witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Kruip nog ff lekker mn bed in.Tot morgen!
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 hee witte!!het gaat nog druk en gezellig worden hier, en dat voor midden in de nacht!ga je nog even door naar je bedje?of ben je uitgeslapen?
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 tjee, dat is een tijd geleden dat ik dat heb gezien.wordt dat uberhaupt nog wel uitgezonden op de nederlandse zenders?ach, ik ben er ook even uitdit jaar voor het eerst geen formule 1, geen boxen en geen k1
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 het gaat wel weerhectische weken achter de rug en dat was zeer slecht voor mijn humeurvandaag zag ik voor het eerst weer eens een lachende tasheb mijzelf maar even direct voorgesteld bij jou ook alles goed en soepel?
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 tja daar kan je ook goed shagarijnig van worden als het werk niet loopt.merk je eigenlijk veel van de crisis of valt het mee?hier in dit dorp valt het wel mee, maar het gehele dorp is dan ook een grote bouwput.voor de zzp-ers een mooie tijdik heb ze nog nooit zo hard horen klagen omdat ze teveel werk hebben maar is het gewoon effe zeuren of is er iets gebeurt waardoor je slecht slaapt?
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 daar hoor ik wel goede dingen van, melatonine bedoel ikmaar verder heb ik daaar geen ervaring meeover het algemeen slaap ik uitstekend maar heb soms ook wel dat ik of meer slaap of veel minderbij mij werkt gewoon de ordinaire regelmaatniet moe, toch op hetzelfde tijdstip naar bedanders een valdispert voor het slapen gaan, werkt ook altijdmoet je alleen niet te lang gebruiken
tasseke Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 ja dat is hetzelfde!ik ga ook nog even mijn mandje opzoeken, misschien kan ik nog een paar uurtjes pikken.ga jij ook nog strekken of blijf je op?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden