Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Vooral tegen mezelf Naomi.Dat ik verlang naar de tijden dat als we een dame zagen die gewoon met een knal buiten westen sloegen met een knuppel en ongestraft naar onze hut konden meenemen.Heerlijk ongecompliceerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Dat waren nog eens tijden, lol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Nadeel was dat er een ongeschreven afspraak was.. Dus je moeder of zusje kon ook opeens verdwenen zijn.. maar alles heeft z'n keerzijde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Tegenwoordig is het handiger als je inleeft in het karakter van de betreffende vrouw. Werkt beter, minder klachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Tröckener Kecks: ik denk nooit meer aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hahaha, in de war is best mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 aan jou, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Tröckener Kecks: Niemand thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Vat het maar niet te persoonlijk op, Tijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Julius, de jacht is mooier dan de vangst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Klop klop is toch die nepslagroom van vroeger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik kan het liedje niet vinden wat ik zoek, verdikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Pas maar op, die kuilen zijn er nog steeds. Klop Klop was in mijn tijd een poeder, dat moest je mixen met melk, dan kreeg je een slagroomvariant. Mijn tijd is wel al heel lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik ben ook over mijn slaap heen, stomkop die ik ben. Pilletjes vergeten te pakken....alweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik ben van 1963 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Yep, pilletjes. Ik vond het al gek dat ik nog zo fit was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Inderdaad, Flower Power. Ik was toen wel nog een kindje. Dat is nu over. Ben wel hippie gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hallo Oleander, al of nog op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ach, geeft niet hoor. Dan mag je nog wat langer doorwerken, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 De jaren 70 waren best cool, naar mijn mening, niet echt een dooie tijd. Vooral tegen het eind, toen begon ik de hippietijd meer en meer te waarderen. Jaren tachtig waren super voor mij. Heb ik goede herinneringen aan, maar ook slechte (datzelfde geld voor de 70er en 90er jaren. Het een is niets zonder het ander. Het leven is een proces, het blijft zich ontwikkelen. Voor mij, sinds ik niet meer drink, ontwikkelt het zich ten positieve. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Truste Tijn,hoop dat buuv de volgende keer gelijk heeft. Beter voor je nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ben nog steeds op zoek naar dat nummer van de Tröckener Kecks dat ik vandaag op de radio hoorde...kan het helaas niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 geef mij de zestiger jaren maar,toen gebeurde er nog eens wat schokkende dingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ja, toen kwam ik op de wereld!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 De wereld heeft er daarna nooit meer hetzelfde uitgezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden