Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 oktober 2009

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Bolletje,
Haha, zo zie ik er nu inderdaad een beetje uit, maar gelukkig niemand die me ziet. Behalve jij dan die mij in zn gedachten ziet lopen.

Trouwens wel een vervelend berichtje las ik voor jou.
Maar jij gaat dat vast en zeker een goed plekje geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co had je trouwens gelezen van beter een tokkie in de hand dan de lucht van tien. Wil wel ff zeggen dat ik me onzettend geweldig vind met m'n woordspelingen. Heb ik niet helemaal alleen gedaan hoor, dat komt van mijn kabouter. die is heel creatief op dit gebied.
Gaat nooit naar de boeren bond maar naar de Boeren kont. en zegt altijd "beter een kont in de hand dan de lucht van tien. Oeps ga ik nu weer te ver.???????
Zou het allemaal eens op moeten schrijven maar de laatste tijd is hij zo deprie dat die leuke dingen niet meer aan bod komen. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Cocoomeis het zij zo. Zit nu eenmaal in z'n aard. Genetisch bepaald misschien? ik weet het niet maar iedereen vraagt zich af hoe ik het zolang vol houd bij hem. Gewoon omdat ik het geluk heb positief te staan in het leven. hij heeft dat geluk niet. Maar als hij dadelijk nu maar gelukkig kan zijn op zijn manier in een nieuwe flat, hopelijk gaat het dan beter. Wil hij weer iets met zijn kinderen te maken hebben enz. Daar geloof ik nog steeds in. En het drinken dat hij doet, nou ja dat nemen we op de koop toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog wel een beetje last van de naweeen van mijn laatste avondje doorzakken vorige week.

Ik had namelijk op die bewuste avond een date, met deze jongen had ik 1x eerder een afspraakje gehad en dat was toen heel gezellig, had toen ook niet gedronken.

Was best wel een beetje gek op hem.
Dus ik hartstikke blij dat ie nog een keer bij mij zou komen.
Maar goed, ik had dus een paar flesjes rose in huis gehaald, voor die avond.

Maar ik ben daar smiddags dus al aan begonnen, heel slecht plan van me, dat bleek wel.
Toen hij hier aankwam, had ik hm al aardig zitten.
Liep nog in mn oude kloffie, boodschappen nog niet uitgepakt, huis een puinzooi nog.

Hij nam bloemen voor me mee, die schat, en die heb ik ergens in een rietenmand gezet zonder water, hij zei, horen die niet in een vaas ofzo.

Nou ja, uiteindelijk, hebben we nog wel een vrolijke avond gehad, denk ik, want ik weet het fijne er niet meer van. Hij heeft me toen ook nog zn nummer gegeven.

Maar ik was natuurlijk niet blij met die avond. Heb hem toen nog een mailtje gestuurd maar daar heb ik toen niks meer opgehoord.
Een vriend van me zei, als je hem echt leuk vind moet je hm bellen en het hem een beetje uitleggen.

En mensen, dat heb ik gedaan, ben ik best trots op hoor.
Op het eind zei ik tegen hem: Ik vind je gewoon een leuke vent en ik wil nog een keer een bakje met je doen.
Komt wel goed zei hij.

Nu krijg ik net een berichtje dat hij volgende week nog een keer bij mij langs komt.

Haha ik ben zo blij nu (als ie komt tenminste)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippie jij hoeft ook niets te doen hoor. Dat zit nu eenmaal vastgeroest in ons koppie en/of dat we zo opgevoed zijn.

Ben eens op een training geweest: niets moet maar mag. De reacties zijn goed voor te stellen want we denken onze verplichtingen te hebben maar hoeven niet begon heel soft:

ja maar ik moet werken, hoef je niet maar heb je gewoon geen geld
ja maar ik moet toch eten koken, hoef je niet ga je naar de Chinees
ja maar moet toch poetsen, hoef je niet maar dan ziet het er wat vuiler uit
ja maar moet de tuin toch bijhouden, hoef je niet want paardenbloemen zijn ook mooi
ja maar moet de hond tocht uitlaten, hoeft niet dan piest het in huis

Kan nog wel uren door gaan hoe we reageerden en ze werden steeds feller natuurlijk omdat we ook op elkaar gingen reageren. Trainig was georganiseerd door onze bedrijfspsycholoog en duurde 3 dagen. Steevast kwam ik thuis van ik kook doe jij het maar. Ja maar ik heb de hele dag gewerkt en ben te moe nou dan ga je toch naar te Chinees? Hahaha

Hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik wil zeggen. Niet om een feminisme op te hangen want anderom kan het tuurlijk ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje en Coco, wie weet komt het allemaal nog op zn pootjes terecht.

Ben in ieder geval heel blij dat ik hem heb gebeld, ook wel een beetje trots.

Ben nu ongeveer 1,5 jaar alleen, wat mij ook prima bevalt hoor, maar soms ben je toch een beetje op zoek, onbewust misschien.

Maar toen ik deze jongen ontmoette had ik er direkt een heel erg goed gevoel bij, was zelfs een beetje verliefd aan het worden.

En toen, die avond, ging ik dat verpesten voor mezelf, hoe stom kan je zijn.

Dat was voor mij ook de druppel, ik dacht, dit nu nooit meer, je gaat nu echt stoppen, anders wordt het nooit wat met je.

Dus vandaar, en nu komt het misschien ook nog allemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...