Spring naar bijdragen

vrijdag 16 oktober 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Har zo heette die dingen Pak aans. Nou ik kon ze niet meer tellen. Kreeg zo vaak om m'n duvel. Niet te filmen, maar toch heb ik daar ook veel hele fijne dingen mee gemaakt. Ken je trouwens de Rhoderheide in St. Oederode? Ook daar heb ik een hele mooie tijd mee gemaakt. Ben er wel uit gezet op een gegeven mment omdat ik toch stiekum dronk.
Maar Leefdeal heeft me een stuk verder gebracht. Woon nu 10 min. daar vandaan en krijg af en toe nog steeds bezoek van de therapeuten van toendertijd. Echte vrienden geworden. En dat al ruim 25 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leefdael (Beek en Donk) bestaat toch niet meer Bolletje of is het onder dezelfde naam op een andere locatie gevestigd?
Duidelijk dat jij het heel wat positiever hebt ervaren. Toen ik daar verbleef was het verloop enorm....de een na de ander vertrok; totaal geen harmonie, alleen maar onrust....werd er compleet gestrest van om over overprikkeling maar te zwijgen.
Heb daarna wel 7 jaar droog gestaan, uhm had NIETS met de therapie te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Ik wil niks terug Har. Zou alleen iemand blij willen maken met een aantal dingen. Als ze 3 jaar ingeschreven had gestaan had ik dit huis zo aan d´r over kunnen doen.

Ik wist niet dat jij dat op eigen houtje zou kunnen regelen....dacht dat de woningstichting(en) dat niet meer toelaten.
Maar goed, is toch niet van toepassing in dit geval.
Nog even voor de duidelijkheid....die verwarming moet dan nog wel worden aangelegd?
Ze kan het altijd proberen...reageren bedoel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...