pippie Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Tapas, ben ik jou vergeten, jij ook een hele goedemorgen natuurlijk!!En werkse voor straks.Ik moet zo ook wat gaan doen, maar eerst nog ff een kop koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Pippie dat is alleen maar gezellig hoor een welkomstcommite.Ga net zo weinig doen als gisteren. Doe want ik doen moet maar daar houd het mee op. Vreet veel te veel energie dat verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ja Drup, het blijft een moeilijke dag hè, buiten alle andere dagen om, want je mist hm natuurlijk elke dag.Maak er inderdaad maar een beetje een rustige dag van en probeer de mooie dingen weer wat naar boven te halen.Je man kijkt van boven naar jou hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Thé, ik kon vannacht echt niet in slaap komen, pas om een uur vier viel ik in slaap denk ik.Weet niet hoe dat komt, geen reden voor denk ik, heb ik af en toe gewoon.Jammer trouwens dat je vakantie niet door kan gaan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Drup, ik had in vorige berichtje geschreven, het blijft zo'n dag, ik bedoel natuurlijk een moeilijke dag.Heb het al even aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Goedemorgen.aan alle jarigen.Van Harte Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ja Thé ik ben inderdaad wel een beetje moe, maar ik kan vanochtend thuis werken.Misschien duik ik er straks nog wel even in (in mn bed bedoel ik)En inderdaad, vakantie is dan ineens niet zo belangrijk meer hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Goeie morgen lieve vrienden,Ik ben er weer hoor en zonder kater. Heb een liter melk gedronken gisteren. Van te voren m'n darmen uit m'n lijf gespuugd. Ik kan niet tegen sterke drank. Had 4 cola met een scheutje wiskey gedronken en ben daar zo ziek van geweest. bah. Had een lekkere douche gepak en vond vanochtend een half doosje file american dat ik gisteren onder de douche op gegeten had. Maar we gaan er weer voor. Dank dank voor alle lieve reacties van jullie. en geen zorgen, heb net een refusal gepakt dus we gaan het weer proberen. Gewoon zonder drank:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Hey Isa meisje, blij dat je toch even langskomt.Maakte me wel een beetje zorgen om je.Kan je het allemaal een beetje aan denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Is kee hoor Pippie je reageert hartstike lief.Moedig van je Isa en je hoeft niet veel te betekenen. Het belangrijkste is dat je er weer bent.En waar zijn onze feestvarkens met het gebak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Hieperdepiep voor alle jarigen en een hele fijne dag toe gewenst:musicnote:----------------------------------- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Fijn dat jij er ook weer bent Bolleke en ja de draad weer op nemen meis. Gaat je lukken want je was goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Zo daar ben ik ook weer even....Toch zijn die "oneliners" van iedereen onder hun berichten ook al een steun vinden jullie ook niet!Ben weer blij dat ik genomen heb vanmorgen want zonder zou het weer mis gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Lieve Isa heb ff terug gekeken naar de draad van gisteren maar kon niets vinden van je. Ik begrijp dat je een heel erg rot bericht hebt gehad. Nou ik zal dat nog wel een keertje horen maar wens je heel veel sterkte lieverd. Het is altijd makkelijk om een ander de schuld te geven, dan hoef je niet naar je eigen fouten te kijken. Ik begreep dat jouw vriend dit gedaan heeft??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Dag lieve Bol, blij dat jij er ook weer bent zeg.En het is nu niet zo, dat je nu weer helemaal opnieuw moet beginnen zonder drank, want je bent al een heel eind op weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Thé wat een kanjer is die Pa van je zeg. Ja je hoort vaak dat mensen die schommelen tussen leven en dood een B.D.E hebben. Heel wonderlijk. Maar hij heeft gekozen om te blijven leven. Het is z'n tijd nog niet. Ik mag altijd graag ervaringen van mensen horen die dit ook gehad hebben. Toch een bewijs dat er meer is dan alleen maar dit leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Lief van je Kit, ben ik blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Mogge lief Pippertje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Ja lieve Isa, het doet inderdaad heel veel pijn.Maar ik ben het er niet mee eens dat het je eigen schuld is en ik vind ook niet dat je deze opmerking hebt verdient van je vriend.Jij bent nu zo op de goede weg en volhouden hoor.Je bent een sterke meid en verdient een hele lieve partner, die er voor je is en die je begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Isa Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 goedenmorgenvoor alle jarigen GEFELICITEERD:light:wens jullie een hele fijne dag toe ennnnneen hele lieve knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Oef, ben ik weer na een drukke week Weet niet hou de vork hier aan de steel zit...niet bijgelezen, maar wil iig de jarigen feliciteren: Corinne Woman Pem :light::light::light:Bolletje, knietjes kuizen en bek op het stuur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Isje praat zelf geen schuldgevoelens aan. Dat heeft geen nut en je voelt je daardoor nog rotter, en bevestigd jouw negatief zelfbeeld. Je bent o.k. zoals je bent. Een lieve zachte vrouw die heel gevoelig is.Kijk naar wat je goed doet en dat is echt heel veel. Maar ik vind het niet terecht dat je vriend alle schuld bij jou legt. Hij heeft tenslotte ook zijn eigen verantwoording over zijn eigen gevoelens. 100:sun: voor jou hoor endie verdien je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Mensen ik ga zo, met mijn vlindernetje, naar de H.A. Die wilde een babbeltje maken over thuiskomst van mijn kabouter. Dus ik zie jullie straks weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst 9 november 2009 Fruitvliegje het is zo moeilijk om als je de keuze maakt te gaan drinken om dan hulp te vragen. Ik ben nog niet zo ver dat ik dat kan. Maar zal het, als het weer gebeurd proberen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden