meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Zeker weten théIk zie het als een hele goede therapieom van de drank af te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 He Theetje!Marieke, die hoofdpijn kan heel goed te maken hebben met afbouwen ad.Ik ben ooit gestopt met seroxat, was echt een hel, wat een rotpillen zeg!Zorg je dat je goede begeleiding krijgt erbij? Dat schijnt ontzettend belangrijk te zijn.Uk heb het destijds alleen gedaan en dat wad geen pretje. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hai Meiske, onze superjogster! Klinkt (leest) altijd zo prettig als jij gaat joggen of als je lekker uitgerend terugkomt.He Vietje! Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Haha, dat was ik hoor, pippie, maar we lijken allebei op een rood appeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Als we uit de stad kwamen 's nachts na het uitgaan gingen we altijd ff eten bij die viskraam op de brug bij 't Zuiderpark bij de Schilderswijk. Die ouwe met z'n 2 dochters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hannah, ik heb niet alles terug kunnen lezen, vervelend dat je je genegeerd voelt, of althans dat jouw post genegeerd wordt.Ik ga even bladeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ha valentine Jep ik voel me er altijd heel goed bij maar heb je de world master games in sydney gezien de jongste bijna 80 en de oudste deelnemer 101 dus als ik zo door blijf gaan lukt me dat ook nog wel:) hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ikke niet hoor The, geboren in Drenthe, daarna Utrecht nu op de Veluwe.Ook grensverleggend toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hannah ik heb nog aan je gevraagd wat er was maar ja geen antwoord erop gehad van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Theemuts hoi,Bent u weer een beetje bijgetrokken?Mooi zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Joh The jij ook al. Wat leuk zeg. Ben in den Haag geboren Columbusstr. en naderhand naar scheveningen verhuist. Juriaan Kokstr.Naderhand naar Brabant gegaan. Mijn moeder had veel last van Bedoïenisme. m.a.w. Had vaak last van verhuiskoorts. Maar leuk te weten dat we er weer een Hagenees bij hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Auw Cocootje dat doet pijn. Niet op vakantie. Maar ja met borstharen kun je ook veel doen hé? giegeldegiegel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hannah, als ik het goed begrijp heb je morgen een gesprek met je dochter, is dat de eerste keer na jullie aanvaring, als ik het goed begrijp?En nu haal jeje van alles in je hoofd, hoe het zou kunnen verlopen of niet?Het lijkt me verstandig om de raad van Tapas op te volgen maar dar heb je geloof ik al gedaan.Ik vind het moeilijk om je iets zinnigs te zeggen over de inhoud, ik weet er te weinig van en ik kan je terughoudendheid wel begrijpen.Zijn er dingen waarmee je jezelf kunt kalmeren, in je hoofd bedoel ik?Wie weer heb je al van alles geprobeerd. En ik kan veel afgezaagde adviezen geven als een warme douche, iets lekkers eten, warme melk maar ik denk dat je zelf ook al zover bent.Hielp dat pammetje vanmiddag? Uiteindelijk zijn het allemaal schijnoplossongen denk ik; je hebt morgen een moeilijk gesprek, hoe dan ook.Het lijkt me zaak om op een rijtje te hebben wat jij wilt en verwacht zoals Tapas al schreef.En dan zo vroeg mogelijk naar bed, dan ben je zo snel mogelijk door deze rotavond heen en uitgerust voor morgen, ook al slaap je misschien heel beroerd.Ik wens je heel veel sterkte meid, voor vanavond maar vooral voor morgen en daarna.Je hebt nogal wat voor je kiezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Dank je Théééééééééé................!!!!!!Weer wat geleerd vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 World master games heb ik een stukje gezien, de dame die won op de vlinderslag, super!He Soothe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Huh, borstharen Bol? Waar? Heb ik iets gemist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goedenavond allemaalen hoi Thé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 even een kat eten geven dus ben effe niet aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hoi AR, lekker dagje gehad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Mensen deze Bol gaat eens ff af sluiten. Plat op de bank liggen. ff chillen en dan niet al te laat naar bed.Best wel moe.Maak er een prettige avond van met veel plezier en veel lachen. Altijd goed voor de mens.Kusjes en tot later maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Heej Theemuts, fijn dat je er weer bent.Onze medestijder is ook weer boven water en maakt het goed. HUH? Ja hij wel hahahaNu mis ik onze Marjo weer. Zit te lang op forum denk ik:o want ga alles in de gaten houden, of ik moet iets anders gaan doen maar blijf hier altijd zo plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Nog een halve Hagenees hier!Mijn moeder is van oorsprong Haagse, heb er lang gewerkt (Transvaal), gewinkeld en gestapt.Ik woon op fietsafstand, vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Marjo mis ik ook al een tijdje. En Jasmijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Valentine das 2 zielen in een gedachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Oké Thé,Fijn dat je terug bent. You are alive and kicking, en hebt er niet onder geleden! Vermoed ik.Hapje eten koken.Tot een andere keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden