willie Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Sorry mischien komt ik wat verward over maar ik ben alles aan het uit proberen zodat ik er precies achter kom hoe het werkt allemaal. Mijn valkuil is tussen 3 en 5 uur De laatste dagen merk ik ,na anderhalveweek duidelijk minder te drinken, dat die valkuil die iets minder scherp word. Oke een zwaluw is nog geen zomer maar geeft wel iets houvastEen terugslag krijg ik natuurlijk maar hoe langer ik het vol hou des te groter de kans is dat het mij gaat lukken.Het moet zijn 2 stapjes achteruit een drie vooruit en niet 3 achteruit en twee vooruit.willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Willy kom dan naar de dagdraad om die tijd kun je meepraten en dan verdwijnt de trek wedden???????maar je wilt niet naar de dagdraad is jou eigen keus he maar denk niet dat je hier sneller antwoord krijgtgroetjes meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shanuleke Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Zo is dat............niemand is perfect...................doe je best !!!!!!!!!groet,Shanuleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden