Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Denk er aan ook mijn naam te veranderen. Heb hele forum afgezocht hoe dat moet, maar vind het niet. Kan profiel aanpassen, maar gebruikersnaam niet. Of kijk ik ergens overheen?. Moet trouwens nog wel bedenken hoe ik dan moet heten. Ook wil ik van die 'ouwe kop' af die ik nu heb gekozen. Lijkt helemaal niet op mij.Is die koffer nog beschikbaar?. Wilde eerst de boeken, maar die zijn al in gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 En hoe doe ik een verzoek aan tactive, gewoon hier plaatsen of ergens anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 AlkolDank je, graag gedaan!Ja ben nog maar een klein groentje.Ben heel blij met dit forum, het helpt me echt.Ja 2 tegelijk de deur uit, valt niet mee, maar ja hebgeen zin meer om excuses te verzinnen om mijn lijfen leven te verpesten en mijn kinderen er meelastig te vallen.Ja dat klopt, dacht ik ook, zal wel meevallen, iklig thuis niet lam op de bank. Nee, datgebeurde ook niet, maar kwam wel lam uit dekroeg of van een feest vandaan. Als ik daar nuaan terug denk, denk ik dom mens!Maar goed, een strijd blijft het wel, en somsis de trek daar en ja dan duik ik op hetforum of naar buiten, ga in elk geval iets doen.Go for it Alkol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 CoJa lam was ik ook nooit, hoe wonderlijk ook met zo'n inname. Het bijzondere is dat mijn kinderen helemaal niet zo'n hunkerbrein hebben, de jongste is 16, de oudste 22 (en daartussen 18 en 20). Kan nog komen misschien, maar hoop het niet. Kinderen zeiden er ook nooit wat van, althans niet tegen mij, op een paar keer na en dan komt het wel aan hoor!Alle kinderen hebben lang borstvoeding gehad,misschien is dat een hypothese. Ikzelf namelijk maar heel kort heb ik ooit van mn ma begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ok Kirk, ga ik proberen. Nu nog een anderen naam. Alf lijkt me wel wat, maar alleen als iemand weet welke figuur dit ook al weer was (en niet snel googlen he). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Alkoldat was toch dat beest uit de ruimte ik heb niet gegoogled, nog niet haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Zeker Co, nog wat details? Zal schokkend zijn voor sommige f-ledenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: alkolOk Kirk, ga ik proberen. Nu nog een anderen naam. Alf lijkt me wel wat, maar alleen als iemand weet welke figuur dit ook al weer was (en niet snel googlen he). daar hoef ik niet voor te googelen , dat was een beerachtig beest dat zogenaamd uit de ruimte op aarde was geland bij een gezin . een comedy dus . Leek naar mijn idee meer op een aardvarken met die snuit (wordt ineens een minder leuke naam) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RJB Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Nogmaals dank allen.. Vooral ook Hannah, voor je lieve woorden.Ik geloof dat ik de grond onder mijn voeten weer begin te hervinden.(terwijl die er altijd al was)Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Coco,dank je wel voor je mail,wilde je terugmailen,maar dat lukte niet,zoals meer dingen me nog niet echt goed afgaan,maar dat zal gewoon even wennen zijn.Warme groet terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Alkolmijn kinderen zijn 13 1/2 en 18 1/2 jaar oud.Die 1/2 jaren zet ik erbij omdat die voor kinderen'altijd héél belangrijk zijn..Die van 13 (dochter) was er fel op tegen dat ik dronk enheeft mij er een aantal keren op aangesproken,oei wat voelde ik me toen klein..... pfffZe gaat zelf nooit drinken zegt ze, maar ze zou ooknooit gaan roken, doet ze nu toch..de oudste (zoon) heeft er nooit iets van gezegd, maarrookt nu al bijna 2 jaar jointjes, vreselijk vind ik dat,maak me grote zorgen om die jongen, gaat niet naarschool en heeft geen werk..nah ja maar hopen dat hijop een dag het licht ziet en 'normaal' gaat leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Hoi Muisjeja is een beetje vervelend als je gegevens door iedereen te lezen zijn hè?!Maar je hebt de draad gevonden. Mooi.Hoop dat je hier vind wat je zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 AlkolOOOEEIII ja gegoogled, héél gevaarlijk hier LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 RJBGo for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Alkol, Ik heb 2 kinderen. De oudste heeft borst voeding gehad en de jongste niet.De oudste drinkt wel, zei het met mate en de jongste nauwelijks. Ik denk niet dat hier conclusies uit te trekken zijn.Is er ooit onderzoek naar gedaan.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 AlkolMaar hij drinkt niet (mijn zoon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 CocoDat lijkt me heel naar om te moeten zien dat je kinderen gaan doen wij jij deed (op die jointjes na dan). Het kan bij de leeftijd horen, wat experimenteren en dan gaat het wel weer voorbij hopelijk. Aan de andere kant heb je nu laten zien dat je er beter niet aan kunt beginnen en dat je ook weer kunt stoppen met alle voordelen. Verbieden heeft denk ik geen zin, zelf hebben we de kinderen nooit verboden om iets te nemen, maar wel altijd gezegd niet te drinken voor je 18e en altijd gewezen op de gevaren van genotsmiddelen, meer kun je denk ik niet doen. Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Alkol ja thanx.Ik zie wel dat ze er allebei bewondering voor hebben dat ik bengestopt met roken. Mijn zoon zegt steeds: rook je nou nog steedsniet? en ik zie aan mijn dochter dat ze het heerlijkvindt dat ik niet meer drink.Mijn kinderen hebben allebei borstvoeding gekregen. alleen nietlang. Ik zelf heb ook borstvoeding gekregen, hoe lang? geen idee!Ja, of dat invloed heeft weet ik niet eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 KirkySlaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Iedereen nog een fijne avondik ga tv kijken, tot draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Houtje bedankt voor je tip over het programma Teach 2000. Ik heb het even opgezocht en gedownload. Dochter en ikzelf zijn er erg enthousiast over. Ze is pas 10 en heeft (gelukkig) nog niet zo veel huiswerk maar ja jong geleerd is oud gedaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Goeie avond Tijn. Op weer op de koffie hoop dat je nog een tijdje lekker kunt babbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Hallo muis,Ik heb gezien dat je je ook aangemeld hebt op het forum. Ik hoop dat je heel veel steun vind bij ons forum en dat het je sterk maakt.Als je het moeilijk hebt, b.v. trek in drank, kun je hier altijd om raad vragen, hoe er mee om te gaan. Welkom:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Mensen ik ga stoppen. Ben toch wat moe en duik niet al te laat m'n bed in. Morgen een drukke dag met de kabouter.'s'Midags hebben we een vergadering dus moet ik me daar nog wat op voor bereiden.Slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 quote: Originally posted by: sammyAlkol, Ik heb 2 kinderen. De oudste heeft borst voeding gehad en de jongste niet. De oudste drinkt wel, zei het met mate en de jongste nauwelijks. Ik denk niet dat hier conclusies uit te trekken zijn. Is er ooit onderzoek naar gedaan.? Geen idee, probeer een verklaring te zoeken waarom mijn kinderen niet zo'n fout brein hebben. Is toch voor 50 %erfelijk schijnt het, mijn vader was er ook zo een en hoe merkwaardig ik, moest dit van mijn broer horen, zelf heb ik er weinig van gemerkt. De jongste heeft niets gehad zeg je, maar dat ligt dan wat anders, want niet gehad betekent mogelijk ook geen hunkering ernaar. En als je iets lekkers kort hebt gehad, nou dan verlang je daar wel naar. Heb je het niet gehad, dan weet je het ook niet. maar nonmaals het is maar een idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden