Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 uuuhhmmm nou ik ga zo nog effe lekker naar de kroeg,maar pas na 12-en , eerst mijn dochter ophalenGGGRRRRAAAAAAAAAAAAAAPPPPPJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Bolletje Túúúúrlijk nieNou weet nog niet precies, misschien iets leuks met nieuwe vriend...die zit nu in de file Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Coco niet doen hoor!!!!Blijf maar lekker gezellig bij ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ja ik eet vanaf dat ik gestopt ben zo'n beetje alles wat los en vast zit,moet wel effe uitkijken dat ik niet teveel uit ga dijen alles smaakt ook zooooo goed nu héééérlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ik woon trouwens 20 meter bij de kroeg vandaan haha.Woon namelijk op een vakantiepark, altijd feest daar, zie al die mensen nu naar binnen gaan, maar ik blijf in mijn eigen huisje hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 is het bij jullie ook van dat vieze weer????het stortregent hier met bakken de lucht uit en mijn dochterheeft alleen vest aan, jas was niet nodig.is naar de disco (voor 11 tot 15-jarigen, ze is zelf 13) en dan gaanze allemaal buiten rond de kerk staan hangen, hoezo discoooo?????zal ze wel lekker nat worden? misschien krijgt ze wel een jas van een leuke jongen?AAAACCCHHHH was natuurlijk opzet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 pippijeeeeeeemig dat lijkt me moeilijk zeg, al die feestende figuren langsje deur!!!Ging je daar eerder zelf ook heen?Dan vind ik het SUPERKNAP dat je gestopt bent, wat een verleidingvlak voor je neus:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja, ik was daar wel regelmatig te vinden hoor, was vaak super gezellig.Ze belden me net al waar ik bleef en of ik nog kwam.Haha maar ik ga niet hoor, blijf lekker hier in mn joggingpak op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 oooohhhhhh pippiewat moeilijk!!Wat knap dat je dat kan weerstaan, echt! Goed zeg!Gewoon gezegd dat je niet komt.Weten ze dat je gestopt bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ik ga trouwens het hele weekend niet, eerst maar es ff wennen aan de nieuwe situatie zonder drank.Misschien dat ik binnenkort wel weer es ga, maar dan neem ik koffie of een frisje.En ga ze dan ook vertellen dat ik niet meer drink, dan weten ze dat tenminste ook.Is toch niet raar, of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hoi Coco, ja wel lekker gewerkt vandaagmaar morgen niet zo lang uitslapen hoor want ik mag de hondjes uitlaten omdat Will spullen uit moet zoeken waar ik toch niet mee kan helpen;)Maar we gaan ook bijtijds wat leuks doen samen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 HEB JIJ OP LEEFDAEL GEZETEN BOLLETJE? Hoop dat je het niet hebt over het Leefdael (verslavingskliniek Beek en Donk) waar ze ik en mijn arme lotgenoten in '93 hebben willen drillen en modelleren tot tevreden en gezagstrouwe modelburgers....gotogottogot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Pippie, ik ben trots op je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Leuk, ik heb drie jaar op een bungalow park gewoond quote: Originally posted by: pippieIk woon trouwens 20 meter bij de kroeg vandaan haha. Woon namelijk op een vakantiepark, altijd feest daar, zie al die mensen nu naar binnen gaan, maar ik blijf in mijn eigen huisje hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hey AlbertRemco, dank je wel hoor!!!Ben ook best beetje trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ik heb bijna 10 jaar op een bungalowpark gewoond, is toch wel een eigen aparte sfeer die anders is dan wonen in een dorp zoals ik nu doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 hartstikke goed ARmooi plan!Pippienee helemaal niet raar, denk juist hele goede (best moeilijke) stap.Ik vond het tenminste best heel erg moeilijk om eerlijk toe tegeven dat ik niet kan drinken omdat ik na de eerste de heleboel plat drink.Maar als je dat niet wilt vertellen kun je ook zeggen dat je effegeen zin erin hebt of last van je maag of wat dan ook.Legio mogelijkheden om het jezelf niet te moeilijk te maken.Maar net wat jou past op dit moment, is heel persoonlijk.Was voor mij wel een hele opluchting om het gewoon te zeggen voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hallo Woman,Ik woon er nu ongeveer anderhalf jaar. En het bevalt mij ook heel erg goed.Heb een leuk huisje midden in het bos. Dit weekend en aankomende week is het hier natuurlijk weer lekker druk vanwege vakantie.Maar wanneer het wat minder druk is ga ik wel es zwemmen hier. Want je mag natuurlijk ook van alle fasciliteiten gebruik maken.Dus ja, mag niet klagen.Kan hier nu ook sinds kort gegrilde kippetjes halen haha, lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ....het enige ritme waar daar werd gedraaid was marsmuziek; eins, zwei, drei!!!! Mijn chakra's zijn er potdicht van gaan zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Co hé je bezorgd me een hartverlamming zeg.Wat dacht je van mijn bloeddruk nu? Hé??? Hé???? Gaat ineens van 130 naar 230. hellup ff gauw mijn huisartsje bellen. Gelijk ff schepnetje klaar leggen en een handdoek hihihihi gniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Klopt Herman, soms lijkt het wel een soort woongemeenschap.We lopen de deur niet bijelkaar plat hoor. Meestal ontmoeten we elkaar hier in het cafeetje hier op het park.Gewoon ff krantje lezen, bijkletsen je kent het wel.En ik ben alleen dus mij bevalt het eigenlijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 heb een half jaar op een vakantiepark gewoond wat je allemaal niet gemeen kan hebben met elkander;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 JAAAA Har die Leefdeal bedoel ik. Werkte daar Noud toen ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Coco, ik ga het gewoon zeggen!!!!!Kan ik ook niet snel in de verleiding komen om weer een borrel te bestellen.Gaat goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 bolik had je gewaarschuwd hé, maar jij wilde dat ik bleef:Dnu spijt zeker haha, schiet op pop stars kijken nu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Jeemig de peemig Bolletje! Van welke jaargang ben jij? Heb je de negen maanden 'uitgezeten'?Noud....weet het niet meer, te lang geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden