Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik vind het niet zo erg hoor, was vroeger als klein meisje al een nachtbraker, hoorde altijd mn ouders naar bed gaan, en de volgende ochtend moe en niet op kunnen staan. Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het beter wordt. Leuke plannen, en straks nog een uitjankpsych erbij. De notarisperikelen zijn nu eindelijk opgelost, dus ik kan me weer richten op opbouwen ipv overleven. Als ik om een uur of twee naar bed ga (het duurt altijd lang voordat ik inslaap)en om 11 uur opsta ben ik dik tevreden. Een redelijk en vooral haalbaar doel stellen, dat heb ik wel geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Speaking off....De hond moet nog uit, dus dat ga ik maar even doen dan, anders is het zoweer veel te laat. ToedeloetjesOw enne vandaag voor het eerst met de hond en poes samen opschoot gezeten, dat was wel erg precious Slaap lekker Tasseke, en spreek je weer. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 wandel ze met zoewie (hoe schrijf ik het eigenlijk?)kijk je uit in het donker?en voor straksslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Slaap lekker Tas, Zowie past op mij in het donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 quote: Originally posted by: tasseke oeps ik krijg mijn mail van de ib groep terug. we zijn de studiefinanciering aan het aanvragen maar het is een oerwoud aan brieven, formuliere, uitleg en weet ik al niet meer. ik knal het nu maar de hoek in want ik snap het toch niet meer Laat de zoon/dochter het zelf regelen; Scheelt eea. aan frustraties en ze komen er naar alle waarschijnlijkheid zelf veel sneller achter Nog een tip; Doe wat er staat. Nadenken is funest bij de IBG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 jij bent ook lekker positief zeg!kleine heeft alles zelf gedaan maar als moeder zijnde houdt ik graag de controle slaapproblemen?dit is toch geen normaal uur om aanwezig te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Niet voor een oude huismoeder.Wél voor een jonge frische blaag (én student;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 he broekie!! we bijven ons wel gedragen he?ben je altijd zo laat of ben je druk aan de studie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden