witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Wat betekend: ja ik heb ff gelurkt thee???
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Waauww Drup ben jij drukkie's geweest pffffffffffff:)dikke knuf van me voor Druppie;)
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ha ha ben soms net een hondje zeg AF en ze doet het
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Lieve Theemuts de anderen weet ik niet maar Hermie is kee. Tja zo gaat dat hier. Soms wordt er veel gepost en zo lees je niets meer/of weinig. De hardnekkigen blijven over en dan kom je meteen bij de mensen die zich nieuw aansluiten want die voelen dus de harde kern wat niet zo is maar ik het wel kan begrijpen. Hoop dat jullie ook bij die harde kern gaan horen.
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Thanx Meiske als ik mijn recht niet krijg haal ik hem wel hahaha.
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ik ga ook even wat eten.Misschien tot later en anders een hele fijne avond.Liefs Pip
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ha ha deze dame moet ook maareens ietsiepietsie brutaler gaan worden hier op het forumEn YESSSSS word aan gewerkt:)
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hahaha goed dat ik het dan maar even aan je gevraagd heb.Want hier in nh betekend het iets heeeeeel anders hoor lurken...Maar ja dat heb je vaker dus met uitspraken uit heel Nederland.Bij ons lurk je namelijk aan "de fles"Dus dacht eerst ff vragen of ze hetzelfde bedoeld.....Heb je t trouwens nog moeilijk gehad zonder forum qua noord hollands lurken bedoel ik dan??(of is dit meer een pb vraag??? dan hoor ik het graag)Oh ja en laat ik jullie ook is allemaal een knufffffel geven.(ben ik nooit zo van om die te geven maar vind t ook best leuk om ze te krijgen dusss....)
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ha ha witte goeie van je hoor knuffeltje terug:)
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Das grappig Val, want wij zitten ook puur een eindje bij elkaar vandaan.Eet smakelijk trouwens!!!Klinkt lekker mousaka.... receptendraadje???
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Valentine dan doop ik m,n naam om in woefie;)ook leuk vind je niet dan ???
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Eet smakelijk voor degenen die gaan eten
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Neeeee meiske,Helemaal niet leuk!!Gewoon terug grommen = ietsie brutaler worden, zoals jezelf zegt..Bijten is niet nodig:P
Vie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Ik kan jullie ook geen minuut de kont toekeren of er zijn weer drie bladzijden bij. Nou Vaatje (hihi, Valentine, jij schreef Vietje,) het gaat best goed. Alleen ontdekte ik net dat er geen yoghurt in huis was en geen koriander, twee onmisbare ingrediënten voor het avondeten. Hup, ik op de fiets naar de super. En daar stonden me rijen voor de kassa.Ik heb een beetje een puberweek. Man de hort op, ik de vrijheid. Wel leuk, maar ook discipline opbrengen om het niet al te gek te maken.Met jou ook alles goed?En verder klinkt het hier allemaal gezellig.
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 ben ik weer, ja Pippie inderdaad een lekkere dag gehad, veel bezig geweest.
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Vie????nu nog naar de super??was koud he op de fiets
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Heee Vie,Wel volhouden he deze week!!Ik vind je een bikkel dus niet instorten omdat je nu alleen bent aub.Wens je veel sterkte toe hoor!!
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 avond AR lekker gewerkt Oke witte doen ik grrrrrrrrrommmmmmmmm
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Een geluksvogel in de liefde ben je alleen als de ander zichzelf ook een geluksvogel noemtDat zal in jou geval vast zo zijn, als hij je zo verwent!!Oh ja en nog een fijne vakantie toegewenst Val!!Lekker ff opladen, kun je volgens mij wel gebruiken na de griepdippies.Geniet er van!!
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hee meiskeZelfs je grommmmmmm klinkt nog als een knufffffel Hahaha dus grom maar lekker door hoor, als je je wilt laten horen hier op t forum!!
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 ja Meiske ik heb lekker gewerkt, en ben reuze blij met mijn collega`s:)
witte Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Hoi Ar,Alles goed met je??Mis je een beetje nu je de dagdraadjes opent.Lees gelukkig wel dat je nieuwe baan je bevalt
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst 20 oktober 2009 Watje moet weer ff liggen maar wel mijn knuffel gescoord hahaha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden