Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 goedenavond witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Muis, je kunt ook letten op allerlei signalen die hij op zijn eigen kindmanier geeft. Kijk eens wat hij tekent b.v. of als hij met speelgoed speelt (poppen?) wat er dan gebeurd. Kan soms een ingang zijn om met hem te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ik kan er ook zeker over praten met mijn zoontje nu(7)en ook inderdaad,zonder zijn vader af te vallen,en óók ik heb mijn zoon gezegd,dat waar er 2 vechten,er 2 schuld hebben,en dat het niet alleen papa's schuld is.Soms vraag ik dingen aan hem,en soms wil hij er wel over praten,soms niet.Maar hij is zich wel bewust dat dit gewoon niet kan.Maar het kan er maar zo out of the blue uitkomen,dan begint hij er ineens over,en dan besef ik me:"hij is er toch soms mee bezig"en dat doet me zeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Daar heb ik op gelet Alkol,maar daar kan ik tot nu toe nog niks in vinden,gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Hoi alcol.Pfff gelukkig heb je nog wel dezelfde naam...Zie je steeds veranderen, maarre dit staat je goed hoor.Wil je trouwens even sterkte wensen met je zus...Das toch goffer wat he, die rot ziekteEn dan ook nog is zo een ruzie in je fam. Moeten ze maar snel mee stoppen hoor, er is al teveel narigheid in je fam, vind je ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Welkom Muisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Dank je Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Dat hij ermee bezig is is goed Muis, dat betekent dat hij het op zijn manier aan het verwerken is. Kinderen zijn heel veerkrachtig hoor. Goed van je dat je zijn vader niet bent afgevallen, hoe verleidelijk dat ook is hè. Dus stop met jezelf schuldig te voelen, je bent goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Dus ik moet die naam dan toch maar wel houden Witte? Pff, zo zie je maar zo afhankelijk van het oordeel van anderen, zwak punt van me. Die verandering ja, komt misschien omdat ik nu 6 dagen droog sta na eindelijk besloten te hebben voor altijd (zei hij flink) te stoppen. Voel me veranderd en daar past iets nieuws bij, hoewel ik ook vind dat het me herinnerd aan iets waar ik niet meer aan herinnerd wil worden, niet meer mee geassocieerd wil worden. Om me scherp te houden.Heb nog een alternatief:Al Bundy, ook zo'n loser als ik hebben we toch de Al gespaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ja Hermie,dat kan inderdaad heel verleidelijk zijn,maar het heeft geen nut,he?Mooi geschreven Wingchun....toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Nou nou niet zo negatief Alkol. Wat nou loser, je doet toch iets aan je probleem. Ik pleit voor een positieve naam enne.. vond je oude koppie toch leuker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 haha moet je helemaal zelf weten alcolLastig he, zelf keuzes maken???Maar je kan het, ik volg je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Leuk spel op ditjes en datjes,wie doet ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 DANK JE WEL FIBO!!!!!!!!Voor de tip!!TOP!!En natuurlijk ook voor het welkomLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ik kan helemaal niet zelf keuzes maken,of moeilijk iig, heb altijd veel meningen nodig, invalshoeken, voors en tegens mitsen en maren.. en als iemand stellig zegt 'zo is het, dan ben ik om. En loser, ja wel degelijk, had veel kunnen bereiken, heb nu 2 banen waar ik relatief weinig mee verdien, lager nivo dan ik had moeten kunnen. Toen mijn zoon ging werken verdiende hij al bijna evenveel als ik nu. Maar ja, hersens opgezopen he. En Al Bundy is heel komisch daarentegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 quote: Originally posted by: tijnhou gewoon de naam die je nu hebt ik zie niet wat er mis mee is. Op een van de vorige draadjes zijn er 2 leden geweest die het beter vonden als ik mijn naam wijzigde. En Hermie begin jij nou weer over die rotkop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Hannah, misschien lees je dit morgen nog. Ik kan nergens in de discussie van vandaag vinden dat ik op een vraag van Sailor heb geantwoord. En ik heb inderdaad als psychiatrisch verpleegkundige gewerkt, maar dat is lang geleden.Als je me ergens op vast wil nagelen, prima. Maar ik weet dus niet precies waar jij het over hebt of wat je wil weten.En ik kan best op het forum komen, zoals je ziet, ook ivm mijn man, maar soms ben ik gewoon liever bij hem.Maar ondertussen gaat het gesprek allang weer ergens anders over. (Aanvulling: gelukkig maar. ik geef dit antwoord alleen maar uit beleefdheid.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Je vraagt toch om input Alkol? Enne over rotkop gesproken diegene die je nu hebt gekozen die vind ik pas irritant, ik krijg daarbij de associatie van een betweterig, vervelend, zeurderig mannetje. En wat dacht je als naam van van Crodino, aperetivo non-alcoholico;)Aanpassing: je hebt gelukkig je oude hoofd weer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ik ga ook maar proberen te slapen.......neem maar flesje water mee......OP HOOP VAN ZEGEN!!!!Weterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Het zal wel aan mij liggen maar waar hebben jullie het over met alko?Afbeelding? Of............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 de tekening van zijn naam en zijn nickname Emmaroos.Alles ok met je trouwens??Las iets over nare ziektes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 We laten alles bij het oude (hoofd) op één ding na: juist, geen drank, ga zo een kopje slaapthee nemen (zo, zullen mn hersens van schrikken) en dan onder het dons (wol kan niet meer he). En Hermie, was toch niet stekelig bedoeld mijn opmerking, dat haal je er toch wel uit hoop ik ('begin jij nou ook al..')? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 He Muis welterusten he en wens je goede nacht toe, morgen ziet alles er anders uit. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Alkol, toch weer voor de Imam gekozen.En ja, die drinken altijd kopjes thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Nee hoor Alkol ik begin helemaal niet, dan schrijf ik heel anders en gebruik ik ook geen emoticons.Slaap lekker allemaal ook ik kruip mijn lekkere warme waterbedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden