Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

wingchun, mensen slaan vaak om zich heen uit pure onmacht.
frustaties en opgekropte emoties, of trek uiten zich dan explosief (net als teveel alcohol ook doet) in extreme woede naar anderen toe, of in huilbuien om weinig(zelfbeklag).
vul de namen voor jezelf maar in, je vindt ze hier op dit forum allen, maar ook in het dagelijks leven.
dus dit forum is ergens toch een afspiegeling van ons dagelijks leven.
waarin we onszelf ook tegenkomen, en dan de volgende dag in de spiegel kijken en verantwoording afleggen.
kijk, denk bij jezelf, het zijn uiteindelijk maar woorden, die soms ook niet zo neergeschreven worden als ze zijn bedoeld, dus blijf kalm.
dat is mij ook overkomen hier, en ik ben toen beduidend verder gegaan als jij nu, dus niet kalm, en voor een goede ban zul je de lat hoger moeten leggen, want meer dan een waarschuwing haal je op dit moment niet.

Geplaatst

ik weet het, soms wil je gewoon niet kalm zijn.
ze zeiden hier op een gegeven moment ook tegen mij, waarom kom je zo kwaad over?
mijn antwoordt was op dat moment: "omdat ik gewoon altijd kwaad ben, basta"
meestal kan ik het wel verpakken in een vorm van cynisme of zo, maar in feite hebben ze gelijk , ik ben bijna altijd kwaad.
ik wordt er zelf soms moe van weet je dat. om op elke brommer die te extreem veel kabaal heeft, of elke gek die te hard hier door de woonwijk raast, of vuurwerk dat nu al wordt afgestoken continu kwaad te worden.
maar het lukt mij nog steeds.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...