druppeltje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Hannah is mijn galgenhumor om mezelf op de been te houden. Soms geef ik het aan dat ik lach en niet blij ben maar meestal niet. Thuis doe ik dat ook. Dan zeg ik bv tegen mezelf komaan mankepoot sta eens op en doe wat. Mankepoot is een rot woord maar moet mezelf echt krikken hoor dus is dit blijkbaar mijn manier. Snappie? Lach wel maar ben niet blij meer moet wel door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 ff vraagje hoor Drup en Hannah, kennen jullie elkaar van een meeting of alleen van het forum??Ben ik zomaar eens nieuwschierig naar ivm komende meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 De zaterdag, die is passéde zondag reeds geborenhet forum leeg en stilgeen lid laat zich meer horenMistroostig staar ik naar het schermen helder als de nachtoverdenk ik wat te doennaar bed, of toch nog wat gewachtnee, wachten heeft geen zinwie zou er reageren?ik zit hier met een smachtend lijfalleen de zucht te kerenSoms krijg je minder dan verwachtook daarvan kun je lerenmaar ik weet niet zeker ofik morgen terug zal kerenMisschien maar beter zovertrouwen op je eigen krachthet enige wat nog restis nu een lange nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Hallo, riep daar iemand?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Ja ikzei de gek.Nou Alkol, welterusten dan maaren Woman jij ook, als je nog ff komt kijken.Ik was naar het filmhuis en dachtik lees nog even bij, maarzo'n kort draadje heb ik nog niet eerdermeegemaakt in mijn 3 maanden.Eigenlijk wel een goed tekenhebben we toch een sociaal leven dus.Slaap lekkeren tot morgenJane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst 7 november 2009 Hoi Jane, ja ik ga ook nog afsluiten. Je bent een lieverd xxSlaap lekker allemaal, ik ga dromen van mn doedelzakprins Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ik dacht, ik ga nog even om het hoekje kijken hier.Maar..............er is helemaal niemand meer.Nou ja, ik ga mn bedje ook maar opzoeken.Alvast voor een ieder een hele fijne en droge zondag.Liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 yep,gewoon wakker!even een foutje in de berekening, ben namelijk rond een uur of 8 in slaap gevallen op de banktja, dan zitten mijn uurtjes erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 ach, je hebt het over een vechtgalaweet jij wanneer de finale van K1 is?of is die alweer voorbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 hee tas en tijn,zeg nog even gedag.Was ook op mn bank in slaap gevallen Tas.Jij hebt dus ook zo een lekkere bank als ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Kruip nog ff lekker mn bed in.Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 hee witte!!het gaat nog druk en gezellig worden hier, en dat voor midden in de nacht!ga je nog even door naar je bedje?of ben je uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Slaap lekker witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 tjee, dat is een tijd geleden dat ik dat heb gezien.wordt dat uberhaupt nog wel uitgezonden op de nederlandse zenders?ach, ik ben er ook even uitdit jaar voor het eerst geen formule 1, geen boxen en geen k1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 het gaat wel weerhectische weken achter de rug en dat was zeer slecht voor mijn humeurvandaag zag ik voor het eerst weer eens een lachende tasheb mijzelf maar even direct voorgesteld bij jou ook alles goed en soepel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 tja daar kan je ook goed shagarijnig van worden als het werk niet loopt.merk je eigenlijk veel van de crisis of valt het mee?hier in dit dorp valt het wel mee, maar het gehele dorp is dan ook een grote bouwput.voor de zzp-ers een mooie tijdik heb ze nog nooit zo hard horen klagen omdat ze teveel werk hebben maar is het gewoon effe zeuren of is er iets gebeurt waardoor je slecht slaapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 daar hoor ik wel goede dingen van, melatonine bedoel ikmaar verder heb ik daaar geen ervaring meeover het algemeen slaap ik uitstekend maar heb soms ook wel dat ik of meer slaap of veel minderbij mij werkt gewoon de ordinaire regelmaatniet moe, toch op hetzelfde tijdstip naar bedanders een valdispert voor het slapen gaan, werkt ook altijdmoet je alleen niet te lang gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 ja dat is hetzelfde!ik ga ook nog even mijn mandje opzoeken, misschien kan ik nog een paar uurtjes pikken.ga jij ook nog strekken of blijf je op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 slaap ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden