pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Haha, volgens mij heeft iedereen hier bijna op een vakantiepark gewoond.Kunnen we er niet eentje met zn allen oprichten. Anti Alco Park met allemaal fruitbomen enzo.Geen druiven natuurlijk, want dan gaan we weer met zn allen de fout in hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ja precies pippieGo for it TOP!! ik dacht bij mezelf wil je écht stoppen nú Cocootje? Dan vertél je het gewoon anders geloof ik je (mezelf)niet en hou je (ik dus) gewoon een slag om de arm om zonder gezichtverliesweer te gaan drinkenDus een enorme stok achter de deur voor mezelf mét mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Oeps ik vergis me Bolletje, heb in 1994 daar 4 maanden doorgebracht...vreselijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 hahahaha pippiegoed plan hé, lijkt me wel suuuupergezellie,alle alcies op een hopie:huh:maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een meetingkomt in Deventer???? Weet iemand daar meer van??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja Coco, heb het natuurlijk al wel een paar x eerder vertelt aan vrienden en familie, maar die hebben nu zoiets van jaja.........het zal wel Nou ja, laat maar lekker denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Even iets wat me opvalt de laatste tijd, dat ik zo ontzettend overal de humor van inzie. Soms lig ik helemaal slap van het lachen door die simpele series op tevee bij Comedy Central. En nu weer de humor bij popstars, de dingetjes die zijn toegevoegd, ik lig helemaal in een deuk Dat heb je dan weer niet met drank, of met een kater, dus dat is een leuk kadootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Raar trouwens, vroeger en dan praat ik over een jaar of 15 geleden, kon ik gewoon drinken. Raakte wel een beetje aangeschoten natuurlijk maar ik ging geen rare dingen doen.Zou dat komen omdat je ouder wordt, ben 40 maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Nee Coco, ik weet niks van een meeting. Zou wel leuk zijn natuurlijk.Hoe kunnen we daarachter komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ooh pippieja dat is wel moeilijk als je het al een paar keer eerder gezegd hebt, maarniet de moed laten zinken, gewoon wéér zeggen, want ééns gaat het lukkenen dat is déze keer want we slepen elkaar er doorheen met z'n allenhier. Je bent al weer 7 dagen onderweg en dat is geweldig:present: en we nemen gewoon de 1ste NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ha die pippie , goed idee iedereen heeft al ervaringen met het wonen op een park.moeten we alleen het hete hangijzer van permanente bewoning, dat ik heb gehad overwinnen, anders staan we aan het eind met z`n allen op straat Ha,Ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja we gaan er elkaar er zeker doorheen slepen.Ben er helemaal klaar voor hoor.Raar idee eigenlijk, dat we nu nooit meer gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Herman, dan moeten we gewoon een postadres nemen, ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 womanklopt! kan me niet heugen dat ik zóóó gelachen heb, heb allemaal lachkicks,mijn kinderen kijken dan van: wat gebeurt hier? wat is er zo leuk? maar ze moetenook wel om mij lachen. Ja, ik lach om heel veel dingen, maar ook écht lachengewoon vette lol hebben en ook in mijn eentje.tsja ook vreselijk melige humor en zo , af en toe denk ik Coco, hou je in, straks denkenze op dat forum daar heb je dat gekke mens met d'r rare geklets weer:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 hermangaan we toch krakenals ze ons weghalen hebben we in elk geval met z'n allen één nacht gratis slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Grrrmmpppffff....probeer een privebericht te versturen naar Bolletje (Firefox) lukt me van geen kanten! Kan het bericht niet versturen! Krijg geen venster onderaan de pagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 in die tien jaar dat ik er heb gewoond ,daar kun je een heel boek over schrijven, tot aan controleurs van de gemeente aan toe met verrekijkers en al , hele dossiers aangelegd door de gemeente terwijl ik een ander postadres had, hoorzittingen enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja, ik hoor er ook wel over, maar misschien scheelt het dat ik huur en niet gekocht heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 jee hermanwat een gedoe zeg! En uiteindelijk moest je daar weg dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ja, klopt als je huurt heb je in principe geen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Pffffff, gelukkig, kan ik er nog een tijdje blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 harkan je niet helpen ,ben een nitwit met dit soort dingen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 heb mijn huidige vrouw ontmoet, ben een gezin begonnen en toen was de bungalow uiteraard te klein , dus uiteindelijk zelf verkast tot groot genoegen van de gemeente.moest het lokale krantje weer iets nieuws verzinnen om over te schrijven Ha,Ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Har dat was rond 87. het was toen erg fijn en we hadden een knuffelhoekje. Vaak ook erg hard hoor. Heb vaak een....... God hoe heet dat nu ook al weer, weet niet meer maar dat was in ieder geval een flinke uitbrander, gehad, en moest op de gang zitten. Maar koken moest je toen in het weekend, ook doen voor de mensen en dat was mijn ding. Vond dat altijd erg leuk. En afwassen hoefde dan lekker niet.Moesten socio's draaien en rollespellen. Ook vaak mensen confronteren als ze net binnen kwamen. Dit ging vaak zo hard dus heb ik hier voor geweigerd, als, toendertijd, oudere bewoonster.Was er, toen jij er was ook een eerste bewoner? Dat voor de weekenden? Hoopte altijd dat ik dat ook ooit eens mocht doen maar helaas snik snik. Dacht wel, als je eenmaal eerste bewoner mag zijn, dan heb je het gemaakt. Maar als ik het ooit zou geworden zijn had ik gelijk een feestje gebouwd en dat was niet de bedoeling. Ken je Frans v. Box..... ook?Heb er een jaar gezeten en wilde niet weg. Kreeg daar zo veel warmte en had het zo naar m'n zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 dus je bent er niet afgegooid, nou toch mooi de eer uiteindelijk aan jezelf gehoudenja konden ze in de tijd die ze over hadden daar een vakantiehuisje huren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Har werkt het icoon rechts bovenaan om een prive bericht te versturen ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden