willie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 gedronken in die dagen dan 11 kleine flesjes. De moeilijke tijd licht bij mij tussen half drie en vier uur nu. Eerder ging ik gewoon na het eten tot een uur of zeven door. Nu heb ik moeite met mijn vierde pilsje voor het eten. Misschien is dat maar tijdelijk Misschien ook niet.Wel heb ik nog grote moeite met dat mailen op deze site. Ik moet behoorlijk wennen aan dat mailen Weet nog niet precies hoe dat moet. Ik ervaar het als lastig. Gelukkig rook ik al jaren niet meer. Mijn vrouw wel en ik zie dat ze door minder te drinken ook minder rookt. Ik ben erg benieuwd hoe het met mij over een maand gaat.Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Beste Willy, elders kun je je voorstellen met alle personlijke verhalen.Centrale plek is hier te vinden in deze lijst: Lijst met de dagdraad (De blauwe tekst6 is een doorgang, klik er maar op)Hierna zie je een lijst. Elke dag word er een nieuwe titel gemaakt met eenzelfde naam.Als je vragen hebt, laat het horen!Vr. gr. Juul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden