CPAS Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Alle patatjes,Ik lees dan sommige mensen het best moeilijk hebben.En dan zeg ik: niet wanhopen, want zolang je voor jezelf probeert om deze rotverslaving te bestrijden, ben je op de goede weg. En ja, we weten hier allemaal dat die weg wel heel aantrekkelijke zijpaden kent.Daarom blijf ik zeggen: kom op voor jezelf en laat die eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Laat je tranen stromen... Laat je tranen stromen laat ze even de vrije loop laat je tranen komen enkel zo krijg je weer hoop Laat je tranen vloeien toon ze even aan iemand anders ze laten je hoop groeien ja dat kunnen die waterlanders Laat je tranen stromen geloof me het verlicht je pijn laat je tranen komen want door hen kun je wat blijer zijn Laat je tranen vloeien voel je dat het oplucht slaak je een diepe zucht en dit enkel door je tranen die je helpen je een weg door je verdriet te banen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 laat alle emotie er lekker uitkomen!Opkroppen heeft geen zin The.Uithuilen lucht lekker op.Hier is mijn virtuele schouder, maak er lekker gebruik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Hoi allemaal.Das niet niks Thee, heb je zo je best gedaan en nu er weer wat licht aan het einde vd tunnel is krijg je dit over je heen..Kan me voorstellen dat je, je nu heel rot voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 slaap lekker allemaal.Ik ga op 1 oor.Morgen weer vroeg dag. Laatste werkdag van de week.En dan lekker weer genieten van het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 in dit geval ben je dus geen betwetermaar weet je er meer van dus weet je het beterof ben ik nu de betweter...:$13.31 ??? een keer.... tsja ...Thé dat ga ik ffniet zoeken als je het niet erg vindt...waar ging het over, misschien dat ik het dan weer weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Pem welterusten:lips: hoi witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 "Zij die wij liefhebben en verloren,zijn niet meer waar zij waren,maar zijn altijd waar wij zijn". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 jee wat een drama beschrijf je daar...wat moet dit allemaal pijn doenik weet hoeveel pijn het doet nog steeds...wéérmaar...hij is altijd bij me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 waarom zou je dat niet mogen zeggenzo'n mooie spreuk moet voor iedere omstandigheid werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Hoi AriKom net thuis van een vergadering op het werk. Daar kwam aan het eind ook de afsluitende borrel op tafel.Ik ben toen maar wat gaan kopiëren(dat moest ik ook nog doen).Ari, stond jij bekend op je werk als een goede innemer en wat gebeurt er als je dan niet meer drinkt? Hoe reageert men en jij daar weer op?. Kortom, en zal die vraag nog wel eens veralgemeniseren, hoe ga je om met je rolverandering naar de anderen toe?Wat zeg je? Zoek je elke keer excuses(ik moet nog rijden , ik heb last van mijn maag...etc)?Geldt ook voor alle andere sociale situaties zoals verjaardagen, vriendenkring, kroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 NOu Thee,Ik kan me helaas levendig voorstellen wat je nu beschrijft!!Ik heb vd week met een oom van mij exact hetzelfde meegemaakt.Hij zat ook uren in de kou, want hij moest zo nodig zijn bed uit.Ik begrijp daar ook werkelijk niks van hoor, Dat het misschien beter voor het lichaam isom even op een stoel te zitten ok, maar dat laat je dan toch geen uren duren, zonder goed aangekleed te zijn, zelfs geen sokken aan.Oh jaaaa en wat denk je vd week lag hij in bed vreselijk te zweten, vroeg ik toevallig of hij zijn sokken nog aan had, jaaa dus. Waren ze vergeten uit te doen....Tuuurlijk worden fouten gemaakt, maar somsssss grrr.Wat een geweldige uitspraak Coco..Moest er ff 3x van slikken.Ga m onthouden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Hoi allemaal, weer veel te laat thuis, dus alweer bedtijdtot morgentruste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Hoi AR, doei AR;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 ThéIk hoorde op vaderdag dat mijn vader was opgenomen met een gezwel onderde arm zo groot als een tennisbal(had hij mooi verborgen)In die tijd had ik mijn ouders bijnaeen half jaar niet gezien, eigenlijkdoor mijn moeder, had mijn vader nietsmee te maken.Ik ben er direct heen gegaan. Bleekna onderzoek dat hij Non-Hodgkin had(lymphe klier k).Vanaf die dag zijn we 8 jaar langziekenhuis in en uit geweest voorchemokuren, behandelingen, vochtophopingenachter zijn longen etc etc. Een grote forsegoed gebouwde man van toen 55 jaarkwijnde helemaal weg in die 8 jaar totdater werkelijks niets meer van hem over was.En de droge humor die hij altijd had,had hij op het eind nog steeds. Geklaagdheeft hij nooit! Zei tegen mijn zusje altijd ik ben ziek,en jij gaat dood (dat was zijn cynische humor)en op het laatst zong hij jij bent ziek en ikga dood....Hij heeft mij beloofd dat als er leven wasna de dood hij dat aan mij (en de rest van defamilie zou laten merken) en dat doet hijnog steedsHet was een bijzondere man en de belangsrijkstepersoon in mijn leven. Voor mij is hijniet weg. Hij is bij mij, kan hem alleen niet zien...Vaders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Misschien moet je dat idd maar eens gaan doen dan Thee.Wie weet hoe je daar van opknapt??Morgen staat alles weer in een ander daglicht.Goed voor jezelf zorgen is net zo belangrijk als je niet laten verleiden tot..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Hier kun je het artikel vinden, want bij Psy Maga. kun je het alleen tegen betaling lezen.Voor ieder die het leuk vindt.Het artikel heet: In de ban van het hunkerbreinhttp://www.addiction-solutions...e-pers/in-de-pers.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Dank je voor het opzoeken Alkol.Wat schrijf je mooi over je vader Coco:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 witte thanx hallo Alkol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Goede avond allemaal Hoi Alcol ben vandaag na een paar dagen weer op het forum gegaan en heb zowat de hele week nagelezen , vooral jou verhalen .Zelf kan ik me helemaal vinden in jouw situatie heb het ook .Wat je net zei over het drinken na het werk en op overige feestjes ?Mischien zeg je waar bemoei je je mee , ook goed als je dat zegt .Maar heb je het niet verteld aan je familie en vrienden etc. ?Dit kan echt een hele opluchting zijn voor jou , je hoeft jezelf niet meer te onderdrukken om smoezen te verzinnen.Zelf heb ik dat wel gedaan , als ik nu bij vrienden komt staat er koffie inplaats van drank(bier) wat altijd normaal was in mijn situatie Mischien kan je hier wat mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Er staan nog veel meer interesting artikelen in zie ik nu opeens, soms wat moeilijk te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 goedenavond DriekAlkol ik heb het artikel opgeslagen in mijn adb map;)kan ik het op mijn gemak lezen als ik meer tijd heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 wat je zegt Théhet lijkt alsof mensen tegenwoordig veel minderinteresse hebben in hoe zij hun beroep uitoefenenniet alleen in de zorgze weten zo weinig denk ik weleens en zijn zo weinigbetrokkenwil niet generaliseren natuurlijk, de goeden lijdenimmers altijd onder de kwadenen de zwarte schapen in families ookzoals wij en velen met ons vermoed ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 DriekDank voor je reactie, en nee is geen sprake van bemoeien lijkt me.Ja, ik heb het tegen mijn broer, zus en schoonzus verteld en tegenmijn muziekvrienden. Bij die laatsten vond ik het erg moeilijk om te stoppen, althans de vorige keernu weet ik het nog niet want ik heb ze na het stoppen nu niet meer gezien.In de muziekwereld gaat nu eenmaal veel drank om en op een colaatje de avond doorbrengen is(was) best wel lastig.Mijn familie bekende dat ze eigenlijk ook een probleem hebben, nl het doordrinken, maar nog niet zo erg als bij mij. Wel begrip gelukkigNee, het gaat juist om die kringen waar het beter is om niet te vertellen dat je niet meer drinkt omdat jealcoholist bent. Daar zijn al voorbeelden geweest op het forum dat datverkeerd afliep, want mensen plakken daar een speciaal plaatje op en daar kom je niet makkelijk vanafMaar elke keer excuses bedenken vind ik ook nogal wat. Morgen is bv weer de eindeweeksborrelen daar stond ik wel bekend als een groot wijnliefhebber samen met een andere collega. Gingen we geregeld met elk een fles wijn in de mik gewoon naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 quote: Originally posted by: Cocowat je zegt Thé het lijkt alsof mensen tegenwoordig veel minder interesse hebben in hoe zij hun beroep uitoefenen niet alleen in de zorg ze weten zo weinig denk ik weleens en zijn zo weinig betrokken wil niet generaliseren natuurlijk, de goeden lijden immers altijd onder de kwaden en de zwarte schapen in families ook zoals wij en velen met ons vermoed ik Mijn schoonmoeder zit in een verpleegtehuisIs al bijna 2 keer doodgegaan (uitdroging) door nalatigheid personeelZijn pittige woorden uitgesproken en sindsdien gaat het wat beter,maar komen haar nog wel eens opzoeken dat ze radeloosop zoek is naar een verpleger als ze alles weer eens heeft laten lopen.Dan tref je één verpleger aan op 16 gasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden