Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 oh ari nog gefeliciteerd met je dochter hoor:heart:slaap lekker en morgen weer lekker fris en fruitig opwerkse entot draad:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 hallo darvoel je je al een beetje beter?je was ziekies toch?morgen nog lekker dagje thuis toch zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 darwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Gelijk heb je. Niet gaan werken als je nog niet beterbent heb je uiteindelijk jezelf mee, moet je straksnog langer thuis blijven.Nee, ik werk op het moment niet.Ben wel volop aan het solliciteren maarhet wil niet echt lukken...heel frustrerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 ja dat zag ik te laat dat je het tegen ari had hahaik dacht dat jij naar bed ging...maar je ligt al in bed met laptopjeja das ook een manierIk had nog geen zin om naar bed te gaan,en moest toch mijn adb opdracht nog maken en toennog even hier ingelogd, vandaar op ditlate tijdstip nog op pc-tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 nee hoor,ben een aantal jaren uit de running geweest doorflinke burn-out.Ben toen gaan studeren en eigen praktijkbegonnen. Is helaas niet geworden wat ikervan gehoopt had, en levert niet voldoende inkomen.Moet nu dus een baan hebben om weer een normaalinkomen te genereren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 ook goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 ja en tijn, halloaja gaat wel goed, heb geregeld trekmomenten, maarwordt wel minder, maar richting het weekend toch wel weer erg oppassen geblazen. Ja nog steeds met allebei gestopt.Zijn getrouwd hé, wilde ze niet scheidendus allebei eruitweet soms niet welke trek er is...roken? of drinken? of beiden hahadas weleens lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 hoi niwi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2009 sie daar es, coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2009 die investering viel nog mee...is ook niet wegja daar kan en wil ik hier niet over uitwijden, hoeft ook niet, is niet belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2009 Praktijk is nog niet helemaal weg hoor, wie weet komt het nog goed, het heeftgewoon meer tijd nodig maar moet ikwel een baan hebben om een beetjenormaal te kunnen leven met 2 pubersin huis want die kosten genoeg hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2009 theo maassen is wel behoorlijk recht voor z'n raap:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2009 ik wens jullie allen lekker slapen en weer fris en nuchter opik ga naar mijn bed, kan de ogen nietmeer openhouden en dat typt zo naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2009 haha tijn, nou dat zou ik niet zo erg vinden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2009 Welterusten allemaal, ik zit nog in mn kraaltjes. pecee gaat vast uit doegdoegxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden