Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 Oktober 2009

AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sailor :)
Je nestkasten project doet me denken aan de tijd dat ik op een houtzagerij dunne stokjes op lengte heb gezaagd om idem dito eenvoudige vogelhuisjes van te maken; jouw ontwerp is wel heel bijzonder!
Heb zelf geen vogeltjes hoor, was een opdracht en voor mij een leerproject om met diverse machines om te gaan.

Haa, de dag lacht me toe ook al is het nog donker. Kreeg gisterenavond een veelbelovend telefoontje van mijn jongste zus; zij en haar vriend hebben al langer plannen een bed&breakfast te beginnen; ze hebben nu een uitgelezen mogelijkheid zonder hun nek gevaarlijk ver uit te hoeven steken in de franse ardennen, net over de grens. Wie weet, wie weet wordt dat ook een werk/woonplek voor mij en N.
We gaan er zeer binnenkort naar toe! Popel, popel....maar niet te hard van stapel lopen wordt een uitdaging. Zou het dan toch een dream comes true worden? :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te gek hè Tina? Ja, je moet durven dromen...voor haar en haar vriend is er al een lange periode van zoeken en voorbereiden aan vooraf gegaan en wij gedrieën zijn dikke maatjes van elkaar.
Maar het is allemaal nog wel erg vroeg om te juichen....moet nog veel water door de zee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, zeker niet Tina! En het is in alle opzichten een uitgelezen mogelijkheid iig voor mijn zussie en haar vriend. Hij is een duizendpoot wat klussen betreft; ze zijn beiden meertalig en hebben aan opleidingen de juiste papieren. Verder kennen ze de burgemeester en zijn dik bevriend met de eigenaar van het pand...HET PAND KOST HUN GEEN CENT! Is een enorm huis waar nog wel de kamers in gemaakt moeten worden. Het pand stamt uit de 17e eeuw en is in zeer goede staat! Wat kleine reparaties aan het dak....
Zit ook nog een stuk grond van 1000 m2 bij!
Ideaal voor kampeerders!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis allemaal nog hush-hush hoor Dar....pril stadium, maar de papieren liggen goed!
Ben iig haast net zo enthousiast als die 2 en kan er mijn mond weer niet over houden :$...kon N. gisterenavond niet bereiken, zal haar straks bellen.

Waar zijn Fokje Modder, Constant Lam en Connie Plassen? Wil Jannie-Mosterd uit de Fles ook even wakker worden?
Tsss, tis al haast middag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gebeuren er vreemde dingen. Sinds ik meer refusal slik heb ik minder ijzersmaak in m'n mond. Dat moet toch juist andersom zijn.
Verder krijg ik s'ochtends altijd een nieusbui. Zou ik last hebben van een ochtend allergie? Nou heb wel de nodige pietamientjes gehad en de kuur tegen de winterdips van mijn grote vriend. De Led- lamp.
Werkt bij mij uitstekend.
Hebben we nog plannen voor vandaag? Ik ga denk ik een stukje maken van Pauwenveren en nog wat, voor de keuken. Verder wil ik m'n trapeuning gaan schilderen. Dat ding bestaat ook allemaal uit krulletjes.
Moet vanmiddag ff naar de tandarts dus denk ik dat ik tegen die tijd maar ff heel stil in een hoekie kruip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...