Spring naar bijdragen

Zondag 18 oktober 2009


herman0167

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja, de dagen dat ik op een paar uurtjes slaap er weer vol tgenaan kon liggen ver achter mij , tegenwoordig ben ik van een oubollige verjaardag op zaterdagavond de halve zondag bezig om bij te komen, en niet vanwege een kater of zo maar gewoon omdat je dan uit het ritme bent, daarover gesproken, ik ben nu ook uit mijn ritme dat ik nog zo laat in de kamer zit, ik hoorde toen straks al een commentaar van boven roepen"wat ben je ins godsnaam allemaal nog aan het daar beneden , want het is al heel laat'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

good morning,welkom op de "hondenwacht"
nog even en dan slaat de bel 8 slagen!
tijd voor een snelle douche en wat koude kletsen,en dan te kooi!
laten we het maar op koffie houden,( van het soort waar een klinknagel in blijft drijven)

slapen?wat is dat voor fenomeen? doe ik al weken niet meer,dus de dagwacht zitten we ook maar ff al werkend uit!
heb een productie-lijntje nestkasten opgezet,heel leuk maar moeilijk!!!
alles in,of onder? verstek zagen! èèn keer aan de verkeerde lijn,of de verkeerde hoek,en hij kan zo de houtkachel in!

have a nice day everybody!


halo,waar is iedereen?het is al licht hoor!ben al drie kasten verder,en gaat nu fijn de veestapel verwennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oohhh tina,

dat is balen maar tja ze hebben het wel netjes gedaan.
heb ik zelf ook altijd moeite mee om te gaan zeuren of de muziek wat zachter mag, terwijl ze van te voren hebben aangegeven dat ze een feestje hebben.

de laatste keer dat ik ging vragen of de muziek wat zachter mocht kwam ik dronken en heel laat thuis, ik laat het dus wel helemaal uit mijn hoofd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach tina,

gelukkig kan je straks nog een paar uurtjes inhalen.
ik mag wel hopen voor je dat ze jou stijl van muziek op hadden, als het bikkelharde house of iets dergelijks was, zal je wel helemaal gek zijn geworden.

++
mijn buurjongen houdt van death metal, daar wordt je pas gek van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...