pippie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Hoi Beate, ja ik ben een beetje een nachtbraker hoor.En ik kom 's avonds voordat ik ga slapen altijd nog ff op het Forum kijken.Maar goed van je dat je nu niet drinkt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 He Vie, ik dacht dat ik hier iemand op het dak hoorde, maar misschien is dat een vreemde zeker die verdwaald is zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 quote: Originally posted by: wingchunIemand die zegt dat het andermans schuld is, slaapt en neemt geen verantwoordelijkheid. Iemand die z'n probleem ziet en ermee aan het werk gaat, neemt verantwoordelijkheid. Verantwoordelijkheid nemen, heeft niets te maken met schuld. Het heeft te maken met een volledige acceptatie van hoe het is en van daaruit handelen. Dat wilde ik nog even aanhalen voor ik mijn bed induik: bovenstaande quote van Win Chun. Helemaal mee eens!En nu duik ik mijn bedje in.Truste.Chips! zie ik dat ik je naam verkeerd geschreven heb: Wingchun, bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 quote: Originally posted by: pippieGoedenavond allemaal, ik kom ook nog maar even buurten. Wat is er weer veel geschreven vandaag zeg. En wat heeft iedereen elkaar weer kunnen steunen, goed om te lezen, dat we hier op het Forum er altijd voor elkaar zijn. Baklap heb jij je haar trouwens geverft? Ja met verf op water- en niet op alcoholbasis! haha, nee maar vond het plaatje wat minder standaard. Ik ga lekker naar bed nu, kan ik alcoholloze avond 5 afvinken.welterusten iedereen en succes. Morgen is er weer een nieuwe frisse dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 tis heel rustig hier terwijl er volgens de homepage toch nog 5 mensen zijn ingelogd.als die hier zijn om mee te lezen hebben ze waarschijnlijk pech.er valt op dit moment niet zo veel mee te lezen.maar misschien moet je soms ook niet te veel meelezen, en af en toe op de bank gaan zitten met de ogen dicht en van binnen lezen en daarop reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 he herman (en die andere 4 die zijn ingelogd) ..zopas belde een vriendin, als je zelf niet drinkt dan kun je precies horen hoe je klinkt met drank op..waarschijnlijk weet ze morgenvroeg niet meer dat ze mij heeft gebeld. Dat heb ik zelf ook wel gedaan in mn dronken bui. Nu hoort het echt triest zon dronken gesprek wat nergens op slaat. brr. Ik ga zo maar op bed denk ik...heeft iemand nog wat te vertellen..dan blijf ik nog ff. Het is altijd zo heerlijk stil snachts...overdag vreselijk lawaai, begint om 6 uur al..ik hou wel van de nacht. doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 ik houd ook van de totale stilte om mij heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 vroerger woonde ik buitenaf en ging soms na middernacht hier diep in het oosten van het land de bossen in.die ervaring van totale stilte kun je haast niet meer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 wat eng snachts in het bos. Weet je dat je speciale vakanties kunt boeken ergens in frankrijk in een soort klooster? om je terug te trekken, echt in alle stilte, schijnt prachtige omgeving ook te zijn, om te wandelen enzo. mn ogen beginnen te prikken, k heb een benzo ingenomen om half 11, die begint te werken denk ik. k ga maar slapen. Ja, zonder drank en geen benzo doe ik geen oog dicht en ben ik smorgens moeier dan met drank op. Ja, ik bouw af, nu nog maar een half tablet. lees morgen hier wel verder, kijken wie de dag gesloten heeft. welterusten, weer een dag gelukt!dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ik ga ook afsluitenWas in slaap gevallen op de bankJammer dat ik er dan weer uit moet met de hond anders kon ik zo doorrollen naar mn bedStraks natuurlijk weer klaar wakker...grmblOf niet,misschien val ik als een blok in slaap. Laten we daar maar van uitgaan dan. Toedeloetjes en de groetjes xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Om deze dag af te sluiten.De gedachte om met je ogen dicht, je op een plek te bevinden die vertrouwd voelt en waar de totale rust heerst zowel van buitenaf als innerlijk.voor een ieder is er die speciale plek wel, sommige zien die plek tijdens vakantie, of tijdens kerst, of tijdens het belijden van het geloof, of door meditatie.voor mij geldt dat ik deze plek vindt met behulp van alcohol.in gezelschap blijf ik altijd onder controle want ik wil mij ten aller tijde nog kunnen mengen in conversaties.echter ben ik alleen en liggen vrouw en kind al in bed, dan ga ik op zoek naar die plek, en alcohol brengt mij daar naar toe.eenmaal daar kan ik totaal ontspannen en voel die innerlijke rust.minderen staat mij toe om die plek af en toe te bezoeken, maar die plek roept dan wel veel heftiger, waar ik blijf?geheel stoppen, dan zal die die plek schreeuwen waar ik blijf? , en uiteindelijk constant blijven fluisteren, kom terug, kom terug.wat te doen om die plek de rug toe te keren en zeggen ik kom hier nooit weer, en een andere plek te vinden die net zo goed is.het gezegde "het gras is altijd groener aan de overzijde van de straat" geldt ook hier, je oude plek lijkt altijd het beste en vanuit je oude plek lijkt die nieuwe zo mooi.iedereen beslist uiteindelijk voor zichzelf of het veilige plekje wordt opgegeven voor een nieuwe en het nieuwe plekje bevalt of een run terug naar het oude stekkie op dat moment het beste is.ik kan voor mij alleen maar zeggen dat, ik mijn plekje nog steeds met moeite nog maar enkele dagen per week verlaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden