Spring naar bijdragen

Maandag 9 november 2009


Gast Loen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Drup, het blijft een moeilijke dag hè, buiten alle andere dagen om, want je mist hm natuurlijk elke dag.
Maak er inderdaad maar een beetje een rustige dag van en probeer de mooie dingen weer wat naar boven te halen.
Je man kijkt van boven naar jou hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve vrienden,

Ik ben er weer hoor en zonder kater. Heb een liter melk gedronken gisteren. Van te voren m'n darmen uit m'n lijf gespuugd. Ik kan niet tegen sterke drank. Had 4 cola met een scheutje wiskey gedronken en ben daar zo ziek van geweest. bah. Had een lekkere douche gepak en vond vanochtend een half doosje file american dat ik gisteren onder de douche op gegeten had. :o
Maar we gaan er weer voor. Dank dank voor alle lieve reacties van jullie. en geen zorgen, heb net een refusal gepakt dus we gaan het weer proberen. Gewoon zonder drank:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Isa heb ff terug gekeken naar de draad van gisteren maar kon niets vinden van je. Ik begrijp dat je een heel erg rot bericht hebt gehad. Nou ik zal dat nog wel een keertje horen maar wens je heel veel sterkte lieverd. Het is altijd makkelijk om een ander de schuld te geven, dan hoef je niet naar je eigen fouten te kijken. Ik begreep dat jouw vriend dit gedaan heeft???:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thé wat een kanjer is die Pa van je zeg. Ja je hoort vaak dat mensen die schommelen tussen leven en dood een B.D.E hebben. Heel wonderlijk. Maar hij heeft gekozen om te blijven leven. Het is z'n tijd nog niet. Ik mag altijd graag ervaringen van mensen horen die dit ook gehad hebben. Toch een bewijs dat er meer is dan alleen maar dit leven.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Isa, het doet inderdaad heel veel pijn.
Maar ik ben het er niet mee eens dat het je eigen schuld is en ik vind ook niet dat je deze opmerking hebt verdient van je vriend.
Jij bent nu zo op de goede weg en volhouden hoor.
Je bent een sterke meid en verdient een hele lieve partner, die er voor je is en die je begrijpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje praat zelf geen schuldgevoelens aan. Dat heeft geen nut en je voelt je daardoor nog rotter, en bevestigd jouw negatief zelfbeeld. Je bent o.k. zoals je bent. Een lieve zachte vrouw die heel gevoelig is.
Kijk naar wat je goed doet en dat is echt heel veel. Maar ik vind het niet terecht dat je vriend alle schuld bij jou legt. Hij heeft tenslotte ook zijn eigen verantwoording over zijn eigen gevoelens. 100:sun: voor jou hoor endie verdien je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...