Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Maf zeg, mijn vensters in Firefox kloppen niet; IE wel.Heb je een PB gestuurd Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 sorry har ik dacht dat je het had over berichten sturen op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Een PAK-AAN Bolletje; ik was de koning van de pak-aans. Wat ik wel weet van anderen is dat ze de methodes elke jaargang aanpasten....kan dus zijn dat jij onder een milder regime daar doorgebracht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 quote: Originally posted by: SpudHé Har! Interesse in een huisje met tuin? Haa...aardappeltje! Ga je verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 N. is op zoek naar een huurwoning of flat...misschien wil je met haar ruilen. Toch geen last van de buren hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Wauw, zo ineens? Kan ook zijn dat ik de aanloop gemist heb tijdens mijn afwezigheid. Mooi dat de liefde voor het land (of een persoon) daarbij een rol speelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Thx Ari, tis al gelukt. Had vreemde vensters in mijn firefoxbrowser... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Nee, ze staat nog nergens ingeschreven....ze probeert het bij Kansrijk huren (loting). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Heb je er wel naar genoegen gewoond Spud? Lijkt of de verwarming ontbreekt....erg lage huur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Prima patatoo, weliswaar na een flinke depressie maar heb het droog kunnen houden. Alles loopt weer naar wens en met de relatie gaat het prima (understatement) we voelen elkaar perfect aan Lijkt wel een holistisch gebeuren...twee-eenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja Har zo heette die dingen Pak aans. Nou ik kon ze niet meer tellen. Kreeg zo vaak om m'n duvel. Niet te filmen, maar toch heb ik daar ook veel hele fijne dingen mee gemaakt. Ken je trouwens de Rhoderheide in St. Oederode? Ook daar heb ik een hele mooie tijd mee gemaakt. Ben er wel uit gezet op een gegeven mment omdat ik toch stiekum dronk.Maar Leefdeal heeft me een stuk verder gebracht. Woon nu 10 min. daar vandaan en krijg af en toe nog steeds bezoek van de therapeuten van toendertijd. Echte vrienden geworden. En dat al ruim 25 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Bij inschrijving telt toch het zwaartst de duur van inschrijving? Het huis waar ze woont is niets mis mee...er zijn alleen dingen voorgevallen die te bezwarend voor haar zijn om er te blijven wonen.Woningruil is voor haar een optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Nee Spud, een werkvakantie in de Dordogne...super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Leefdael (Beek en Donk) bestaat toch niet meer Bolletje of is het onder dezelfde naam op een andere locatie gevestigd?Duidelijk dat jij het heel wat positiever hebt ervaren. Toen ik daar verbleef was het verloop enorm....de een na de ander vertrok; totaal geen harmonie, alleen maar onrust....werd er compleet gestrest van om over overprikkeling maar te zwijgen.Heb daarna wel 7 jaar droog gestaan, uhm had NIETS met de therapie te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 quote: Originally posted by: SpudIk wil niks terug Har. Zou alleen iemand blij willen maken met een aantal dingen. Als ze 3 jaar ingeschreven had gestaan had ik dit huis zo aan d´r over kunnen doen. Ik wist niet dat jij dat op eigen houtje zou kunnen regelen....dacht dat de woningstichting(en) dat niet meer toelaten.Maar goed, is toch niet van toepassing in dit geval.Nog even voor de duidelijkheid....die verwarming moet dan nog wel worden aangelegd? Ze kan het altijd proberen...reageren bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hey Spud, zit er inderdaad nog niet zo lang op het Forum.Bedankt voor je welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Kijkt iemand Pop Stars? Hebben jullie dat kleine ventje gezien. Wat een scheetje hé? Heb hier zitten genieten. wat een lef voor zo'n eigenwijze uk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja hoor Spud, lekker dagje, niks bijzonders hoor.Vanmorgen beetje rustig aan, vanmiddag vergadering van mn werk.Daarna boodschappen gedaan en nu lekker thuis op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hé Spuddie, ik zat popstars te kijken;)Tof dat je er weer even bent:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ja dat is prima hoor, want wie wil eigenlijk een getal zijn dus herman is prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ennuuhh het kleine ventje is door hoor (van popstars) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Har, Har grote fout hiero het was 1979 toen ik er zat. Zat er zo als gewoonlijk weer eens naast. Ben zooooooo denklui. Kan me nu goed voorstellen dat jij het er niet naar je zin hebt gehad. Het is daar zo veranderd na dat ik er weg gegaan ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Haha, Spud, je hebt gelijk. Maar ik doe echt al 8 dagen zonder hoor. Bijna dan, vanavond om 12 uur.Jij ook een goeie dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Albert leuk hé die kleine. Wordt misschien wel de nieuwe Herman Brood!!!!! Als hij dan later ook zo kan genieten van al dat gezuip , vangen wij hem gewoon hier op. Hebben we een beroemdheid op het forum.Overigens Herman Brood was een lieverd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Mensen ik ga kappen. Oogjes vragen om gesloten te worden tot morgenvroeg.Slaap lekker allemaal en maak het niet al te laat. En voor morgen Lekker uit slapen voor die dat kunnen.Trustjes:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden