niwi Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 lichamelijk kun je in 1 of 2 weken ontwend zijn.geestelijk duurt wat langerik heb een gezonde angst aangeleerd tegen drank.maar voor mij is het idd levenslang, ik heb te vaak bewezen dat ik niet normaal kan drinken.stel je voor dat ik vanaf nu levenslang zou moeten drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 niwi,je hebt gelijk en ik neem ook mijn petje voor je af,je doet het toch maaren je blijft alertmaar tochvind ik het iets ontmoedigds hebbenmijn kinderlijke naiviteit wordt even de das om gedaanmaar inderdaad beter levenslang alertdan levenslang uitvoerend alcoholist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 hoezo ontmoedigds ??wat is dan het alternatief ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Niwi,er is schijnbaar geen alternatiefmaar ik was in de kinderlijke veronderstelling dat het gevoel van alert moeten zijn, de drang om het toch te doenwel een keer afgelopen zou zijndat de alcohol en de zucht naar drankeens uit het systeem isdat is voor mij een ontmoedigend ideetegelijkertijd een schop onder de welbekende achtersteom vooral altijd alert te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Thee,heel veel sterkte vandaagen je kan het!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goede morgen fruit, Niwi, Thee, HarSyl gecondoleerd:present:Tina:heart:Tas:heart:Spud:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 het is meer een kwestie van zelfkennis en de gedachte levendig houden.als ik denk aan hoe het was, wil ik niet eens meer drinken.de drang gaat idd na verloop van tijd wel over en dan kan het gevaarlijk worden, te gemakkelijk.en oppassen dat niet drinken teveel een gewoonte wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goeie smorgens Allemaal! Tas, :D:D grappenmakertje 1e klas! Vandaag naar toverland!!! Net op de site geweest voor het adres en ik kan u vertellen dat de muziek daar best lekker is! Voor de rest laat ik me verrassen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 YOEHOEEEEEEvandaag kan je gek gaan doen AR!!proeftijd voorbij, tijd voor feestvierengeintje een hele fijne dag vandaag en geniet van het feit dat je het eerste half jaar mooi onder de pannen zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Spud,je bent wel wakker Heb je wel nodig in die achtbanen!toverland, hoe kom je daar nu op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tas je hebt een geheugen als een olifant:) Dank je wel, het kloptnu ga ik opschieten fijne dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 AR Ik heb een negatieve associatie bij "nooit meer"Da´s voor mij zo definitief, dat ik allemaal smoezen en uitvluchten ga zoeken.Vandaar dat ik het voor mezelf bij het nu houdt, dat is te overzien en bovendien weet ik niet wat de toekomst me brengt. Daarom wil ik me daar ook niet in vastleggen.Wel hoop ik dat, wanneer ik bij het nu blijf, uiteindelijk dat "nooit meer" zal integreren op een positieve manier. Dat ik zoveel positieve ervaringen beleef aan het niet-drinken, dat het "nooit meer" "ik hoef niet meer" zal worden. Want dat lijkt me super lekker en een probleem/zorg minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Moet ik toch eens afleren om 6 gesprekken tegelijk te voeren.Niwi,wat je daar zegt dat herken ik goedik heb na 8 maanden een giga terugval gehadhet ging ook te makkelijkte ondoordacht en ik voelde me onoverwinnelijkdat kan na 8 maandenmaar ik lees inderdaad vaak genoeg dat het ook na een aantal jaren gebeurtwaakzaam blijven dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tas, da´s een verjaardagscadeautje voor de mams die we al jaren terug afgesproken hebben. Die wilde graag iets met haar kinderen en d´r kleinkinderen doen. Nu is de kleinste groot genoeg, dus nu hebben we knoop maar doorgehakt. Neefjes blij en oma ook! Ik ga me maar eens douchen, zit hier alweer veelste lang. (geintje natuurlijk, ik moet gewoon weg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Dar,grieperigheid nog niet over?thuis blijven!!!ik dacht "ik zal je het even makkelijk maken " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 dat bedoelde ik dus, tasseke,het kan altijd gebeuren, ik heb er bij AA gekend van meer dan 10 jaar en dan terugvallen.en "nooit meer" is een vaag begrip, gewoon vandaag, meer niet en zo volgen de dagen elkaar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Nou tante Spud,doe je best vandaag en maak de kids knettergek in dat park!!!fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flodder Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Voor iedereen een goeie morgen.maak er alvast een fijne dag van zonder duivels.h.h. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Sylvie,Ik lees snel even de dag maar begrijp dat je zus is overleden?Ik condoleer je met mijn hart.Ik steek een kaarsje voor aan hier dat vandaag zal branden.Houd je goed!Ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 thanx niwi!op zich is het een inkoppertje maar toch heeft het mij weer even aan het nadenken gezet.ik roep altijd pas op voor het onnadenkende, het onoverwinnelijke gevoelmaar realiseer dat dat ook voor mijzelf geldten niet alleen vandaag of volgende maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goedemorgen forummers, Sylvie, als je hier nog leest: gecondoleerd met je verlies. Wat een afschuwelijk verhaal. Wens je veel sterkte, en ook dat je jezelf staande kunt houden nu. Hier is het wel een rare morgen. Blij met nuchter opstaan, maar schrok om 6 uur wakker uit een bijzonder akelige droom. Kan dat gevoel nu moeilijk van me af schudden. Vandaag ook een erg drukke dag, zie er tegenop, of ik het allemaal wel op tijd ga redden. Lig dan in bed direct al te piekeren en lijstjes te maken. Pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goedemorgen allemaal Sylvie, gecondoleerd met je zus Ik wens je kalmte, moed en wijsheid toe...hou je sterk de komende tijd en vraag daarbij de hulp die je nodig hebt....eventueel met medicatie. Juist nu is een helder hoofd nodig, dan valt de verwerking des te beter te dragen.Thè, veel sterkte vandaag!Drup Vertrekkend Aardappeltje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 goede morgen allemaaal .wat een heerlijke dag na 10 dagen droog te staan .eindelijk voel ik me goed en fit .Wat een hel waren de eerste 7 dagen Driek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Hum...heb ontdekt dat ik niet de griep heb, het zijn de bijwerkingen van Seroquel. Ben er zondag mee begonnen....sinds die tijd komt het grieperig voelen als een golf over me heen na inname. Slaap ook buitensporig veel, voel me daarna wel helemaal top! Heb besloten om het medicijn voor het slapen gaan in te nemen, is eigenlijk ook de bedoeling. Was echter zo benieuwd naar de werking ervan dat ik het 's ochtends heb ingenomen stom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Hoi Har ,Mischien een stomme vraag maar wat is Seroquel voor medicatie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden