Spring naar bijdragen

zondag 15 november

Vie

Aanbevolen berichten

Hai ik kom ff aan het forum hangen, teruglezen etc. Het overvalt me nogal dat die rottrek
zo sterk terugkomt. Ruim 8 maanden geen drup gedronken, trek werd steeds minder en nu knal
al een paar dagen; heeeeeelp. Manlief heeft nergens last van en snapt het niet;
hoezo alles gaat toch lekker, waarom zou je een borrel willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dhendro, misschien vroeg eten, helpt dat? Het is buitengewoon onnozel, maar bij mij is het na het eten over.

Vie,
Een piepje? Is dat voor leeftijdscontrole of zo?

Bol,
Ja met ham en kaas uit de oven!

Drup,
Is daar nou niets aan te doen? Ik ben bij migraine ook een innige omhelzer van de toiletpot maar bij
helpen wél: zetpillen met Domperidom. Daar gaat het écht van over. Die kan de dokter geven.
En vreemd genoeg kan ik niet tegen Tramadol, maar wel tegen gewone morfine.

aanp: dat spul heet Motilium en de stof die erin zit is Domperidom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina
Natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben
en ook over dingen die zij (of ik) niet hebben.
Alleen vind ik het altijd heel moeilijk te
verkroppen als mensen zeggen 'iets' te doen
of niet te doen in een situatie waarin zij zelf
niet zitten of geen eigen ervaring mee hebben.
Misschien is het dan handig om erbij te
vertellen dat je die ervaring van vriendinnen
hebt meegemaakt, of dat je dénkt het (iets) niet te
zullen tolereren. Ja is ook een beetje de taal, hoe
schrijf je iets neer. Zo blijft schrijven toch soms
heel lastig kwa interpretatie.
Verder wat mij betreft geen kwade gedachten hoor,
integendeel.
;)
aanp was naam vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coco een dikke vette knuffel voor jou. Je klinkt inderdaad een beetje pissigjes, als ik het zo mag noemen. Fel. Daar is ook niets mis mee.
Meid ik trek lering uit de dingen die mensen met kinderen hier vertellen, want nu heb ik nog drie schattige stiefkleinkinderen, straks zijn het grote meiden en jongens die vast ook wel van alles uit gaan vreten.
En natuurlijk heb ik ook mijn mening over hoe ik mijn grenzen zou stellen tegen die tijd. En of dat allemaal lukt? Dat kan alleen de tijd leren.
Ik vind het alleen maar leuk dat we met elkaar meedenken.

Houtje ik denk het, dat ze dat piepje doen vanwege de leeftijdsgrens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb geprobeerd bij te lezen maar dat is bijna geen doen.
Ik weet alleen wel dat de Yerba mate van Jane komt, hoewel...

Hier is alles goed, geen trek, geen drank, alleen maar heel druk, net klaar met werken (thuis)
en morgen weer werken op het werk.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolleke het komt door de tramadol. Heb wel maagbeschermers maar die houd ik op zo'n dag dus niet binnen hahaha. Net zo min als de pijnkiller dus waardoor ik soms niet weet wat te doen tegen de pijn. Naja het duurt altijd maar een dag of eigenlijk 2 want de volgende dag erg gammel natuurlijk. Vond het erg sneu voor die vriend maar ook wel weer blij dat ik nu heb en niet volgende week. Zou het vreselijk vinden als de meeting alweer voor me verpest werd en woman moet teleurstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie
nog éven
het is ook een heel gevoelig onderwerp voor mij omdat
het héél erg moeilijk is met mijn zoon, mij heel veel zorgen en pijn doet
dus ja, dan word ik ietsje fel..
ik heb mijn woorden heel vaak moeten inslikken met mijn ex die al een
oudere dochter had dan mijn kinderen toen waren. Heb veel bij moeten
stellen :$ omdat ik vond dat hij veel te makkelijk was voor zijn dochter.
Mijn tante die onderwijzeres is zegt nu nog steeds: oh oh wat schaam ik mij
voor wat ik allemaal tegen die ouders heb gezegd vroeger toen ik nog geen
kinderen had...

nu ga ik echt , en knuffff terug hoor
laterrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer bij te lezen maar waarom moet er zoveel gequeoot worden want is haast geen doen zo en we zijn toch niet dement dat alles steeds herhaald moet worden?

Dubbele postings kun je zelf weghalen.

Lees me suf en was er vrijdag nog hahaha. Bedoel dit niet verkeerd hoor maar wil in inhalen hier en lees al die quote dan ga ik scrollen waardoor ik miss niet goed reageer op iemand of erger nog verkeerd of iets mis wat belangrijk is voor iemand.

Moest ik ff kwijt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fruitvlieg

Dhendro,

Het is iets aparts en ik heb me eigen theorie er over. Als je stopt met drinken probeer je zoveel mogelijk negatieve punten van drinken op te zoeken en te onthouden.Alle leuke dingen aan drank stop je zover mogelijk weg om maar niet weer te gaan drinken.

Wanneer er nu iets leuks gebeurt of iets waar je heel gelukkig van word komen de gevoelens boven van toen je dronk en er blij van werd. Dat punt heeft bijna iedereen gehad maar werd uiteindelijk overschaduwd door geen maat te kunnen houden en af te zakken naar afankeljkheid máár dat punt is er ooit geweest.

Blij, gelukkig en uitbundig haalt een bepaalde rem weg die heerlijk is. De eerste paar glazen die je vroeger dronk haalde die misschien ook wel weg. Nu je deze gevoelens voelt zonder drank heb je de drank eigenlijk niet meer nodig maar je hersens leggen nog steeds het verband. Niemand van ons is gestopt omdat ze uiteindelijk zo gelukkig of blij van drank zijn geworden.

Ik vind het moeilijk om het exact te omschrijven wat ik bedoel maar ik denk dat je een heel eind op weg bent als je je in één keer realiseerd dat je gelukkig kan zijn, met het gevoel erbij zonder de geforceerde start van een paar glazen.

Dit raakt ergens heel goed de kern; ik vind het eng om zo maar weer blij te zijn, nuchter.
Ik heb geen idee hoe ik dat deed vroeger of was ik het wel of alleen met drank.
Mag ik wel zomaar blij zijn, kan ik dat wel etc. zonder drank; bizar.
Ik vind het bijna een luxe probleem; ik voel me ok en klaag over trek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Dar, de meeste moeders werken niet ft, dus als alle juffen moeder zouden zijn...
Ik meld me aan, even ander mailadres aanmaken voor deze keer, dat doe ik normaal niet, maar ja, als ik het niet zeker weet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marieke is zo maar het duurt gelukkig 1 dag. Die dorst en pijn is dan het ergste want kan echt geen slok water binnen houden. Einde van de dag geef ik het op en drink geen slok meer en hoef dan ook niet te spugen maar dat vind ik zo moeilijk als je zo'n dorst hebt.

Sorry als ik over het kinder verhaal ben heengewalst maar heb helaas zelf geen kinderen dus kan er niet over meepraten. Als ik sommige stukje lees dan probeer ik me te troosten met wat me bespaard is gebleven zodat het gemis niet overheerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...