ha,Ha, LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 dat bedoel ik eigenlijk met verwateren... die gedachte vervaagt een beetje, om dag per dag daarrekening mee te houden, het niet-drinken wordt dan meer een gewoonte, een manier van leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Laat ik dan ook maar snel wat groen water uit de vijver nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Haha, ja die is nog goed hoor. Het is geen schimmel thee. Heb gelezen dat een paar koppen groene (met echte blaadjes) heel gezond is.Dus vandaar, en het is ook best lekker, ik drink nu sali thee.Oh ja en 1 kop zwarte thee per dag.Allemaal heel goed en gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 niwi ik zat alleen maar een beetje te stoken, ik weet ook wel dat je met verwateren je trek bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ok Niwi, nu begrijp ik je helemaal.Ik hoop ook dat het zo bij mij zal gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 De vissen in de vijver laten hoor.Alhoewel...........vis is ook erg gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 drie keer per week vis HA, ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ok, pippie, ik blijf ook wel scherp hoor bij de gedachte aan katers, black-outs, schuldgevoelens, schaamtegevoelens e.d.ik heb inmiddels een gezonde angst aangekweekt om niet meer te durven drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Pffff, tja Niwi, weet er alles van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 en zo houd ik dat al meer dan 21 jaar vol, het leven van niet-drinkenik ben destijds gestopt met er tegen te vechten want dat verloor ik altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Nou jongens, ik ga weer es proberen te slapen.Ik duik lekker met een boek in bed en ga morgen beetje uitslapen.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 pippie en niwi ik ga de hond uitlaten en slapen , welterusten en een goede nacht gewenst, groetjes van herman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 welterusten, ik zal het licht uitdoen hieren de deur op slot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 [klopklop] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden