Spring naar bijdragen

woensdag 18 november

sailor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit forum is net zoals het op mn werk gaat, als het een week lang goed gaat, is het lang!! Mensenwerk, en dat gaat vaak mis. Ik doe schoonmaakwerk, simpel werk, maar je werkt met mensen samen. Ik noem het vaak een slangenkuil. Je moet vreselijk opletten met wat je zegt, en wat je doet. En als je dat niet doet, dan vlieg je eruit. Gelukkig heb ik het al 2,5 jaren volgehouden, hoor nu bij de 'vaste' kern. Moet ik daar trots op zijn, nee. Het is eigenlijk belachelijk dat het zo moet gaan. Mensen, het zijn rare wezens, moet je maar niet te lang bij stil staan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou misschien gooi ik wel olie op het vuur of niet, so be it dan.
Lieve jong gediende, nieuwkomers, not knowers, net beginners, halfonthouders of stoppers.

Ik kom hier nu al vanaf 2007 en dit is zo´n beetje de 3de of de 4de keer dat er weer een nevenforum opgericht is. Dus heel erg druk hoef je je er niet over te maken hoor, die mensen komen hoe dan ook toch altijd weer hier terug. ;)
Ik heb nog nooit zo´n ding zelf meegemaakt, wel heb ik er last van gehad. In die zin dat ik voelde dat er iets was maar m´n vinger er niet op kon leggen. De aap kwam pas uit de mouw als er hier veel onrust was.

Nog een nadeel aan zo´n nevenforum in mijn optiek is, dat goed bedoelt of niet sommige roddels (overal wordt geroddeld in positieve zin of niet) uitlekken naar niet deelnemers en da´s dan wel een lastig parket. Want degene wil je dan ook niet verraden maar je zit wel met de nodige info die je ook kwijt wil.
Dus deelnemers, die mij ook privé kennen hou mij er lekker buiten wat aldaar gebeurt. ;) Da´s me de vorige keer namelijk helemaal niet bevallen. Voor de rest wens ik jullie veel succes, blijkbaar is er behoefte aan en in de behoefte moet voorzien worden. :D

Ik kan er niks aan doen maar blijkbaar zijn het toch altijd dezelfde mensen die er behoefte aan hebben. Vind ik opzich prima. Wat me wel mateloos iriteerd en wat ik teleurstellend vind, is dat iedereen net alsof doet alsof dit de eerste keer is dat zoiets er is. Dat valt me dan weer wel behoorlijk tegen.

Toch ben ik blij dat Vie uit de schoot klapte, thanks Vie. ;) In de eerste instantie was ik er niet zo blij mee, maar nu weet ik tenminste dat er niks aan mijn intuïtie schort, het is de mens die ik wil vertrouwen en die me elke keer op de verkeerde voet zet waardoor ik ga twijfelen aan mezelf. Goed leerpunt hier dus wat ik open en eerlijk voorgeschoteld krijg. :D Nu eens kijken of ik er beter mee om kan gaan als de vorige keren. ;)

Te beginnen met het dus niet opkroppen en gewoon schrijven wat ik ervan vind. ;)

We zijn er voor elkaar om te helpen niet waar? :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...