meiske Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Waauw niet alleen dyslectie's maar ook nog dom blond ben ik pfffffffffffffffen ja ik zeg het zelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Ja vandaag was mijn kabouter weer thuis. Was op zich wel goed. Alleen het boek dat ik gekocht had, niet zo, en het eten smaakte nog steeds niet, en het was te koud, en de verpleger die de medicatie in had gepakt, had het verkeerd gedaan, en.......en......en maar voor de rest was het leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Dadelijk lekker een film kijken met mijn stuk. Will Smit. Das pas een kerel. hijg hijg. Ja ik hijg omdat ik ff de afst. bediening moest pakken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 ummmmm en wat was het leuke bol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 quote: Originally posted by: ariNee, coco, zo simpel is het ook weer niet. Dan zouden andere spierontspanners ook werken. Dit is echt een bijwerking van de baclofen. Uit een test met ratten bleek dit, en een Franse cardioloog, die aan de drank was, en van alles al had geprobeerd, is dit bij zich zelf gaan uitproberen. Bij die ratten verminderde de zucht naar alcohol niet alleen, maar verdween zelfs helemaal. Dat is ook zijn ervaring. Op pagina 2 van de spits stond een heel artikel hierover. Was ik al bang voor dat het niet zo simpel zou zijnIk ga nooit met het OV maar misschien kan ik het eldersnog lezen. Wel interessant. Wat heeft baclofen voor bijwerkingenof stond dat er niet bij vermeld? of zijn er geen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Co dat mag jij uit zoeken. Ik weet het niet hahaha maar je moet toch ook zeggen dat het een beetje leuk was. Nou we hebben weer gesproken. Dit keer over de, ja je raad het al, Nederlandse taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 bolmijn moeder is ook helemaal gek van Jan Smitveel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 bolhahahaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 CCCCOOOOO Will Smitt. Die lange zwarte amerikaanse acteur, dosie. Jan Smit pppffftt, nee daar ben ik te oud voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 ari:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Ik heb heel weinig tot niets met medicamentenAltijd al een aversie tegen gehadWhy? Keine AhnungAls ik al iets nam, was dat als ik heel erg nerveus wasof ontzettend gespannen, maar dan iets op natuurlijke basis,homeopatisch.Zal ook alleen nemen als het echt niet anders kan.Maar iedereen die het wel neemt en er baat bij vindt,prima natuurlijk!Dus, die zalf? No way voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 BolOOOHhw sorry.... zie je, ben weer met teveel tegelijk bezigen ga dan te snel en slecht lezen, even dimmen dusUuh ja ook daar sla ik niet van achterover... enne is toch ook zooud nog niet bollie...Geef mij George Clooney maar ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Bijwerkingen baclofen:slaperigheid, misselijk, last krijgen van maagdarm kanaal,verminderde spierkracht (is logisch) enzlijkt mij voor een gezond mens niet normaal om dit te slikkenen maar hopen dat je geentrek meer krijgt pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Nee Co, geef mij Sean Connery maar. Dan word m'n borstkast in ene twee keer zo groot. mmmmm heerlijke vent hoor. Vooral als hij lang haar heeft , en in een staart draagt. (slurp slurp) Heb je die benen wel eens gezien van hem? Mooi breed van boven en dan z'n..... en z'n ........ OOOOOOOOIk ga t.v. kijken dit gaat me te ver hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 MeiskeJa, dat is ook altijd zo naar, al die bijwerkingen.Heb al zo vaak van de HA een recept gekregengehaald bij de Apotheek en niet verder gekomendan het lezen van de bijsluiter, dan had ik het al welbekeken.Ja, onder sommige medicatie komt niemand uit denk ik, en dan zal het wel moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Bolik kan er ook wel wat bedenken en opnoemenmaar doe ik maar niet. Laat ze maar lekkerin hun paddestoeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Allemaal nog een fijne avond.Ik ga nog even kastje kijken ende meute pubers de deur wijzendie nu bij mijn dochter op haarkamer (aan het verbouwen....) zijn.tot draad:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Coco ook nog een fijne avondik wens jullie allemaal ook een hele fijne avonden slaap lekker voor straks knuffeltje van mij:)voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Bolletje: ik voel verdriet lichamelijk door mijn lijf gaan.Een pijn die door mijn buik trekt naar boven, tot in mijn hersenpan.Durven voelen... even stil blijven staan bij dit gevoel, laten komen en het gaat weer weg.Vanavond naar de film Bill Elliot gekeken.Een film van het volgen van je grootste passie.Lef hebben en doorzetten.Een film over gevangenschap en vrijheid.Lieve mensen: Welterusten, was voor mij een avond vol inspiratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Trusten An. Bedankt voor de uitleg.Mensen ik ga de anderen na doen, ff een douche pakken, dan nog ff h. v. Nederland kijken en dan lekker pitten.Tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Ik log even in om iedereen welterusten te wensenben te lang bezig geweest met een e-card voor Will want die is morgen jarig en nu mag ik dus alweer naar bed.truste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Ari lieverd, ik stond in de douche en dacht "wat stom, heb ik Ari alleen laten zitten, dus de douche uit en de p.c. ff op nieuw aan gezet maar je bent nu ook offline. Jammer want misschien had je nog even willen babbelen. Nou dan morgen maar weer.Hoop trouwens dat Druppel zich morgen weer wat beter voelt. Zal voor haar duimen.Nogmaals trusen allemaal, kruip er maar lekker in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 Hier ook een slaperd die welterusten kwam zeggen.En hoopt dat jullie beter slapen ALS vroeger (het klinkt voor géén meter vinnik).Ben de hele dag off-honk geweest zowat dus blij dat ik naar mijn mandje kan.Slaap wel en morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 GaapZo zegEven wat uurtjes geronkt op de bankFlink wat moeheid komt eruit na de strijd van afgelopen jarenLekker op de bank met de kachel aanTevee uit en luisteren naar de regenDe Yoga heeft wel wat veranderdIk zet mn compu vast uitwie weet eens vroeg naar bed maar ik denk dat ik nog even zo fijn blijf zitten dag allemaalwarme groetx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst 3 november 2009 nee hoor thee, het is echt opvallend rustig vanavond en misschien is het wel de volle maan, of is ie alweer over vol heen?ik ga ook zo slapen, voor mijn doen ook vroeg. vanmorgen heerlijk naar het strand geweest en de rest van de dag weinig gedaan maar wel zonder schuldgevoel hihi.en nu op weg naar mijn voorverwarmde bed met elektrische onderdeken!!en natuurlijk een spannend boek!!groet en weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden