Mai Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 I think that must be me, JooHartkloppingen bij het inloggen, weird!Wel okeeHet was heftigTerugvalIn alle aardenEr moest wat gebeuren. Nu!Ik ging naar zolderDaar liet ik me in de diepte vallenIk had al eens geschud, dacht ikBut hell no!Elektrisch geladenHet zou me niet verbazen dat ik ooitvloeibaar benIk was bij de caravan eerderer was nietsHooguit in de verte wat weemoedMaar het belangrijksteHet besefIk ben gegroeid (ofzo)Hier en nuMeer nietHet kost me soms nog wat moeiteMaar de keus is al gemaaktEr is geen weg terugAnd how 'bout joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Geen gebagger meerHet is niet meer nodigGebagger is het hoofdik viel in mijn lichaamAls nooit te voorIk ben alleenen dat is okee!Los!Vele concepten over hoe en wat enwat al wel dan nietIk dacht dat ik er al wasNu. Ga ik pas echt de pijn inAnd it's good.Hier kan niemand mij bij helpenDit doe ik zelf. Het gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ik weet niet of het leuk is mij weer te zienIk ben er Leuk of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hoi allemaal nog & ook hier geen Sintpapapier, nog een voordeel, mijn Ex mag zelf opruimen dit jaar.En de gourmetlucht luchten en de afwas doen, jippie!!!!!!!Marjo, long time no see!Jammer dat het niet oké was qua drank, maar goed dat je weer terug bent!Je weet ik ben niet van de harde school, ik weet alleen dat het leven zonder drank zoooooooveel beter is.Dat gun ik iedereen, maar je moet het zelf willen laten staan.En leren inzien dat het je geen klap verder brengt, dat kan niemand erin timmeren.Ik lees dat veel mensen Sint hebben gevierd met thee en water.Hier dan met heel veel water.En ik neem nog een flesje mee naar bed.Nou er nog aan denken als ik vannacht dorst heb, dat ik eerst rechtop ga zitten .Ik heb het niet gemist de Sint, en vond de gedichten errug leuk.Hup Houtje, naar boven, ben bezig in Ceasarion van Wieringa.Staat op mijn mp3 maar nu ga ik even erin lezen.Grappig is, dat je dan die stem erbij denkt, van die schrijver.Als hij zo voorleest, onthoud ik wel alles beter(der).Welterusten allemaal en tot later,lekker wakker weer morgen zonder kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ik ga ook uitloggenwelterusten Hannah, Houtje en Marjo:heart:het was een volle dagen Druppeltje en Willie ook nog ff:sun:truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Zonder drank beter?Ik zou het niet wetenHet is niet nodigDat weet ik welPuur en helderDuidelijkDat dan weer welJe denkt pijnMaar dat is geen pijnDat is de laagste soortDie ik ben blijven voedenwat er over isIs hardDe steen in mijn hartDie voel ik nu echtGeen verhaaltje erom heenDe steen gaat smeltenHet enige wat me te doen staatIs de weg blijven volgen die ik beningeslagenI'ts a processIt takes as long as it takesMaar ik heb nu iets gezien waar ik wellichteerder een glimp van opvingEn en was ik bang?Ik dacht van bang.Nu weet ik wat het is. Bang.Niets om bang voor te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Zo de hele avond beetje niets doen en een beetje wel doen voor de tevee. Van de films heb ik niet veel gevolgd. Straks nog een poging op ned. 2Zowie dr pony geknipt, een beetje zodat je dr oogjes ziet. Ze heeft te gekke kraaloogjes. Maar die pony zit er voor bescherming, voor als ze door de struiken rent. Dus ik heb maar een klein beetje weggehaald. Verder de hele avond chocola gegeten met sfeerverlichtig van de kerstboom en het Divalifeest Nu alvast mn pecee afsluiten. Ben blij dat ik een droge avond gehad heb. Tis ook eigenlijk te gek dat volwassen mensen zich helemaal klem gaan zuipen op Sinterklaasavond. Sinterklaas is een kinderfeest en is om 19.30 ofzo al afgelopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Mooi Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Een groot raadsel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 gad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden