sylvie2009 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goedemorgen allemaal,Op de laatste pagina van dinsdag 27 oktober heb ik mijn verhaal geplaaatst.Ik weet echt niet of dit correct is.Ik hoop dat jullie de dag kunnen starten met een zonnetje en veel energie.Lees, als je zin hebt, mijn verhaal op de dagdraad laatste pagina, maar doe dat niet voor 12.00 uurLIVE GOES ON.dikke kus,sylvie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goedemorgen Syl,je bent een snelle leerling wij gebruiken alleen de datum van de dag, kan iedereen hem netjes vinden.Maar kom maar op met die zon en extra energie, die kan ik wel gebruiken.Zo vandaag is weer vandaag, de week is doormiddentijd om even na te denkenop maandag schiet iedereen in de stress en is aan het rennendinsdag hetzelfdemaar woensdag?wat wil je met deze week?hoe zou jij hem willen eindigen?wat zou er in deze week nog moeten gebeuren?tjaa, even nadenkenmaar gelukkig is het woensdag dus heb je nog tijd genoeg om die dingen te doen en te halen!koffie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Syl,je schrijft wel dat je het niet zal lezen en dat je je even zal verstoppen maar toch doe ik het even.al klinkt het rauw maar toch gecondoleerd met je zusjehet is ook veel te jong en dan ook nog op zo een manierdat is om stil van te wordenje schrijft naar je behandelaar dat je even zult stoppen met de therapiehéél begrijpelijk, je hoofd staat wel ergens anders naarmaar tochjuist nu is de tijd om eventje bij te blijvenje zal de begrafenis niet willen missen omdat jij het niet meer trok en door bent gegaansla die arm om je heen niet van je aftuurlijk is het geen tijd om heftig te gaan therapieenmaar verbrandt niet al je schepen te snel achter jejuist nu heb je zoveel nodigspeciaal voor jou en je zus:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Goedemorgen Syl,gecondoleerd met het overlijden van je zus.Ik wens je de komende tijd veel kracht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 goedemorgen Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Hoi Tas,jij ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 is het weer t-dag of ben je vandaag lekker vrij?zit ik me net te bedenken, hoeveel dagen in de week ga je eigenlijk?is me helemaal ontschoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Het is T dag vandaag,helaas ben ik wakker geworden met ontzettendepijn in mijn rug.IK moet even zien of ik wel kan gaan daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ik ga 3 dagen per week Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 oohhh dat is weer balen!maar als ik het goed begrijp gaat het op zich goed toch?met je rug, bedoel ikmaar hoe is het nu met je been gesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ja hoor, op zich gaat het wel goed.Mijn been zit er nog steeds aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 beetje rare combinatiekoffie met bami en satemaar........met vrolijk en goed gemoedkan ik vertellendat ik klaar ben voor vandaag!!lekker toch een vol buikje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 tja, met dat kunst en vliegwerk van jou!!ik heb je toch al eens verteld dat als je Ãets' doet, dan moet je het wel goed doen.dit was weer een halfbakken actie maar zit er al verbetering in of is blijft het allemaal hetzelfde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Tas,er zit zeker vooruitgang in,helaas ben ik maandag iets te veel over mijn grenzen gegaan.Lichamelijk dan.Dus vandaag op de blaren zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 gelukkig, uiteindelijk is het de vooruitgang die belangrijk isen die blaren........tja, je zal toch opnieuw moeten leren waar je grenzen zijnlichaamelijk en geestelijker is ook genoeg gebeurt en dat die grenzen zich verlegd hebbendat is niet zo gekals je maar naar je lichaam luisterd en het doet!zei moederkip niet te hard tokkelen overigens, trek ik niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 morge fruit en niwi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 ja!is dat gek dan?**hihi, tuurlijk is dat gek!maar de meeste hier weten al lang dat ik een rare eter ben!ik kan 's avonds heel slecht eten en die vitamientjes moeten er toch indus ik eet 's ochtends vaak het prikkie van gisterenniet altijd hoor, ik ontbijt ook wel eens luchtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Ik wil nog even terug komen op de posting van Syl,Syl,Ik zou je van harte gunnen dat je wel hulp accepteert.Blijf in contact met mensen die je kunnen steunen,zeker wat betreft je alcohol gebruik.Je kan jezelf niet veroorloven nu jezelf compleet te verdovenmet alle gevolgen van dien.Het is pijnlijk verdriet recht in de ogen te kijken,de drank zal het verdiet niet minder maken.Nogmaals, heel veel sterkte en laat het alsjeblieftniet gebeuren dat je het afscheid van je zus, hoe moeilijkook, laat benevelen door drank.Daar zul je later zoveel spijt van hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Staat wel raar na zo een bericht, waar ik me overigens direct bij aansluit!maar hoe is het met niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 met niwi gaat het altijd goed zolang hij niet drinkt.en met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 hier blijven we ook gewoon doorhuppelen!!!maar zat ik me laatst af te vragenis er iets specifieks gebeurt waardoor je je nu hier hebt ingeschrevenof ben je in al die jaren er altijd mee bezig geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 er is niks specifieks gebeurd eigenlijk.ik ben vrijwel altijd bezig met alcoholisme, om me waakzaam te houden,je weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 ok,van de week en gisteren kwam de vraag langshoe lang duurt het eigenlijkhoe lang voordat je lichaam is hersteldmaar het belangrijkste je gedachten en gevoelens omtrent drankik ga er eigenlijk altijd van uit dat dit een periode is die wel voorbij gaatof tenminste de drang en het idee dat ik dagelijks alert moet zijnmaar nee dus!het is daadwerkelijk levenslangoohhww, dat klinkt wel erg negatiefik bedoel dus dat je levenslang alert moet zijnvandaar de vraag, jij bent tenslotte DE ervaringsdeskundige op dit gebied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 morge Spud!!je bent de lat hoger aan het leggen!!je bent meer dan ooit aan het internettendenk je echt dat je daardoor minder last hebt als je straks even geen internet hebt??geintje!!!gezellig dat je er bent!Morge Thee,hoe vaart u nu?ben je de dag van gisteren goed doorgekomen?en wat staat er vandaag op het program? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden