Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 Oktober 2009


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He Theetje!

Marieke, die hoofdpijn kan heel goed te maken hebben met afbouwen ad.
Ik ben ooit gestopt met seroxat, was echt een hel, wat een rotpillen zeg!
Zorg je dat je goede begeleiding krijgt erbij? Dat schijnt ontzettend belangrijk te zijn.
Uk heb het destijds alleen gedaan en dat wad geen pretje. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh The jij ook al. Wat leuk zeg. Ben in den Haag geboren Columbusstr. en naderhand naar scheveningen verhuist. Juriaan Kokstr.
Naderhand naar Brabant gegaan. Mijn moeder had veel last van Bedoïenisme. m.a.w. Had vaak last van verhuiskoorts. Maar leuk te weten dat we er weer een Hagenees bij hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, als ik het goed begrijp heb je morgen een gesprek met je dochter, is dat de eerste keer na jullie aanvaring, als ik het goed begrijp?
En nu haal jeje van alles in je hoofd, hoe het zou kunnen verlopen of niet?
Het lijkt me verstandig om de raad van Tapas op te volgen maar dar heb je geloof ik al gedaan.
Ik vind het moeilijk om je iets zinnigs te zeggen over de inhoud, ik weet er te weinig van en ik kan je terughoudendheid wel begrijpen.
Zijn er dingen waarmee je jezelf kunt kalmeren, in je hoofd bedoel ik?
Wie weer heb je al van alles geprobeerd. En ik kan veel afgezaagde adviezen geven als een warme douche, iets lekkers eten, warme melk maar ik denk dat je zelf ook al zover bent.
Hielp dat pammetje vanmiddag?

Uiteindelijk zijn het allemaal schijnoplossongen denk ik; je hebt morgen een moeilijk gesprek, hoe dan ook.
Het lijkt me zaak om op een rijtje te hebben wat jij wilt en verwacht zoals Tapas al schreef.
En dan zo vroeg mogelijk naar bed, dan ben je zo snel mogelijk door deze rotavond heen en uitgerust voor morgen, ook al slaap je misschien heel beroerd.
Ik wens je heel veel sterkte meid, voor vanavond maar vooral voor morgen en daarna.
Je hebt nogal wat voor je kiezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...