Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Behalve drup is er geloof ik niemand die ik ken maar dat geeft niet misschien leer ik wel weer iemand kennen, we gaan allemaal voor hetzelfde doel!
Het is een goed te zien dat er toch steeds weer nieuwe mensen zich aanmelden, iniedergeval goed te zien dat mensen daadwerkelijk van dit slopende probleem af willen.
Dus voor alle nieuwkomers, Go For It !!!!

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Isa

Helemaal waar maar soms lijkt het sterker dan jezelf......maar als ik dan de text onder jou berichtje lees denk: O ja, zo moet ik juist niet denken!
Maar alleen maar in de trant van: Wat een geluk ik Hoef nooit meer te drinken!

Hoe gaat het met jou....? Ik kon je niet vinden op wie is wie

Geplaatst

Hey Jozias, wij kennen elkaar ook nog niet volgens mij, hierbij dus.....:)
En je hebt gelijk we zitten hier allemaal voor hetzelfde en het is fijn dat we elkaar hier kunnen ontmoeten.

Geplaatst

Ha die Isa, fijn te horen dat het goed met je gaat.

Zelf ben ik net terug van een korte vakantie samen met mn vriendin.
Naar Belgie geweest, lekker shoppen in Antwerpen en uiteten in Brugge.
En..........ik heb het weer helemaal droog gehouden.
Haha moest ik toch ff zeggen.

Geplaatst

Pippie
Hoi!!!
Gefeliciteerd met je 28 dagen op naar de volgende!! :present:

Isa

Ik heb je gevonden, dus al een flinke tijd droog begrijp ik, heerlijk!
Hoest met je relatie.....

Geplaatst

105 dagen klinkt inderdaad heeeeel erg veel.

Ik zit nog in het stadium dat ik in dagen tel, ach en het maakt ook niet uit, zolang we de eerste maar niet nemen.

Geplaatst

Jasmijn
Van het voornemen alleen al kan je je zo gelukkig gaan voelen, kan je nagaan als je het besluit genomen hebt niet meer te hoeven drinken, wat een feest zal dat zijn :D!

Geplaatst

mmm erwtensoep!
Ik ga zo pompoensoep eten, heb een tijd geleden 3 pannen gemaakt en ingevroren, heerlijk!! met gemberpoeder, en kokosmelk
heb nu nog 1 grote bak in de vriezer staan.

lekker hardgelopen, blij dat ik gegaan ben en nu weer verder aan het werk om de buurtkrant in elkaar te zetten en een website.
op de radio spijkers met koppen, schoon gedouched, soepje pruttelt! prima dagje dus!!

Geplaatst

Hey Jasmijn,
Jammer van gister, maar wat goed om te horen dat je nu weer zo bezig bent zeg.
Soms moet je eerst weer een x vallen om dan weer es te ontdekken dat de drank je vriendje niet meer is.
Goed ook dat je geen drank meer in huis haalt de komende tijd, ik doe dat ook niet meer.
Want dat is dan de kat weer op het spek binden en het is al moeilijk genoeg om al de verleidingen te weerstaan.
En dan kom je ook nog langs de drankafdeling in de supermarkt, goed dat je daar gas hebt gegeven.
Jezelf af en toe es lekker verwennen, is een goed ding. Lekker badderen en dan aan de chocomel met slagroom. Je brengt me nu ook op een idee, ik denk dat ik dat ook zo bij de boodschappen in mn karretje ga gooien :)

Geplaatst

ik log nog even in voor drup,

lieve drup wens je heel veel sterkte de komende dagen
liefs en dikke knuffel van me:present:

Jane:present: wat heb je dat mooi verwoord ,
tja soms moet je weleens aan jezelf denken ,
is gewoon niet anders,
al was het voor muis wel heel erg dat er op dat moment,
niet te schrijven viel, maar snappen doe ik het wel.

dikke knuf van me

jozias welkom ik leer je wel kennen hier op dit forum
sterkte en knuf:present:

lieve allemaal ik ga ervandoor fijne dag nog en lieve knuffel van me:present:

Geplaatst

Jozias dan ben je echt lang weggeweest want ben al een beetje roestig geworden hier hahaha. Sorry dat ik ff over je heen ging maar was (te veel) met mezelf bezig. Ben blij dat je de weg hebt terug gevonden al zal de reden daar anders om zijn.

Had nog ff gekeken op de site van die mormon waar ik het gisteren over had maar het zijn geen mormonen en het is Christelijk. Ze doen ook aan verslavingszorg dus miss een tip voor de gelovigen onder ons als ze eens willen kijken. Zal het nog ff neerzetten voor wie wil: www.mormon.org/nl

De kat springt steeds met een hoop gemauw naar het volgekooitje waar een nepvogel in zit dus die is ook aan het dementeren.

Snap nu ook waarom de bezorgkosten van Appie zo duur zijn. Ze kwamen voor de buren en ik heb nog niks. Ja zo blijf je rijden. Lijken wel ambtenaren hahaha.

Geplaatst

Dank lief Meiske nu voor jou een knuffel. :heart:

Kijk dat krijg je als je hier zo lang bent en zoveel mensen ziet passeren. Soms komen ze na een lange tijd weer terug dan weet ik het niet goed meer. Omdat ik herkend werd hoop dat ik de goede voor me heb en vooral gezien dat icoontje. Ergens hoop ik het van niet gewoon want je komt hier niet om jeuk.

Geplaatst

Heej dank Ari voor het meedenken. Je hebt er dus meer verstand van als ik. Dacht iets te hebben gevonden voor de gelovingen onder ons. Jou posting zo te lezen probeer ik weer het wiel uit te vinden.

Geplaatst

Terug van de toko....

Ari
Ik snap je helemaal, ben ook een bourgondier maar weet inmiddels (gelukkig) uit eerder ervaringen dat je dat ook prima kan zijn zonder drank!
Ook is ben (was) nooit lam, kan een liter wijn drinken zonder dat iemand het merkt (helaas)
Mijn man moedigd me ook steeds weer aan, herinnert me braaf aan mijn refusal en informeert af en toe of ik het moeilijk heb maar Echt begrijpen doet hij het niet, dat kan inderdaad echt alleen een ervarings deskundige!
Ik zou me niet zo druk maken om de beloningen als je dan maar wel af en toe lekkere chocola blijft kopen en alvast een leuks reisje boekt voor over een jaar :D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...