herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 er is niemand meer online dus moet ik iets doen, waarom dan niet vast een nieuwe draad paraat zetten.dus van harte welkom op deze mooie zondagochtend zou ik zo zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Heel laat Net terug van 'voor net eerst weer in de kroeg na droogstaan'.Wel een P^kke end rijden zeg, een uur onderweg geweest voor wat cola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 goeie morgen, hoe ging het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Veel beter en makkelijker dan ik gedacht had. Wel gemerkt dat we wat ouder worden; Iedereen hield het beschaafd en ging om 1 uur huiswaards. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 ja, de dagen dat ik op een paar uurtjes slaap er weer vol tgenaan kon liggen ver achter mij , tegenwoordig ben ik van een oubollige verjaardag op zaterdagavond de halve zondag bezig om bij te komen, en niet vanwege een kater of zo maar gewoon omdat je dan uit het ritme bent, daarover gesproken, ik ben nu ook uit mijn ritme dat ik nog zo laat in de kamer zit, ik hoorde toen straks al een commentaar van boven roepen"wat ben je ins godsnaam allemaal nog aan het daar beneden , want het is al heel laat'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 dus laat ik maar snel naar boven gaan en gaan slapen, welterusten iedereen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 quote: Originally posted by: JuliusVeel beter en makkelijker dan ik gedacht had. Wel gemerkt dat we wat ouder worden; Iedereen hield het beschaafd en ging om 1 uur huiswaards. Goed hoor, dus lekker nuchter slapen straks en morgen helder weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 good morning,welkom op de "hondenwacht"nog even en dan slaat de bel 8 slagen!tijd voor een snelle douche en wat koude kletsen,en dan te kooi!laten we het maar op koffie houden,( van het soort waar een klinknagel in blijft drijven)slapen?wat is dat voor fenomeen? doe ik al weken niet meer,dus de dagwacht zitten we ook maar ff al werkend uit!heb een productie-lijntje nestkasten opgezet,heel leuk maar moeilijk!!!alles in,of onder? verstek zagen! èèn keer aan de verkeerde lijn,of de verkeerde hoek,en hij kan zo de houtkachel in!have a nice day everybody!halo,waar is iedereen?het is al licht hoor!ben al drie kasten verder,en gaat nu fijn de veestapel verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 goedemorgen allemaal,nachtdraadje ipv een dagdraadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 dag tasseke,good morning en als u even de moeite wil nemen om achter de gordijnen te kijken,zul je zien dat het al ruimschoots dag is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 ha morge Sailor!!ik was een beetje in de war of ik wel het juiste draadje zat!jij was er ook alweer vroeg bij, laatste tijd helemaal niet slapen, daar wordt je toch ook kriegelig van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Goedemorgen,het wordt hier nog een 24/7 forum.Hoe is het met je Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Morge tina!hier is het nog knap beroerd maar de hulptroepen komen straks weer dus ik wordt lekker verwend maar 's ochtends gaat het nog wel maar een paar uurtjes later ben ik als een dweil.dus nog niet om naar huis te schrijven.hoe is het bij u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Bij uwes is het goed, behalve dat ik vannacht ampereen oog heb dicht gedaan vanwegen een zeer luidruchtigfeest bij de buren.Ze hebben wel keurig een briefje in de brievenbus gedaandus tja, dan kan je er niet teveel aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 morge isa,het is hier 's ochtends altijd druk!jaaa, niet iedereen gaat op zaterdagavond nog even weg!ikzelf lig meestal rond een uur of 23.00 op bedje zodat ik gewoon weer op tijd wakekr ben.ook saai eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Goedemorgen isa,ik ben altijd vroeg wakker.En zo zijn er meerdere hier.De vaste vroege vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 oohhh tina,dat is balen maar tja ze hebben het wel netjes gedaan.heb ik zelf ook altijd moeite mee om te gaan zeuren of de muziek wat zachter mag, terwijl ze van te voren hebben aangegeven dat ze een feestje hebben.de laatste keer dat ik ging vragen of de muziek wat zachter mocht kwam ik dronken en heel laat thuis, ik laat het dus wel helemaal uit mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 hahahahaha, nee ik heb ook niets gezegd,helaas werd het zo'n beetje een uur of 6 eerhet wat rustiger werd.Ik duik er gewoon straks nog een paar uurtjes in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Dar,of een nachtje wezen stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 he Dar,is het gelukt met het putje??ja raar he zo een nachtdraadje?ik heb ook altijd zoiets van huh? laat het even bij de vorige dag, maar goed alles went zelfs een nachtdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 ach tina,gelukkig kan je straks nog een paar uurtjes inhalen.ik mag wel hopen voor je dat ze jou stijl van muziek op hadden, als het bikkelharde house of iets dergelijks was, zal je wel helemaal gek zijn geworden.++mijn buurjongen houdt van death metal, daar wordt je pas gek van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Tas,nee het was meer een soort hardrock, vreselijk.Niet echt mijn smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 zit even met bewondering naar de waterkant te kijken.er zijn vandaag kanowedstrijden maar ik zie ze allemaal in een zeer bloot outfitje de bootjes klaar leggen.brrrrr, ik moet er niet aan denken om nu in een korte broek en eenn klein hemdje buiten te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Dat klinkt goed isa.Ik denk niet dat ik echt veel energieheb na een slapeloze nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 hahaha tina!mijn fantasie gaat alweer helemaal met me aan de haal!ik zie je al zitten met oorwarmers om de herrie een beetje buiten te houden.en ondertussen mopperdemopmopperdemop ach echt drama dus!!!rotmuziek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden