Otje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Zo dat was me een dagje wel...Straks eens kijken wie waar gaat slapen, met zn allen op het grote bed ? Zowie sliep de eerste nacht even bij mij en daarna op de bank. De nacht erop sliep ze de hele nacht bij mijEens kijken hoe dat nu gaat dahag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nou Woman gezellig zo'n triootje zal wel niet veel van slapen komenkatten zijn nachtdieren heoh ik moet de jongste nog even binnenlaten, ZiggyCarlo de kater wilde niet naar buiten, de luie dikzakNou dan ga ik ook maar eens uitloggenwelterusten voor straksdoei doei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Was nog niet uitgelogd hoor Jane..Moest alleen nog opruimen, voor ik dr geen zin meer in had.Maarre als je gaat. Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden